سیل جنوب شرق استرالیا را درنوردید و باعث تخلیه شد

باران شدید و طغیان سدها و رودخانه‌ها همگی باعث سیل و رانش زمین در امتداد سواحل شرقی از نیوکاسل تا خلیج بیتمانز در ایالت نیو ساوت ولز شدند و انتظار می‌رود که باران یکشنبه شب تشدید شود. «اگر در سال 2021 ایمن بودید، تصور نکنید که امشب امن خواهید بود. استف کوک، وزیر خدمات اضطراری

کد خبر : 224435
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
سیل جنوب شرق استرالیا را درنوردید و باعث تخلیه شد


باران شدید و طغیان سدها و رودخانه‌ها همگی باعث سیل و رانش زمین در امتداد سواحل شرقی از نیوکاسل تا خلیج بیتمانز در ایالت نیو ساوت ولز شدند و انتظار می‌رود که باران یکشنبه شب تشدید شود.

«اگر در سال 2021 ایمن بودید، تصور نکنید که امشب امن خواهید بود. استف کوک، وزیر خدمات اضطراری نیو ساوت ولز، عصر یکشنبه در یک نشست خبری تلویزیونی گفت: این وضعیت به سرعت در حال تغییر است و ما به خوبی می‌توانیم مناطقی را ببینیم که تحت تأثیر سیل قرار گرفته‌اند.

او در اوایل روز، او از مردم خواست تا در سفرهای تعطیلات تجدید نظر کنند، زیرا هوای ناخوشایند در آغاز تعطیلات مدارس رخ داده است.

کوک گفت: «این یک وضعیت اضطراری تهدید کننده زندگی است.

اداره هواشناسی با هشدار نسبت به خطر سیل در امتداد رودخانه های نپین و هاکسبری گفت که بیش از 200 میلی متر (8 اینچ) باران در بسیاری از مناطق باریده است که برخی از آنها تا 350 میلی متر آسیب دیده اند.

کامدن در جنوب غربی سیدنی زیر آب بود و اداره هواشناسی پیش‌بینی کرد که سطح آب در نواحی ریچموند شمالی و ویندزور در شمال غربی سیدنی در سطوح بالاتری نسبت به سه رویداد عمده سیل گذشته از مارس 2021 به اوج خود خواهد رسید.

کارلین یورک، کمیسر خدمات اضطراری ایالتی، گفت: «این ممکن است در طول شب به طور قابل توجهی بدتر شود.

مقامات آب اعلام کردند که باران‌های شدید باعث ریختن سد اصلی سیدنی در اوایل صبح یکشنبه شد و افزودند که مدل‌سازی نشان داد که نشت آب با نشت بزرگ در مارس 2021 در سد واراگامبا قابل مقایسه است.

«هیچ جایی برای ماندن آب در سدها وجود ندارد. آنها شروع به ریختن می کنند. رودخانه ها بسیار سریع و بسیار خطرناک در جریان هستند. و سپس بسته به محل بارندگی، خطر سیل ناگهانی را داریم.» یورک گفت.

نزدیک به 2000 تماس برای کمک در روز یکشنبه وجود داشته است و در 24 ساعت گذشته، 29 نفر از سیل نجات یافته اند، از جمله یک زن که به مدت یک ساعت به یک تیر آویزان بود و کارگران برای رسیدن به او تلاش می کردند.

پلیس گفت که جسد مردی که از کایاک بیرون افتاده بود از بندر سیدنی بیرون کشیده شد و افزود که شرایط در دست بررسی است اما به نظر می رسد با شرایط باد مرتبط باشد.

ریچارد مارلز، وزیر دفاع استرالیا در اسکای نیوز گفت که دولت استرالیا 100 سرباز و دو هلیکوپتر را برای کمک به هر گونه نجات در اختیار این ایالت قرار داده است.

(گزارش توسط سونالی پل؛ ویرایش توسط دیوید گرگوریو، جاناتان اوتیس و گری دویل)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.