متهم به پولشویی بیت فینکس بیت‌فینکس مجوز “درگیر شدن در استخدام قانونی” را صادر کرد – اخبار بیت کوین

در 8 فوریه 2022، وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) زن و شوهری را دستگیر کرد که متهم به شویی 94636 بیت کوین سرقت شده از بیت فینکس در سال 2016 هستند. وزارت دادگستری ادعا می کند که کارآفرین فناوری، ایلیا لیختنشتاین، و همسرش هدر لاندر، توطئه کرده اند. میلیارد دلار بیت کوین. این دو در

کد خبر : 229968
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
متهم به پولشویی بیت فینکس بیت‌فینکس مجوز “درگیر شدن در استخدام قانونی” را صادر کرد – اخبار بیت کوین


در 8 فوریه 2022، وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) زن و شوهری را دستگیر کرد که متهم به شویی 94636 بیت کوین سرقت شده از بیت فینکس در سال 2016 هستند. وزارت دادگستری ادعا می کند که کارآفرین فناوری، ایلیا لیختنشتاین، و همسرش هدر لاندر، توطئه کرده اند. میلیارد دلار بیت کوین. این دو در صورت محکومیت ممکن است با 25 سال زندان فدرال روبرو شوند. پنج ماه بعد، گزارشی نشان می‌دهد که یک قاضی فدرال به مورگان اجازه داده است تا شغلی پیدا کند و «درگیر شغل قانونی شود».

نویسنده سابق فوربس و خواننده رپ خیابانی، هدر مورگان، برای شروع به کار، پیش از محاکمه آزاد شد.

هدر مورگان، یکی از متهمان پولشویی Bitfinex، پس از اینکه قاضی به نویسنده سابق فناوری فوربس توانایی کار را تا زمانی که پرونده حقوقی او ادامه دارد، اعطا کرد، اجازه یافتن یک شغل سنتی را خواهد داشت. مورگان، که همچنین به عنوان یک خواننده رپ خیابانی نیویورک به نام «رازلخان» یا «تمساح وال استریت» اجرا می‌کرد، متهم به «توطئه‌ای برای شستن» ۹۴۶۳۶ بیت‌کوین است که در حال حاضر ۱.۹۵ میلیارد دلار با استفاده از نرخ‌های فعلی مبادله بیت‌کوین ارزش دارند. مورگان و همسرش اوایل امسال دستگیر شدند و بیت‌کوین‌های ناشی از هک Bitfinex در سال ۲۰۱۶ زمانی ۴.۵ میلیارد دلار ارزش داشتند.

متهم به پولشویی بیت فینکس بیت فینکس اجازه یافتن را صادر کرد
این دو پولشوی بیت کوین بیت فینکس، هدر ریانون مورگان، 31 ساله (تصویر سمت چپ)، و همسرش ایلیا لیختنشتاین، 34 ساله (تصویر سمت راست) را متهم کردند.

این هفته گزارش بلومبرگ نشان می‌دهد که یک قاضی فدرال به مورگان اجازه کار در زمان آزادی پیش از محاکمه‌اش را داده است. در حالی که جرایمی مانند قتل و سرقت احتمال بسیار کمی برای آزادی پیش از محاکمه دارند، آمارها نشان می دهد که جرائمی که شامل توطئه برای پولشویی و اتهامات کلاهبرداری می شود، 82 درصد شانس آزادی پیش از محاکمه را برای فعالیت های خاص مانند شرکت در مراسم تشییع جنازه یا مشارکت دارند. در استخدام قاضی رئیس پرونده مورگان به نویسنده و خواننده رپ سابق فناوری اجازه داده است تا به دنبال “اشتغال قانونی” باشد.

هک بدنام Bitfinex 2016 نزدیک به شش سال پیش بود، زمانی که صرافی 119,754 BTC را در ساعت 10:26 صبح (ET) آن سال در 2 اوت از دست داد. به محض انتشار اخبار هک Bitfinex در سال 2016، قیمت بیت کوین 22 درصد کاهش یافت. دلار آمریکا در دوره 24 ساعته پس از سرقت. فرض بر این است که هکرهای Bitfinex می‌توانستند برای هفته‌ها قبل از سرقت دارایی‌های کریپتو به سرور Bitfinex دسترسی داشته باشند، زیرا گزارش‌ها می‌گویند مهاجمان به دنبال کلیدهای خصوصی بودند. برای نزدیک به شش سال یا تا پنج ماه پیش، سرقت Bitfinex یک معما بود و کاراگاه‌های زنجیره‌ای که سکه‌های دزدیده شده را تماشا می‌کردند، انبارها را برای حرکت در بلاک چین زیر نظر داشتند.

مامور اجرای قانون ایالات متحده ادعا می کند که تراکنش های Alphabay 2017 به لیختن اشتاین و مورگان مرتبط بوده است.

در طول چند ماه اول، بیت کوین های بیت فینکس دزدیده شده بیکار ماندند، اما ناگهان در ژانویه 2017 شروع به حرکت کردند. اعتقاد بر این است که سکه ها با استفاده از خدمات کاهش بیت کوین مخلوط شده و سپس به بازار تاریک نت آلفابی (DNM) فرستاده شده اند. در چند مورد پس از آن، 119754 بیت کوین سرقت شده به کیف پول های ناشناخته بیت کوین منتقل شد، اما بیشتر نقل و انتقالات به صورت کسری ارسال شد. سپس در 1 فوریه 2022، 94636 بیت کوین از هک سال 2016 در یک آدرس واحد ادغام شد و در آن زمان هیچ کس نمی دانست چرا تجمیع بیت کوین رخ داده است. تنها یک هفته بعد، وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) به مردم اطلاع داد که مجریان قانون 94636 بیت کوین را ضبط کردند.

متهم به پولشویی بیت فینکس بیت فینکس مجوز «درگیر شدن در استخدام قانونی» را صادر کرد
هدر ریانون مورگان قبلاً برای فوربس به عنوان نویسنده فناوری کار می کرد و همچنین یک خواننده رپ خیابانی ساکن نیویورک بود که از نام های هنری «رازلخان» و «تمساح وال استریت» استفاده می کرد.

وزارت دادگستری فاش کرد که یک زوج متاهل، ایلیا لیختنشتاین، 34 ساله، و همسرش، هدر مورگان، 31 ساله، به دلیل “توطئه ادعایی برای شستن” بیت‌فینکس بیت‌فینکس به سرقت رفته دستگیر شدند. یک گزارش afr.com همچنین ادعا می کند که بیت کوین ارسال شده به Alphabay DNM به نوعی با دستگیری لیختن اشتاین و مورگان سال ها بعد مرتبط بوده است. مأمور اجرای قانون که این ارتباط را برقرار کرده است، از بیان دقیق زمان و چگونگی کشف این دو پرونده خودداری کرد.

در حالی که مورگان مجوز یافتن فرصت‌های «شغل مشروع» را دریافت کرده است، داستان ظاهری او و لیختن اشتاین در طول پنج ماه گذشته بازتاب زیادی داشته است. به عنوان مثال، تقریباً بلافاصله پس از دستگیری این زوج، شرکت رسانه جریان نتفلیکس فاش کرد که «سفارش یک سریال مستند درباره طرح ادعایی یک زوج متاهل برای پولشویی میلیاردها دلار ارز رمزنگاری شده دزدیده شده در بزرگترین پرونده جنایی مالی جنایی در تاریخ را صادر کرده است».

برچسب ها در این داستان

2016، 94636 بیت کوین، پولشویی های ادعایی، Alphabay، Alphabay DNM، BitFinex، Bitfinex Bitcoin، Bitfinex Bitcoins توقیف شده، Bitfinex BTC، مدیر عامل Mixrank، وزارت دادگستری (DoJ)، DOJ، نویسنده فوربس، هیدرهی مورگان، هیدر، مورگان، مورگان، لیختن اشتاین، قاضی، استخدام قانونی، میکس رنک، آزادی پیش از محاکمه، رپر، رازلخان، رازلخان رپر، نویسنده فناوری، قاضی واشنگتن

نظر شما در مورد اینکه قاضی فدرال به هیدر مورگان اجازه کار در حالی که پرونده قانونی پولشویی او ادامه دارد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.