حل پیچیدگی های مالیات و حسابداری رمزنگاری با کارشناسان Ledgible – اخبار بیت کوین حمایت شده

حمایت شده است همانطور که کریپتو بالغ می شود و در مسیر پذیرش اجتناب ناپذیر خود ادامه می دهد، اهمیت حسابداری مناسب برای کریپتو به عنوان یک طبقه دارایی و منبع درآمد نیز بیشتر می شود. ارزهای رمزپایه در هسته آنها طوری طراحی نشده اند که با سیستم های مالی سنتی مطابقت داشته باشند، در

کد خبر : 228598
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
حل پیچیدگی های مالیات و حسابداری رمزنگاری با کارشناسان Ledgible – اخبار بیت کوین حمایت شده


همانطور که کریپتو بالغ می شود و در مسیر پذیرش اجتناب ناپذیر خود ادامه می دهد، اهمیت حسابداری مناسب برای کریپتو به عنوان یک طبقه دارایی و منبع درآمد نیز بیشتر می شود.

ارزهای رمزپایه در هسته آنها طوری طراحی نشده اند که با سیستم های مالی سنتی مطابقت داشته باشند، در این جا برخی از مزایای اصلی آنها نسبت به سیستم های فیات و بانکی یافت می شود. برای بومیان کریپتو، تلاش برای جا دادن میخ‌های مربعی کریپتو در حفره‌های گرد مالی سنتی، با بدبینی انجام می‌شود، اغلب زمان مالیات فرا می‌رسد – یا در مورد کسب‌وکارهایی که دارای رمزنگاری هستند، ماهانه برای بستن کتاب‌ها. در ایالات متحده و سایر اقتصادهای تحت نظارت، این اقدامات مضرات ضروری برای حفظ کریپتو هستند – اما حسابداری کریپتو نه باید سخت باشد و نه برای اکوسیستم رمزنگاری کلی مضر باشد.

اما بیایید یک لحظه به عقب برگردیم.

یک معادله متناقض

از آنجایی که شرکت ها و صندوق ها به تلاش برای ETF نقطه بیت کوین و سایر محصولات مالی مربوط به عملکرد ارزهای دیجیتال در اکوسیستم مالی سنتی تر ادامه می دهند، ما با یک معادله تا حدی متناقض روبرو هستیم.

پذیرش انبوه رمزارزها – به ویژه در صندوق های تامینی، موسسات و سایر سازمان های بزرگ – یک نکته مثبت خالص برای این فضا است. این امر باعث نوآوری خواهد شد و پذیرش دائمی ارزهای دیجیتال را تضمین می کند. اما تناقض در اینجا این است که این پذیرش، هدف نهایی اکثر افراد در فضای رمزنگاری، در دست ایجاد یک رابطه همزیستی بین مقررات و فرآیندهای ارز دیجیتال و مالی خواهد بود.

ما شاهد سقوط‌های متعددی از شرکت‌هایی مانند سلسیوس، Three Arrows Capital و سایرین بوده‌ایم که احتمالاً در زمستان دیگری برای ارزهای دیجیتال قرار می‌گیریم. همه اینها یادآور سقوط ها و نتایجی است که در بازارهای مالی سنتی تحت حرص و آز و سوء مدیریت، در میان انبوهی از رفتارهای زیانبار دیگر دیده می شود. از نظر تاریخی، این نتایج بررسی دقیق‌تری بر فضا – مقررات بیشتر – به همراه داشته است، اما همگی برای ایجاد یک اکوسیستم مالی پایدارتر برای مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران به طور یکسان کار کرده‌اند.

بنابراین ما با یک پارادوکس روبرو هستیم، ادغام ارز دیجیتال غیرمتمرکز و مقررات متمرکز. پس چگونه می‌توان این وضعیت متناقض را با نتیجه‌ای حل کرد که برای رشد ارزهای دیجیتال مفید و اساسی باشد و همچنین مزایای ارزهای دیجیتال را در هسته خود حفظ کند؟

در حالی که مقررات جدید یک تکه از پازل در اینجا است، هنوز نیامده است. سروصداها و بحث‌های زیادی وجود داشته است، اما هیچ چیز قابل توجهی در فضای مقررات جدید مستقر در ایالات متحده یا حتی جهانی در فضای کریپتو رخ نداده است. تا حالا. قطعه دیگر این پازل ساده است – شکاف بین ارزهای دیجیتال و مالی سنتی را به گونه ای پر کنید که ساختار هر دو فضا را حفظ کند. یک رابطه همزیستی بین هر دو صنعت ایجاد کنید، که به هر دو امکان می دهد دیگری را ارتقا دهند.

این راه حلی است که Ledgible آن را حل می کند.

ایجاد یک پل محکم بین ارزهای دیجیتال و مالی سنتی بر این است که بتوانیم رمزارز را با دنیای مالیات و حسابداری سنتی تطبیق دهیم. زیربنای نامطلوب مالی سنتی، مطمئن، اما اگر رمزارز را بتوان به راحتی در فضای مالیاتی و حسابداری جا داد، معادله متناقض بالا را حل می کنیم.

به جای تلاش برای اختراع مجدد چرخ در مورد رمزنگاری، جمع آوری، عادی سازی و ساخت داده های کریپتو قابل خواندن برای امور مالی و حسابداری سنتی به مدیران مالی مالی، حسابداران و متخصصان مالیاتی اجازه می دهد تا به درستی رمزارز را در جریان کاری خود حساب کنند. درست همانطور که با دارایی های سنتی مانند سهام یا اوراق قرضه انجام می دهند.

این همچنین به این معنی است که آنچه که کریپتو، کریپتو را ایجاد می‌کند – ماهیت غیرمتمرکز، تجارت 24 ساعته، سهامداری، Defi، پروتکل‌ها و موارد دیگر – می‌تواند به ساخت کریپتو ادامه دهد. خوب، رمزنگاری اکوسیستم مالی به جای ادغام بیشتر کریپتو در دارایی‌های سنتی، در کنار سهام و اوراق قرضه، می‌تواند محصولات مالی سنتی را در یک عمودی نگه دارد و دارایی‌های کریپتو را در حالت عمودی خود نگه دارد که به راحتی با راه‌حل‌هایی مانند Ledgible پل می‌شوند.

همه این‌ها باید بگوییم، اطمینان از پذیرش اجتناب‌ناپذیر ارزهای دیجیتال در ادامه مسیر خود به سمت جریان اصلی، لازم نیست کلاس دارایی را از آنچه که آن را منحصربه‌فرد می‌کند، از بین ببرد. در عوض، با استفاده از ابزارهای مالیاتی و حسابداری مناسب که شکاف بین مقررات مالی و حسابداری رمزنگاری و مقررات مالی را پر می‌کند، کریپتو می‌تواند بهترین کار را انجام دهد.

بنابراین، در سطح بالایی، می‌توان فهمید که چگونه پل زدن شکاف بین ارزهای دیجیتال و مالی سنتی نه تنها راه بهینه است، بلکه مسیری است که توسط کارشناسان Ledgible هدایت می‌شود. بنابراین، تیم چه چالش‌های خاصی را حل می‌کند؟

حل مشکل مالیات و حسابداری

در اطلاعیه IRS 2014-21، 2014-2016 IRB 938، این آژانس راهنمایی های اساسی را برای ارزهای دیجیتال بیان می کند. برای اهداف مالیات بر درآمد فدرال، ارز دیجیتال به عنوان دارایی تلقی می شود. از آنجا، قانون مالیات فعلی اعمال می شود – اما این واقعا به چه معناست؟

همانطور که قبلا گفته شد، پر کردن شکاف بین ارزهای دیجیتال و مالی سنتی به معنای اتصال صحیح مقررات حجیم، مانند آنچه از IRS، به ارزهای دیجیتال است. تراکنش های رمزنگاری بیشتر و بیشتر توسط IRS مورد بررسی قرار می گیرند. با وجود راهنمایی‌های سفارشی و قطعی در مورد ارزهای دیجیتال که از IRS یا سایر نهادهای حاکم ارائه می‌شود، هنوز فضای زیادی برای تفسیر دارایی‌های دیجیتال باقی مانده است. در مقاله دیگری در مورد راهنمایی مالیاتی کریپتو اشاره شد،

«قانون مالیاتی ایالات متحده شهروندان ایالات متحده را ملزم می‌کند که بر درآمد از هر منبعی که به دست می‌آید مالیات بپردازند و بخش عمده‌ای از کد مالیاتی به مالیات‌پذیری انواع مختلف درآمد – یا نحوه کسب درآمد می‌پردازد. به عنوان مثال، دستمزد شامل مالیات تامین اجتماعی می شود، اما پرداخت بهره نه. مالیات های پرداختی بر عایدی سرمایه معمولاً کمتر از درآمد عادی است. در برخی موارد، رفتار مالیاتی بر درآمد به ساختار قانونی کسب و کار و همچنین چند ساعت مشارکت فعال مالیات دهندگان در یک فعالیت بستگی دارد.

اگر چشمان شما فقط براق بود، محکم آویزان کنید. مقررات مالی و کد مالیاتی جالب نیست – به خصوص در فضای رمزنگاری، به همین دلیل است که Ledgible آن کد مالیاتی را دریافت می کند و بی سر و صدا و به طور خودکار آن را در دارایی ها و معاملات کریپتو اعمال می کند. قابل خواندن برای… خوب، امیدوارم که متوجه موضوع شده باشید.

پلتفرم Ledgible چالش مالیاتی و حسابداری رمزنگاری را با حذف همه کارها حل می کند. پلتفرم را به‌عنوان مرد میانی در نظر بگیرید که از یک طرف داده‌های رمزنگاری غیراستاندارد را دریافت می‌کند و از طرف دیگر اطلاعات استاندارد تجارت و حسابداری را به بیرون می‌ریزد.

اما با مشکلات شناسایی شده و به درستی حل شده – چگونه همه اینها مالیات و حسابداری رمزنگاری را آسان و حتی برای کاربر مفید می کند؟

مزایای حسابداری صحیح برای کریپتو

در ابتدای این مقاله، گفته شد که حسابداری مناسب برای کریپتو «نباید برای اکوسیستم کلی کریپتو سخت یا مضر باشد». با رعایت این بیانیه، اجازه دهید در مورد مزایای بالقوه بحث کنیم.

زمستان‌های کریپتو شاید بهترین زمان برای بحث در مورد حسابداری ارزهای دیجیتال مناسب باشد، زیرا در شرایط رکود و زمان فروش سنگین، زمان بهتری برای استفاده از کریپتو برای کاهش بار مالیاتی شما وجود ندارد. نه تنها ضررهای ارزهای دیجیتال به طور کامل کسر می شوند، بلکه در حال حاضر می توانید از استراتژی هایی مانند برداشت از دست دادن مالیات برای به حداکثر رساندن کامل منافع خود استفاده کنید.

حسابداری مناسب برای کریپتو در نوسان‌ها نیز ضروری است، زیرا اطمینان از اینکه معاملاتی انجام نمی‌دهید که شما را با یک صورت حساب مالیاتی هنگفت یا در معرض خطر حسابرسی قرار نمی‌دهد، نیازمند برنامه‌ریزی و استفاده است. یک ابزار ردیابی مالیات ارزهای دیجیتال

به بیان ساده، مزایای حسابداری ارزهای دیجیتال مناسب به این معنی است که معامله‌گران رمزارز می‌توانند با قوانین بازی کنند، ریسک حسابرسی را کاهش دهند و حتی از قوانین موجود به نفع خود استفاده کنند. نه تنها این، بلکه با پر شدن شکاف بین ارزهای دیجیتال و مالی سنتی، مانع ورود به اکوسیستم کریپتو کاهش می‌یابد و علاقه را افزایش می‌دهد و در غیر این صورت موفقیت بیشتری را در فضا به ارمغان می‌آورد.


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.