Coinbase برای ارائه خدمات رمزنگاری در ایتالیا تأییدیه نظارتی را دریافت کرد – مقررات بیت کوین نیوز

صرافی رمزارز فهرست شده نزدک، کوین بیس، تأییدیه نظارتی را برای ارائه خدمات رمزنگاری در ایتالیا دریافت کرده است. این شرکت گفت: «Coinbase متعهد است که قدرت مجموعه کامل محصولات خود را به مشتریان در سراسر اروپا برساند. Coinbase در ایتالیا تایید شده است صرافی ارزهای رمزنگاری شده کوین بیس (Nasdaq: COIN) دوشنبه اعلام کرد

کد خبر : 230805
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
Coinbase برای ارائه خدمات رمزنگاری در ایتالیا تأییدیه نظارتی را دریافت کرد – مقررات بیت کوین نیوز


صرافی رمزارز فهرست شده نزدک، کوین بیس، تأییدیه نظارتی را برای ارائه خدمات رمزنگاری در ایتالیا دریافت کرده است. این شرکت گفت: «Coinbase متعهد است که قدرت مجموعه کامل محصولات خود را به مشتریان در سراسر اروپا برساند.

Coinbase در ایتالیا تایید شده است

صرافی ارزهای رمزنگاری شده کوین بیس (Nasdaq: COIN) دوشنبه اعلام کرد که تأییدیه نظارتی را برای ارائه خدمات رمزنگاری در ایتالیا تضمین کرده است.

نانا موروگسان، معاون بین‌الملل و توسعه تجارت این شرکت در یک پست وبلاگ توضیح داد:

امروز، ما می‌توانیم یک نقطه عطف کلیدی را اعلام کنیم … تضمین تأییدیه تنظیم‌کننده‌های ایتالیایی برای ارائه خدمات رمزنگاری مداوم به ساکنان آن.

این مدیر اجرایی توضیح داد: «الزامات جدیدی که توسط Organismo Agenti e Mediatori (OAM) اجرا شده است، موظف است که همه شرکت‌هایی که تجارت کریپتو، نگهبانی یا سایر خدمات ارائه می‌دهند، معیارهای تعیین شده را رعایت کنند.

Murugesan با تاکید بر اینکه “Coinbase متعهد است قدرت مجموعه کامل محصولات خود را به مشتریان در سراسر اروپا برساند، به مشتریان در تقریباً 40 کشور اروپایی از طریق مراکز اختصاصی در ایرلند، بریتانیا و آلمان خدمات ارائه می دهد.” معاون رئیس جمهور ادامه داد:

ما در حال تقویت حضور خود در سراسر اروپا هستیم و ثبت نام یا درخواست مجوز در چندین بازار اصلی مطابق با مقررات محلی در حال انجام است.

Murugesan تصریح کرد: “در هر یک از این بازارها، هدف ما این است که با راه اندازی مجموعه محصولات خرده فروشی، سازمانی و اکوسیستمی Coinbase، پایگاه مشتریان خود را افزایش دهیم.”

کوین بیس ماه گذشته برنامه توسعه اروپایی خود را اعلام کرد. Murugesan در آن زمان فاش کرد که این شرکت در حال گسترش در فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و هلند است.

با این حال، صرافی رمزنگاری فهرست شده در نزدک اولین پلتفرم تجاری بزرگی نیست که تأییدیه نظارتی را در ایتالیا دریافت می کند. در ماه مه، صرافی رقیب بایننس اعلام کرد که مجوز قانونی را برای ارائه محصولات رمزنگاری در کشور دریافت کرده است.

نظر شما در مورد دریافت تاییدیه قانونی Coinbase برای ارائه خدمات رمزنگاری در ایتالیا چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.