سقوط یورو/دلار آمریکا و تقابل با برابری در بحران انرژی اتحادیه اروپا؛ داده های تورم ایالات متحده بررسی شد

چشم انداز یورو/دلار آمریکا: یورو/دلار آمریکا روز دوشنبه سقوط کرد و به پایین ترین سطح خود در نزدیک به دو دهه گذشته رسید و با برابری مبادلات معاشقه کرد به نظر می رسد ترس از قطع نشدن گاز توسط روسیه برای مدت نامحدود به اتحادیه اروپا یکی از عوامل اصلی نزولی یورو باشد. داده های

کد خبر : 227824
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
سقوط یورو/دلار آمریکا و تقابل با برابری در بحران انرژی اتحادیه اروپا؛  داده های تورم ایالات متحده بررسی شد


چشم انداز یورو/دلار آمریکا:

  • یورو/دلار آمریکا روز دوشنبه سقوط کرد و به پایین ترین سطح خود در نزدیک به دو دهه گذشته رسید و با برابری مبادلات معاشقه کرد
  • به نظر می رسد ترس از قطع نشدن گاز توسط روسیه برای مدت نامحدود به اتحادیه اروپا یکی از عوامل اصلی نزولی یورو باشد.
  • داده های ماه ژوئن ایالات متحده CPI توجهات را در این هفته به خود جلب خواهد کرد. این گزارش می تواند به عنوان یک کاتالیزور صعودی برای دلار آمریکا عمل کند در صورتی که تورم همچنان به رشد شگفت انگیز ادامه دهد.

بیشترین خوانده شده: پیش بینی قیمت طلا – طلا به حمایت کلیدی سقوط می کند، تورم ایالات متحده در عرشه

یورو در ابتدای هفته از جهات مختلف آتش گرفت و متحمل ضررهای سنگین در برابر دلار آمریکا در میان احساسات ریسک پذیر شد. و گسترده DXY استحکام – قدرت. در ظهر، EUR/USD کاهش یافت 1.1درصد تا 1.0069، اما در اوایل روز به اندازه 1 کاهش یافت.3٪، معاشقه با برابری نرخ ارز برای اولین بار از آن زمان دیر 2002.

کاتالیزورهای متعددی در روز دوشنبه بر ارزش پول رایج تاثیر گذاشتند، اما عامل اصلی نزولی ترس از قطع برخی صادرات کلیدی انرژی به اتحادیه اروپا توسط دولت رئیس جمهور پوتین بود. PAO گازپروم به طور موقت نورد استریم 1 را تعطیل کنیدبزرگترین خط لوله منفرد انتقال گاز روسیه به آلمان برای تعمیر و نگهداری سالانه. اگرچه انتظار می‌رود جریان‌ها تا 10 روز دیگر از سر گرفته شود، سرمایه‌گذاران حدس می‌زنند که کرملین می‌تواند از این وضعیت به عنوان بهانه‌ای برای محدود کردن عرضه گاز برای مدت نامحدود در تلافی تحریم‌های اعمال شده توسط غرب پس از حمله به اوکراین استفاده کند.

اگر نورد استریم 1 بیش از دوره تعمیر و نگهداری که قرار است در 21 ژوئیه به پایان برسد از کار بیفتد، قیمت گاز طبیعی احتمالاً به افزایش خود ادامه خواهد داد. به صورت تصاعدی و احتمالاً رکورد مارس را پشت سر بگذارد و محیط تورمی در اروپا را تشدید کند. این سناریو نیز عظیم ایجاد خواهد کرد کمبود گاز در این منطقه، مقامات را وادار به اجرای سهمیه بندی سوخت و در بدترین حالت، دستور تعطیلی کوتاه کارخانه ها برای کاهش مصرف انرژی در فصل زمستان کردند و راه را برای آنچه می تواند یک رکود عمیق باشد هموار می کند.

تهدید جنگ اقتصادی در ذهن هر تاجری خواهد بود و افسرده یورو در روزهای آینده تا زمانی که فعالان بازار ایده بهتری از برنامه روسیه برای انجام آینده داشته باشند. تحولات در آن سوی اقیانوس اطلس، به ویژه در ایالات متحده، می تواند همچنین تعصب نزولی EUR/USD را تقویت کنید. داده های CPI ژوئن ایالات متحده، ناشی ازبرای منتشر شد بر چهارشنبه، است انتظار می رود نشان دهد شتاب دهنده تورم سالانهing به یک چرخه جدیدنزدیک به 9٪ به دلیل افزایش قیمت ها در پمپ.

یک چاپ CPI داغ، مورد را محکم می کند 75 واحد پایه دیگر افزایش نرخ بهره در نشست جولای FOMC و احتمالاً سپتامبر، در حالی که سیاستگذاران شروع به عمل کرده اند بیشتر به شدت به شگفتی های تورمی صعودی. واگرایی سیاست پولی بین فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا، همراه با خطرات نزولی قابل توجهی برای رشد در منطقه یورو، تضمین می کند که دلار آمریکا رهبری در فضای FX را حفظ می کند، وضعیتی که ممکن است EUR/USD را در نزدیکی برابری کند.

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

به دنبال افت اخیر یورو/دلار آمریکا، قیمت ها به پایین ترین حد چند دهه اخیر نزدیک به 10000 سقوط کرده است. برای دیدن اینکه چه سطوح فنی کلیدی وارد بازی می شوند، لازم است به آن مراجعه کنید ماهانه چارت سازمانی. با اینکه هیچ منطقه حمایتی مرتبطی در مجاورت وجود ندارد، برابری ممکن است به عنوان یک کف عمل کند، اما اگر فروشندگان موفق به شکستن آن منطقه به سمت نزول شوند، معامله‌گران باید برای احتمال حرکت به سمت 0.9625 در سه ماهه سوم آماده شوند. از سوی دیگر، اگر خریداران کاهش قیمت بازگشت کنند و با در نظر گرفتن وضعیت فروش بیش از حد بازار، یک بازگشت صعودی ایجاد کنند، مقاومت اولیه در 1.0350 ظاهر می شود. با قدرت بیشتر، تمرکز به سمت بالا به 1.0665 تغییر می کند.

نمودار فنی EUR/USD

نمودار EUR/USD با استفاده از TradingView تهیه شد

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ دانلود مبتدیان راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و دریابید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.