پیش بینی فنی بیت کوین Q3 2022

با رفتن به سه ماهه گذشته، من به بیت کوین/دلار آمریکا این شک را می دادم که ممکن است افزایش یابد، اما برای این که این اتفاق بیفتد، باید به سرعت یک دور از علاقه تازه به دست آورد. این البته با شروع سه ماهه دوم محقق نشد و در آن BTC با روندهای ریسک

کد خبر : 223928
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۱۴
پیش بینی فنی بیت کوین Q3 2022


با رفتن به سه ماهه گذشته، من به بیت کوین/دلار آمریکا این شک را می دادم که ممکن است افزایش یابد، اما برای این که این اتفاق بیفتد، باید به سرعت یک دور از علاقه تازه به دست آورد. این البته با شروع سه ماهه دوم محقق نشد و در آن BTC با روندهای ریسک به سرعت تغییر کرد.

خرید این سه ماهه

در ژوئن، BTC/USD نه تنها حمایت بزرگ را در 28600 شکست، بلکه به زیر بالاترین رقم دسامبر 2017 در 19666 نیز رسید. با این حال، ما شاهد یک بسته هفتگی بالاتر از سطح 2017 پس از پایین آمدن در 17592 بودیم. بازگشت هفتگی به بالای سطح بحرانی بازگشت. سطح حمایت همراه با احساسات بازار که به نظر می رسد در آستانه بازگشت گسترده تر است، BTC باید در این سه ماهه مقداری خرید ببیند.

با این حال، قدرت به احتمال زیاد گذرا در نظر گرفته می شود، زیرا به نظر می رسد که نیروهای بلندمدت بیت کوین را بسیار پایین تر ارسال کنند. اما قبل از توسعه (هیچ چیز به ندرت در یک خط مستقیم اتفاق نمی افتد) بازگشت به حمایت قدیمی در حدود 28600 تا حدود 30k به عنوان یک احتمال مناسب در نظر گرفته می شود. قبل از آن تست بزرگ، پایین ترین سطح هفتگی در 25400 است.

نمودار هفتگی بیت کوین (BTC/USD).

نمودار ایجاد شده با TradingView

در صورت افزایش قیمت تا آن نقطه، آنچه در اطراف پشتیبانی قبلی اتفاق می‌افتد، کلیدی خواهد بود. در راستای روند گسترده‌تر پایین‌تر، می‌تواند قبل از ایجاد یک پایین‌تر پایه دیگر، کپر در یک جهش باشد. سطح پشتیبانی بزرگ بعدی برای تماشای زیر 17592 در سال 13880، بالاترین سطح 2019 است.

سوگیری عمومی معاملات تا زمانی که 17592 پابرجاست، صعودی است. معامله از سمت طولانی ممکن است راهی باشد تا زمانی که شاهد آزمایش حمایت قبلی نزدیک به 30 هزار به عنوان منبع بالقوه جدید مقاومت باشیم.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.