نظارت مالی کلمبیا پروژه ای را برای تنظیم ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری ارائه می دهد – بیت کوین نیوز

نظارت مالی کلمبیا پروژه ای را ارائه کرد که به دنبال شفاف سازی در مورد نحوه مدیریت ارتباط بین بانک ها و ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) در آینده است. این سند مفاهیم کلیدی خاصی را تعریف می کند و مجموعه ای از پیش نیازها را تعیین می کند که بانک ها قبل از

کد خبر : 231265
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
نظارت مالی کلمبیا پروژه ای را برای تنظیم ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری ارائه می دهد – بیت کوین نیوز


نظارت مالی کلمبیا پروژه ای را ارائه کرد که به دنبال شفاف سازی در مورد نحوه مدیریت ارتباط بین بانک ها و ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) در آینده است. این سند مفاهیم کلیدی خاصی را تعریف می کند و مجموعه ای از پیش نیازها را تعیین می کند که بانک ها قبل از پذیرش ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی به عنوان مشتری باید تأیید کنند.

ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی در کلمبیا تنظیم می شوند

مقررات در حال تبدیل شدن به یک هدف کلیدی برای کشورهای لاتام است، جایی که پذیرش ارزهای دیجیتال با نرخ های قابل توجهی در حال رشد است. اکنون، نظارت مالی کلمبیا سندی ارائه کرده است که به دنبال ایجاد هنجارهایی در مورد الزاماتی است که مبادلات ارزهای دیجیتال و ارائه‌دهندگان حضانت باید رعایت کنند تا به عنوان مشتری توسط بانک‌ها خدمات ارائه کنند. این پروژه مفاهیم کلیدی مانند ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) و دارایی های مجازی را در محدوده مقررات تعریف می کند.

به همین ترتیب، مشخص می‌کند که ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی باید به UIAF، دفتر اطلاعات مالی کلمبیا متصل باشند و برنامه‌ای برای مقابله با تلاش‌های پولشویی و تأمین مالی تروریسم داشته باشند که ممکن است با استفاده از آنها انجام شود. سکو.

این پروژه همچنین به تبعیت از قانون سفر که توسط گروه ویژه اقدام مالی (FATF) ترویج شده است، اشاره غیرمستقیم دارد. این بیان می کند که بانک ها باید تأیید کنند که این VASP ها دارای موارد زیر هستند:

ظرفیت فنی و عملیاتی برای نظارت بر معاملات با دارایی های مجازی و همچنین به دست آوردن، حفظ و انتقال اطلاعات مبتکر و ذینفع هر تراکنش.


الزامات بیشتر

این پیشنهاد مقرر می‌دارد که VASPها باید بتوانند اطلاعات روشنی را در مورد خدماتی که ارائه می‌دهند و خطرات مرتبط با این خدمات، هزینه‌های مرتبط با این خدمات و دارایی‌های مجازی موجود در پلتفرم‌هایشان به مشتریان خود ارائه دهند.

VASPها همچنین برنامه‌ای برای مقابله با خطرات عملیاتی و مرتبط با امنیت سایبری برای رسیدگی به هک‌های احتمالی یا مشکلات پلت‌فرم که ممکن است بر نحوه ارائه خدمات آنها به مشتریان تأثیر بگذارد، خواهند داشت. همچنین، بانک ها موظف خواهند بود که مسئولیت های خود را از VASP ها جدا کنند و به مشتریان بگویند که تنها آنها و این پلتفرم ها مسئول مشکلات مربوط به VASP هستند.

این پیشنهاد همچنین محدودیت هایی را در مورد سرمایه گذاری ایجاد می کند. بیان می کند:

نهادهای نظارت شده مجاز به جذب منابع از طریق محصولات یا وجوه سپرده باید اطمینان حاصل کنند که عملیات سپرده گذاری و برداشت منابع در محصولات مالی سپرده یا وجوه به نام VASP فقط از طریق کانال های غیر حضوری انجام می شود.

این پیشنهاد هنوز در مرحله بحث است و نظارت مالی تا 12 آگوست در این باره پیشنهاداتی دریافت خواهد کرد.

نظر شما در مورد پیشنهاد مقررات VASP در کلمبیا چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.