خصوصی‌سازی سرخابی‌ها ناممکنی بود که ممکن کردیم

[ad_1] سیدحمید سجادی در جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «چالش‌های زیادی مقابل قهرمانان و ورزشکاران برای موفقیت در عرصه‌های مهم مانند المپیک وجود دارد. یک قهرمان ممکن است مشکل آسیب‌دیدگی پیدا کند یا اینکه متاهل باشد و مسئولیت زندگی را برعهده داشته باشد. مشکلات اقتصادی، روحی و روانی، دغدغه‌های تمرین و انتخاب برای تیم

کد خبر : 237283
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۳۲
خصوصی‌سازی سرخابی‌ها ناممکنی بود که ممکن کردیم

[ad_1]

سیدحمید سجادی در جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «چالش‌های زیادی مقابل قهرمانان و ورزشکاران برای موفقیت در عرصه‌های مهم مانند المپیک وجود دارد. یک قهرمان ممکن است مشکل آسیب‌دیدگی پیدا کند یا اینکه متاهل باشد و مسئولیت زندگی را برعهده داشته باشد. مشکلات اقتصادی، روحی و روانی، دغدغه‌های تمرین و انتخاب برای تیم ملی همه اینها سر راه یک ورزشکار است.»

او افزود: «وقتی یک قهرمان بعد از سپری کردن همه مشکلات مطرح شده روی سکو می‌ایستد و پرچم کشورش بالا می‌رود آن وقت به راهی که رفته و گذشته‌اش افتخار می‌کند. اشک شوقی که از چشم قهرمان سرایز می‌شود به دلیل لذت سپری کردن این راه دشوار است و اینکه نتیجه دلخواه را امروز گرفته است.»

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان ‌کرد: «خوشحالیم که امروز دو باشگاه پرسپولیس و استقلال راه دشوار را در واگذاری طی کرده‌اند و با این اتفاق به موفقیت‌های چشم‌گیر دست پیدا کردند.»

او افزود: «وقتی در رسانه ملی از خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبت کردیم برخی از مدیران ورزشی گذشته از این صحبت‌ها انتقاد کردند و گفتند که این امر شدنی نیست ولی با لطف خدا توانستیم این مهم را انجام دهیم.»

سجادی تصریح کرد: «به برکت وجود ماه محرم امیدواریم که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که هر دو تیم مردمی و محبوب هستند دعا می‌کنیم که همچون گذشته موفق باشند و موجبات خوشحالی هواداران‌شان را فراهم کنند و مردم بیش از پیش به تصمیمات مسئولین و خدمتگزاران خود اطمینان کنند.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.