کارشناسان Finder پیش‌بینی می‌کنند اتریوم تا 675 دلار سقوط کند – پیش‌بینی‌های بلندمدت اتریوم به میزان قابل‌توجهی کاهش یافت – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت‌کوین

گروهی از «کارشناسان صنعت» پیش‌بینی کرده‌اند که اتریوم قبل از پایان سال به 675 دلار خواهد رسید. آنها از ابتدای سال 2022 پیش‌بینی‌های اتر خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده‌اند و اکنون انتظار دارند که قیمت این ارز دیجیتال به 1711 دلار خاتمه یابد و قبل از اینکه تا سال 2025 به 5739

کد خبر : 231184
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
کارشناسان Finder پیش‌بینی می‌کنند اتریوم تا 675 دلار سقوط کند – پیش‌بینی‌های بلندمدت اتریوم به میزان قابل‌توجهی کاهش یافت – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت‌کوین


گروهی از «کارشناسان صنعت» پیش‌بینی کرده‌اند که اتریوم قبل از پایان سال به 675 دلار خواهد رسید. آنها از ابتدای سال 2022 پیش‌بینی‌های اتر خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده‌اند و اکنون انتظار دارند که قیمت این ارز دیجیتال به 1711 دلار خاتمه یابد و قبل از اینکه تا سال 2025 به 5739 دلار و تا سال 2030 به 14412 دلار برسد.

پیش بینی قیمت اتریوم پنل متخصص

پرتال مقایسه قیمت Finder پیش بینی قیمت اتر (ETH) خود را روز دوشنبه به روز کرد. این شرکت با استفاده از نظرسنجی های هفتگی و سه ماهه، پیش بینی های کارشناسان قیمت اتریوم در آینده را اندازه گیری می کند. فایندر توضیح داد که آخرین نظرسنجی سه ماهه آن، که در ماه جولای انجام شد، «از یک پانل متشکل از 54 متخصص صنعت نظرشان را در مورد عملکرد اتریوم در دهه آینده می‌پرسد».

طبق آخرین پیش بینی های پانل کارشناسان Finder، اتر تا پایان سال جاری به ارزش 1711 دلار خواهد رسید. سپس تا سال 2025 به 5739 دلار و تا سال 2030 به 14412 دلار افزایش خواهد یافت. با این حال، پنل انتظار دارد که قیمت اتر ابتدا به 675 دلار برسد.

جزئیات یاب:

در حالی که ممکن است حفظ ETH تا سال 2030 مثمر ثمر باشد، هیئت ما فکر می‌کند در کوتاه‌مدت زمان‌های ضعیفی در پیش است و انتظار می‌رود پیش از پایان سال ETH به 675 دلار برسد.

در حالی که کارشناسان پیش از بازگشت به پایان سال 2022، ETH کاهش بیشتری را می بینند، آنها همچنین پیش بینی می کنند که ETH به 2673 دلار برسد.

آخرین پیش بینی قیمت اتریوم توسط پنل متخصص به طور قابل توجهی کمتر از تخمین های قبلی آنها است. فایندر توضیح داد: «پیش‌بینی‌های پانل ما برای ETH در آینده از ابتدای سال 2022 به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

برای مقایسه، پانل در ژانویه پیش‌بینی کرد که ارزش ETH تا سال 2030 به 26338 دلار خواهد رسید. در آوریل، آنها پیش‌بینی خود را به 23372 دلار کاهش دادند. “اکنون [ETH] این شرکت تکرار کرد: در ماه جولای 14412 دلار است.

یکی از کارشناسان این پنل، مدیر عامل مدیریت سرمایه دیجیتال، بن ریچی، اظهار داشت: «از آنجایی که همبستگی اتریوم با بیت کوین هنوز بالاست، می‌توانیم حدس بزنیم که اگر ادغام قبل از پایان سال اتفاق بیفتد، ممکن است قیمت آن از هم جدا شود. با این حال، عامل اقتصادی بیرونی حیاتی است و موانعی را برای اقدام کوتاه مدت قیمت ایجاد می کند. وی توضیح داد:

همچنین تخمین می زنیم که قیمت اتریوم در سال 2030 به 15000 دلار خواهد رسید که دلیل آن ارتقاءهای آتی توکنومیک ETH است، مانند انتشار گازهای گلخانه ای و مقیاس پذیری.

Bitcoin.com News اخیرا گزارش داد که این احتمال وجود دارد که انتقال بسیار مورد انتظار اتریوم از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) که به نام The Merge شناخته می شود، در ماه سپتامبر اجرا شود.

اشر تان، مدیر عامل Coinjar، یکی دیگر از کارشناسان پنل، می‌بیند که اتریوم برای پایان سال 2022 به 2000 دلار رسیده است. برای بیت کوین وجود دارد – با فرض اینکه cefi [centralized finance] فروپاشی قربانیان زیادی نمی‌گیرد.»

فایندر در مورد اینکه آیا زمان خرید، فروش یا نگهداری اتریوم فرا رسیده است، گفت:

پنل به طور نسبتاً مساوی بین زمان خرید (43٪) یا نگه داشتن (41٪) اتریوم شما تقسیم شده است و تنها 16٪ می گویند که زمان فروش فرا رسیده است.

این پنل شامل مدیران دانشگاه، مدیران صرافی رمزارز، تحلیلگران تحقیقات ارزهای دیجیتال و مدیران شرکت‌های مختلف با محصولات مرتبط با رمزنگاری است.

در زمان نگارش این مقاله، ETH با قیمت 1576.88 دلار معامله می شود که تقریباً 44 درصد در هفت روز گذشته و 58 درصد در 30 روز گذشته افزایش یافته است.

برچسب ها در این داستان

پیش‌بینی‌های اتریوم، اتریوم، پیش‌بینی‌های بلندمدت اتریوم، ادغام اتریوم، پیش‌بینی‌های اتریوم، قیمت اتریوم، یاب، پیش‌بینی‌های یاب اتریوم، پانل کارشناسان یاب، Finder.com، ادغام، ادغام

نظر شما در مورد پیش بینی قیمت اتریوم توسط پنل Finder چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.