پیام امیرعبداللهیان به نشست بررسی چالش‌های تولید و صادرات خرما

به گزارش هوشمند نیوز، این نشست با حضور نمایندگانی از وزارتخانه های صمت، جهاد کشاورزی ، معاونین و مدیران کل اقتصادی استانهای خرما خیز ، نمایندگان بخش خصوصی، اتاقهای بازرگانی و تعاون با موضوع و محوریت بررسی چالشهای تولید و صادرات خرما از برگزار شد. پیام حسین امیرعبداللهیان به این نشست به شرح زیر است:

کد خبر : 237448
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
پیام امیرعبداللهیان به نشست بررسی چالش‌های تولید و صادرات خرما



به گزارش هوشمند نیوز، این نشست با حضور نمایندگانی از وزارتخانه های صمت، جهاد کشاورزی ، معاونین و مدیران کل اقتصادی استانهای خرما خیز ، نمایندگان بخش خصوصی، اتاقهای بازرگانی و تعاون با موضوع و محوریت بررسی چالشهای تولید و صادرات خرما از برگزار شد.

پیام حسین امیرعبداللهیان به این نشست به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام را تسلیت عرض نموده و از تشکیل این گردهمایی در خطّه قهرمان پرور ” دشتستان ” و سرزمین نخل بسیار خرسندم.

اهمیت صادرات غیر نفتی و نقش آن در رشد و توسعه اقتصادی کشور، همواره به عنوان موضوعی مهم مورد توجه و بررسی بوده است. صادرات غیر نفتی یک راهبرد اساسی در تحکیم بنیانهای اقتصاد مقاومتی، تنوع بخشی به درآمدهای ارزی کشور، دوری از اقتصاد تک محصولی و خنثی سازی تحریم های ظالمانه است .

تحریم هایی که در وهله نخست جریان درآمدی کشور را نشانه گرفته است.

در این میان بخش کشاورزی کشور، جایگاه و سهم شایانی در اقتصاد ملی ایفا نموده و اقلیم چهار فصل میهن عزیزمان، به حوزه باغبانی برکت و تنوعی مثال زدنی در سطح جهان بخشیده است.

اشتغال گسترده، ارزش افزوده بالا و رتبه ممتاز در صادرات کشاورزی، وجه تمایز محصولات باغبانی کشور بوده و در این میان “خرما” نعمت و محصولی نام آشنا و دیرینه است و سزاوار توجهی مضاعف.

وزارت امور خارجه در مسیر دستیابی به توسعه و تنوع بخشی مقاصد صادراتی، افزایش سهم در بازار های هدف و کمک به جذب سرمایه گذاری خارجی در تقویت زیر ساختهای مطلوب، آماده همکاری و مشارکت نزدیک با دست اندر کاران و فعالان این محصول ارزشمند می باشد.

در پایان فرصت را مغتنم شمرده از زحمات و تلاش های برگزارکنندگان این همایش و فعالان عرصه پرورش نخل، تولید و صادرات خرما قدردانی نموده و توفیقات شما عزیزان را در سربلندی و آبادانی این سرزمین قهرمان پرور از خدای متعال مسئلت دارم.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.