نحوه اجرای تقسیم سهام 20 برای 1 در Google Parent Alphabet

[ad_1] Alphabet در حال آماده شدن برای تقسیم در 15 جولای است. GOOG، GOOGL در 18 جولای با قیمت تقسیم شده معامله می شود. سهامداران برای هر سهمی که در تاریخ 1 ژوئیه نگهداری می شوند، 20 سهم دریافت خواهند کرد. الفبای والد گوگل (GOOG، GOOGL) قبل از تقسیم سهام 20 به 1 که در

کد خبر : 228258
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
نحوه اجرای تقسیم سهام 20 برای 1 در Google Parent Alphabet

[ad_1]

  • Alphabet در حال آماده شدن برای تقسیم در 15 جولای است.
  • GOOG، GOOGL در 18 جولای با قیمت تقسیم شده معامله می شود.
  • سهامداران برای هر سهمی که در تاریخ 1 ژوئیه نگهداری می شوند، 20 سهم دریافت خواهند کرد.

الفبای والد گوگل (GOOG، GOOGL) قبل از تقسیم سهام 20 به 1 که در این جمعه بسیار اعلام شده بود، دست از کار کشیده است. با فروختن بازار آتی قبل از چهارشنبه انتشار شاخص قیمت مصرف کننده (CPI).، به نظر نمی رسد این زمان بهترین زمان برای تقسیم سهام باشد. این داستان بزرگ این هفته است. GOOG و GOOGL هر کدام از اول جولای به ازای هر سهامی که دارند به سرمایه گذاران 20 سهم می دهند. اگر شما امیدوار بودید که بخشی از این تقسیم باشید، آن کشتی حرکت کرده است.

ادامه مطلب: اخبار و پیش بینی سهام Shopify: گاوها پس از تقسیم سهام 10 به 1 خرید نمی کنند

تقسیم سهام الفبا

را تقسیم سهام الفبا در واقع به این صورت عمل می کند که سهامداران به ازای هر سهمی که دارند 19 سهم به عنوان سود ویژه صادر می کنند که در مجموع 20 سهم به آنها می دهد. این تقسیم پس از بسته شدن بازار در روز جمعه، 15 ژوئیه اعمال خواهد شد و GOOGL/GOOG با قیمت جدید تقسیم شده در روز دوشنبه، 18 جولای معامله خواهد شد.

با سهامی که در حال حاضر با قیمت 2330 دلار معامله می شود، از هم اکنون GOOGL سهام باید دوشنبه آینده در حدود 116 دلار باز شود، دادن یا گرفتن. این اولین باری است که سرمایه گذاران می توانند سهام آلفابت را با چنین قیمت معقولی از سال 2005، یک سال پس از عرضه اولیه سهام آن بخرند. این همچنین دومین تقسیم سهام در تاریخ غول جستجو است. اولین مورد تقسیم سهام 2 به 1 در سال 2014 بود.

تقسیم سهام امسال محبوب شده است. آمازون (AMZN) به تازگی تقسیم سهام 20 به 1 را نیز تکمیل کرده است. از آن به بعد، سهام آمازون بیش از 11 درصد کاهش یافته است. Shopify (SHOP)، مکمل کانادایی آمازون نیز اخیراً تقسیم سهام 10 به 1 را تکمیل کرد. از زمان انشعاب، سهام فروشگاه 8 درصد از دست داده است. هر دو تقسیم در یک ماه و نیم گذشته اتفاق افتاد، بنابراین این به معنای کمی است، اما فقط بدانید که هیچ وعده ای وجود ندارد که تقسیم سهام برای آلفابت منجر به صعود کوتاه مدت می شود.

به طور کلی، قیمت‌های پایین‌تر سهم به معامله‌گران خرده‌فروش اجازه می‌دهد تا شروع به خرید سهام کنند، که پایه سرمایه‌گذاران را افزایش می‌دهد. با توجه به مالکیت بیشتر سرمایه‌گذاران منفرد، تصور می‌شود که این امر پایه‌ای از حمایت از قیمت سهام را تقویت می‌کند که در نهایت می‌تواند منجر به صعودی سنگین‌تر در بازار صعودی شود. با توجه به اینکه بازارها در نیمه اول سال 2022 رو به کاهش هستند، به نظر نمی رسد که هیچ یک از انشعاب های عمده سهام اعلام شده در سال جاری افزایشی نداشته باشد.

چه زمانی الفبا اولین بار ایده تقسیم سهام را مطرح کرد، GOOG نزدیک به 3000 دلار بود. سهام الفبا تا به امروز 19.6 درصد کاهش داشته است، که در واقع هنوز بسیار بهتر از بسیاری از همتایان فناوری megacap خود است.

اخبار سهام الفبا

الفبا متقابل شکایت کرد گروه مسابقه (MTCH) روز سه‌شنبه، گفت که مجموعه سایت دوست‌یابی موفق شده است قرارداد خود با گوگل را زیر پا بگذارد و با بد نیت مذاکره کند. این نتیجه دعوای Match Group از دو ماه قبل است، زمانی که آن را متهم کرد که گوگل از قدرت انحصاری خود به عنوان مالک Play Store سوء استفاده می کند. Match Group دارای برنامه هایی مانند Tinder، Hinge، Plenty of Fish و Match.com است که همگی از فروشگاه Google Play برای جذب مشتری استفاده می کنند. کت و شلوار گوگل می گوید که مایل است برنامه های دوستیابی Match Group را به طور کامل از فروشگاه دیجیتال خود حذف کند.

یادداشت مشتری از کردیت سوئیس در حال دور زدن منفی عمومی خود نسبت به فناوری های بزرگ است. تحلیلگر جاناتان گلوب می‌گوید انتظار رشد 5.5 درصدی EPS سالانه برای S&P 500 در سه ماهه دوم را داریم، اما نه برای فناوری‌های بزرگ.

گلوب گفت: “بزرگترین 6 شرکت فناوری + (Apple (AAPL)، مایکروسافت (MSFT)، Alphabet (GOOGL)، آمازون (AMZN)، Nvidia (NVDA)، Meta (META)) همگی پیش بینی می شود که انقباض حاشیه را تجربه کنند. در واقع، فروشگاه او تخمین می زند که سهام FAANG EPS را ارائه می دهد که 19.2٪ کمتر از ارقام سال قبل است، اگرچه بیشتر آن احتمالاً روی Meta Platforms و Netflix خواهد بود.

پیش بینی سهام الفبا

سهام الفبا طی دو ماه گذشته در داخل یک کانال قیمتی صعودی و موازی معامله شده است. خط بالا 13 می را به 8 ژوئیه متصل می کند و خط پایین از 24 می تا 5 ژوئیه می رود. برای اهداف ما، این بدان معنی است که اگر نوسان بالای اخیر در 8 جولای به پایان برسد، قیمت GOOG به احتمال زیاد برای حمایت نزدیک به 2140 دلار فرار خواهد کرد. این به قیمت 107 دلاری تعدیل شده مربوط می شود، که مهم است زیرا این کاهش می تواند بیش از یک هفته طول بکشد.

اگر می خواهید اسپلیت را بخرید، 107 دلار قیمتی است که باید با آن شلیک کنید. این دوره از رانش و تحکیم زمانی به پایان می رسد GOOG بیش از 2400 دلار (120 دلار با تقسیم بندی تنظیم شده) می شکند. شاخص قدرت نسبی (RSI) به طور کلی در یک حرکت صعودی است، بنابراین به نظر می رسد که در حال حاضر ممکن است مقداری تجمع در حال وقوع باشد. تاریخ درآمد بعدی آلفابت، 26 ژوئیه، مطمئناً اقدام جانبی فعلی را لغو می کند، بنابراین ناظران خوشبین می خواهند قبل از آن وارد عمل شوند.

نمودار سهام روزانه الفبا

نمودار سهام روزانه الفبا


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.