در حالی که “خط زمانی نهایی نیست”، اتریوم می تواند ادغام را در 19 سپتامبر اجرا کند – اخبار فناوری بیت کوین

تقریباً طی 65 روز، این احتمال وجود دارد که انتقال بسیار مورد انتظار اتریوم از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) که در غیر این صورت به عنوان The Merge شناخته می شود، اجرا شود. این اطلاعات از طریق “یک جدول زمانی برنامه ریزی” در توییتر به اشتراک گذاشته شد، که اشاره می کند

کد خبر : 229939
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
در حالی که “خط زمانی نهایی نیست”، اتریوم می تواند ادغام را در 19 سپتامبر اجرا کند – اخبار فناوری بیت کوین


تقریباً طی 65 روز، این احتمال وجود دارد که انتقال بسیار مورد انتظار اتریوم از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) که در غیر این صورت به عنوان The Merge شناخته می شود، اجرا شود. این اطلاعات از طریق “یک جدول زمانی برنامه ریزی” در توییتر به اشتراک گذاشته شد، که اشاره می کند که تغییر از PoW به PoS ممکن است در 19 سپتامبر اتفاق بیفتد. منبع از مدیر انجمن زنجیره ای Ethereum Beacon، Superphiz، نشات گرفته است، که در ادامه تاکید کرد که The Merge “Timeline” نیست. نهایی» و اینکه مردم باید «مراقب اعلامیه‌های رسمی باشند».

مدیر انجمن زنجیره ای Ethereum Beacon، Superphiz یک “خط زمانی برنامه ریزی” را به اشتراک می گذارد که تاریخ ادغام را مشخص می کند.

حامیان اتریوم (ETH) و به طور کلی جامعه کریپتو مدت ها منتظر توسعه دهندگان بوده اند تا انتقال از یک مدل PoW به یک مدل توافقی PoS را نهایی کنند. در میان انتظار، تغییراتی در شبکه ایجاد شده است که امکان انتقال نرم‌تر را فراهم می‌کند. به عنوان مثال، بخشی از فرآیند ادغام با اجرای زنجیره Beacon شبکه، یک زنجیره PoS اتریوم که به موازات زنجیره Ethereum PoW اجرا می‌شود، آغاز شد.

زنجیره Beacon در اولین روز دسامبر 2020 ارسال شد. آمارهای مربوط به قرارداد ETH 2.0 نشان می دهد که امروز تقریباً 13.1 میلیون ETH قفل شده است. برای به اشتراک گذاشتن اتر با استفاده از سیستم PoS، سپرده 32 اتریوم برای شروع فرآیند شرط بندی مورد نیاز است و در زمان نگارش، 395762 اعتبارسنجی وجود دارد.

هنگامی که The Merge به طور رسمی پیاده‌سازی شود، استخراج‌کنندگان PoW با استفاده از الگوریتم Ethash مجبور می‌شوند یک بلاک چین متفاوت مانند Ethereum Classic (ETC) استخراج کنند. با وجود این تغییر آتی، استخراج کنندگان اتر به اختصاص هش ریت به شبکه ETH ادامه دادند و در 4 ژوئن، در ارتفاع بلوک 14,902,285، هش ریت به بالاترین حد خود رسید. در آن روز، هش ریت به 1320 تراهش در ثانیه (TH/s) یا 1.32 پتاهاش در ثانیه (PH/s) رسید.

امروز، هش ریت جهانی اتریوم پایین‌تر است و طبق معیارهای coinwarz.com به 968.75 TH/s رسیده است. تقریباً در همان زمانی که 13 میلیون ETH در قرارداد ETH 2.0 واریز شد، توسعه‌دهندگان اتریوم تصمیم گرفتند تا بمب سختی شبکه را از طریق به‌روزرسانی Grey Glacier به تاخیر بیاندازند.

این تصمیم به این معنی بود که ادغام تا سپتامبر 2022 اتفاق نمی‌افتد، حتی اگر پیش از این اشاراتی وجود داشت که احتمالاً در اوت اتفاق می‌افتد. روز پنجشنبه، مدیر انجمن زنجیره ای Ethereum Beacon، Superphiz، به اشتراک گذاشته شده است چیزی که او در توییتر آن را “خط زمانی برنامه ریزی” نامید و گفت این چیزی است که او فکر می کند دیدن گردهمایی “بسیار هیجان انگیز” است.

جدول زمانی Superphiz که در توییتر به اشتراک گذاشته شده است حاوی تاریخ انتشار مشتری خاص و به اصطلاح تاریخ وقوع The Merge است. با وجود تاریخ، Superphiz همچنین گفت: “این جدول زمانی ادغام نهایی نیست” و توسعه دهنده همچنین تاکید کرد که مردم باید “این را به عنوان یک جدول زمانی برنامه ریزی در نظر بگیرند و منتظر اعلامیه های رسمی باشند.” سندی به نام «تماس مجریان PoS شماره 91 – 2022-07-14» می گوید که جدول زمانی «پیشنهادی» برای بحث به شرح زیر است:

  • مشتری Goerli/Prater در 27 یا 28 جولای منتشر می شود.
  • 28/29 اعلام کنید.
  • پراتر بلاتریکس در 8 آگوست
  • ادغام گورلی در یازدهم.
  • ACD 18 آگوست برنامه اصلی ادغام:
  • بلاتریکس اوایل سپتامبر؛
  • ادغام دو هفته بعد (هفته از 19 سپتامبر).

تفاوت بین پنیر کهنه و تازه

تعدادی از حامیان اتریوم توییت Superphiz و یک نفر را پسندیدند نوشت “زمان عالی اگر درست باشد.” توسعه دهنده اتریوم تیم بیکو همچنین پاسخ داد به توییت Superphiz با اسکرین شات از نظری که او در مورد سرور تحقیق و توسعه (R&D) Discord داده است.

در اسکرین شات، شخصی نوشت: «بنابراین ما این اهداف بسیار نرم و قابل تغییر Goerli را داریم که در 11 آگوست ادغام می شوند و Mainnet در ادغام می شوند. [the] هفته 19 سپتامبر.” Beiko در سرور R&D Discord پاسخ داد و گفت: “اگر من مجبور به استفاده از بافت‌ها بودم، می‌توانم بگویم که Goerli را مانند چدار قدیمی (نه پارمزان) و mainnet را مانند مردانا در نظر بگیرم.

در حال حاضر، ادغام ممکن است در 19 سپتامبر 2022 اتفاق بیفتد و اتریوم در نهایت از مدل PoW به یک شبکه PoS کامل منتقل خواهد شد. البته، این احتمال وجود دارد که ادغام در روز مشخص شده در جدول زمانی برنامه ریزی اتفاق نیفتد و تغییر از PoW به PoS به تعویق بیفتد.

برچسب ها در این داستان

13.1 میلیون اتر، Beacon Chain، اعتبار سنجی Beacon Chain، قرارداد ETH 2.0، Ethereum، Ethereum Beacon chain، ethereum classic (ETC)، هش اتریوم، Ethereum Merge، Goerli، Goerli Merge، جدول زمانی برنامه ریزی، PoS، PoS Implementers، PoS , مدل PoW, Superphiz, فناوری, The Merge, The Merge Process, Tim Beiko, Timeline, Upgrades

نظر شما در مورد امکان پیاده سازی اتریوم The Merge در 19 سپتامبر چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.