ریشی سوناک و ساجد جاوید با افزایش فشار بر بوریس جانسون از دولت استعفا دادند

GBP، بوریس جانسون، بریتانیا – نکات گفتگو ریشی سوناک و ساجد جاوید از دولت بوریس جانسون استعفا دادند فشار بر جانسون بر سر برگزیت، تورم و «پارتی گیت» ادامه دارد بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، در سالی که ثابت شده سال سختی است، ضربه مهم دیگری خورده است، زیرا اعضای کابینه ریشی سوناک و ساجد

کد خبر : 225426
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
ریشی سوناک و ساجد جاوید با افزایش فشار بر بوریس جانسون از دولت استعفا دادند


GBP، بوریس جانسون، بریتانیا – نکات گفتگو

  • ریشی سوناک و ساجد جاوید از دولت بوریس جانسون استعفا دادند
  • فشار بر جانسون بر سر برگزیت، تورم و «پارتی گیت» ادامه دارد

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، در سالی که ثابت شده سال سختی است، ضربه مهم دیگری خورده است، زیرا اعضای کابینه ریشی سوناک و ساجد جاوید هر دو روز سه شنبه استعفای خود را اعلام کردند. سوناک از سمت خود به عنوان وزیر دارایی کناره گیری خواهد کرد، در حالی که جاوید پست خود را به عنوان وزیر بهداشت ترک خواهد کرد. به نظر می رسد این اقدام در اعتراض به دولت موقت بوریس جانسون است که رسوایی های متعددی را تا این مرحله پشت سر گذاشته است.

سوناک در نامه خود به بوریس جانسون به طور خاص به این حق اشاره کرد که مردم انتظار دارند یک دولت کارآمد داشته باشند، که ممکن است ضربه کوچکی به رسوایی «پارتی گیت» باشد که برای ماه‌ها استریت 10 داونینگ استریت را گرفتار کرده است. عموم مردم به درستی انتظار دارند که دولت به درستی، شایسته و جدی اداره شود سوناک اظهار داشت. او در ادامه گفت که بریتانیا «نمی‌تواند به این شکل ادامه دهد»، در حالی که جاوید نشان داد که اعتمادش به توانایی بوریس جانسون برای رهبری از دست داده است.

جانسون اخیراً تحت فشار قابل توجهی قرار گرفته است، زیرا ماه گذشته با کمی اختلاف از رای عدم اعتماد جان سالم به در برد. اکنون چشم‌ها از این استعفاها به سمت خود جانسون برمی‌گردد، و بسیاری اکنون احتمالاً تعجب می‌کنند که این برای رهبری بوریس جانسون چه معنایی دارد. اکنون این سوال مطرح می شود که آیا جانسون از یک شکست سیاسی دیگر جان سالم به در خواهد برد یا خیر. و اگر بتواند به آن بچسبد، چقدر ممکن است دوام بیاورد؟

نمودار 1 ساعته GBPUSD

نمودار ایجاد شده با TradingView

پس از سرفصل های خیره کننده خارج از لندن، کابل نسبتاً بدون تغییر بود. GBPUSD در طول روز تحت فشار قرار داشت زیرا ضعف یورو باعث شد که قیمت پیشنهادی قابل توجه و گسترده به دلار آمریکا افزایش یابد. کابل از بالای 1.21 در باز اروپا به زیر 1.19 سقوط کرد زیرا معامله گران ایالات متحده به آبشار فروش چسبیدند.

عدم قطعیت ژئوپلیتیکی بیشتر به فهرست فزاینده‌ای از بادهای مخالف برای اقتصاد بریتانیا اضافه می‌کند، به‌علاوه تورم فزاینده و تشدید تنش‌های برگزیت، اوضاع را پیچیده‌تر کرده است. اگر این استعفاها منجر به تغییر در سطح PM شود، ممکن است بازارها به دلیل طرح جانشینی استنباط نشده باشند.

نمودار 30 دقیقه ای EURGBP

اخبار فوری GBP: ریشی سوناک و ساجد جاوید با افزایش فشار بر بوریس جانسون از دولت استعفا دادند.

نمودار ایجاد شده با TradingView

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

— نوشته شده توسط برندان فاگان، کارآموز

برای تماس برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.