کوین هلمز
کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.
طبق گزارشها، شورای استانداردهای تبلیغات هند (ASCI) فاش کرده است که بیش از 400 تبلیغ رمزنگاری دستورالعملهای آن را تا کنون در سال جاری نقض کردهاند. اکثر شکایاتی که شورای تبلیغات دریافت کرد متوجه تأثیرگذاران است. “بعضی از اینفلوئنسرها با اطمینان در مورد کریپتو صحبت می کنند بدون اینکه کاملا آن را درک کنند.” 419
طبق گزارشها، شورای استانداردهای تبلیغات هند (ASCI) فاش کرده است که بیش از 400 تبلیغ رمزنگاری دستورالعملهای آن را تا کنون در سال جاری نقض کردهاند. اکثر شکایاتی که شورای تبلیغات دریافت کرد متوجه تأثیرگذاران است. “بعضی از اینفلوئنسرها با اطمینان در مورد کریپتو صحبت می کنند بدون اینکه کاملا آن را درک کنند.”
طبق گزارشات، شورای استانداردهای تبلیغات هند (ASCI) فاش کرده است که 453 شکایت در رابطه با تبلیغات کریپتو بین ژانویه تا مه دریافت کرده است.
اکونومیک تایمز روز دوشنبه گزارش داد که شورا اضافه کرد که از میان تمام شکایات، 419 آگهی مربوط به ارزهای دیجیتال نیاز به اصلاح داشتند و اشاره کرد که بیشتر شکایات مربوط به تأثیرگذاران است.
مانیشا کاپور، مدیر عامل ASCI، توضیح داد:
برخی از اینفلوئنسرها با اطمینان در مورد کریپتو بدون درک کامل آن صحبت می کنند. این تصور را ایجاد می کند که ایمن است، خوب است و چیز جالبی است.
او توضیح داد که شورا به تمرکز بر افشای کافی و سلب مسئولیت ریسک برای تبلیغات مبتنی بر پرداخت ادامه خواهد داد. بدن استاندارد در حال حاضر بر افزایش آگاهی با صرافی های رمزنگاری متمرکز شده است.
«برخی از این تبلیغات تأثیرگذار حتی در مورد خطرات صحبت نمی کنند، که درست نیست و برخلاف دستورالعمل های ما است. از نظر فنی، آنها تبلیغاتی هستند که هیچ افشاگری یا سلب مسئولیتی ندارند، که اجباری است.» کاپور توضیح داد:
این در تضاد با دستورالعمل های ما است. در صورت عدم رعایت آن، آن را به دولت تشدید خواهیم کرد.
دو مجموعه دستورالعمل وجود دارد که برای اکثر تبلیغات کریپتو در هند قابل اجرا است. یکی تبلیغ و تبلیغات ارزهای دیجیتال، صرافیهای رمزنگاری و توکنهای غیرقابل تعویض (NFT) را پوشش میدهد. در فوریه توسط ASCI صادر شد و در آوریل اجرایی شد.
مجموعه دیگر دستورالعمل ها که در ژوئن سال گذشته لازم الاجرا شد، فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی اینفلوئنسرها را تنظیم می کند.
از آنجایی که ASCI یک سازمان خود تنظیمی است و دستورالعمل های آن در هند الزام آور قانونی نیست، در صورت نقض دستورالعمل ها، اسامی افراد متخلف را منتشر می کند و پرونده را به تنظیم کننده های دولتی مربوطه تشدید می کند.
در ماه مه، هیئت بورس و اوراق بهادار هند (SEBI) پیشنهاد ممنوعیت تبلیغات و تایید محصولات و خدمات رمزنگاری شده توسط چهره های عمومی، از جمله افراد مشهور و ورزشکاران را مطرح کرد. ناظر اوراق بهادار همچنین پیشنهاد کرد که شخصیتهای عمومی در هنگام تبلیغ محصولات کریپتو مسئول هرگونه تخلف قانونی باشند.
نظر شما در مورد تعداد تبلیغات مرتبط با رمزنگاری که دستورالعملهای تبلیغاتی را نقض میکنند در هند چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.
اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons
سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰