نماینده بریتانیا خواستار مقررات “لیبرال” رمزنگاری شد – می گوید “هیچ کشوری نمی تواند این انقلاب را متوقف کند” – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] مت هنکاک، عضو پارلمان بریتانیا، خواستار مقررات “لیبرال” ارزهای دیجیتال شد و خاطرنشان کرد که هیچ کشوری نمی تواند انقلاب کریپتو را متوقف کند. این قانونگذار تاکید کرد: “من از ایده حمایتی که تنظیم کننده ها به مردم می گویند با پول خود چه کاری می توانند انجام دهند و چه کاری نمی توانند

کد خبر : 221357
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
نماینده بریتانیا خواستار مقررات “لیبرال” رمزنگاری شد – می گوید “هیچ کشوری نمی تواند این انقلاب را متوقف کند” – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

مت هنکاک، عضو پارلمان بریتانیا، خواستار مقررات “لیبرال” ارزهای دیجیتال شد و خاطرنشان کرد که هیچ کشوری نمی تواند انقلاب کریپتو را متوقف کند. این قانونگذار تاکید کرد: “من از ایده حمایتی که تنظیم کننده ها به مردم می گویند با پول خود چه کاری می توانند انجام دهند و چه کاری نمی توانند انجام دهند متنفرم.”

نماینده بریتانیا خواهان مقررات «لیبرال» رمزنگاری است

مت هنکاک، یکی از اعضای محافظه‌کار پارلمان و وزیر بهداشت سابق بریتانیا، در این هفته بر اهمیت داشتن یک چارچوب نظارتی «لیبرال» برای ارزهای دیجیتال تاکید کرد.

این قانونگذار در مصاحبه ای با UKTN که روز جمعه منتشر شد، توضیح داد که فروش ارز در بازار کریپتو اعتماد او به این بخش را متزلزل نکرده است. وی به این خبرگزاری گفت:

هیچ کشوری نمی تواند جلوی این انقلاب را بگیرد. ما فقط می توانیم انتخاب کنیم که آیا این اتفاق در سواحل ما رخ می دهد یا از جای دیگر برای ما اتفاق می افتد.

هنکاک در سخنرانی اصلی خود در کنفرانس چهارمین سالگرد Crypto AM خواستار یک سیستم مالیاتی “جذاب” و یک رژیم نظارتی “لیبرال” شد تا به بریتانیا کمک کند تا به “حوزه قضایی انتخابی برای ارزهای دیجیتال” تبدیل شود. وی تاکید کرد: بریتانیا زمانی موفق می شود که از فناوری جدید استقبال کند.

او با تکرار دیدگاه خود مبنی بر اینکه چارچوب های نظارتی برای کریپتو باید لیبرال باشد تا به صنعت نوپا اجازه رشد دهد، به UKTN گفت:

من از ایده حمایت‌کننده‌ای که تنظیم‌کننده‌ها به مردم می‌گویند با پولشان چه کاری می‌توانند انجام دهند و چه کاری نمی‌توانند انجام دهند، متنفرم.

این قانونگذار تاکید کرد: وظیفه رگولاتورها این است که اطمینان حاصل کنند که اطلاعات با کیفیت بالا وجود دارد و بازار به طور موثر عمل می کند. دولت چه وظیفه ای دارد که به آنها بگوید در چه مواردی می توانند سرمایه گذاری کنند و نمی توانند؟ من فکر می‌کنم که این فوق‌العاده حمایت‌کننده است.»

هنکاک یکی از مدافعان کریپتو بوده است. او در ماه آوریل در کلاب کریپتو لندن گفت: «اگر مقررات درستی را دریافت کنیم کریپتو نه تنها رشد را تسریع می‌کند، بلکه سیستم‌های مالی را شفاف‌تر می‌کند و جرم و جنایت را کاهش می‌دهد. ما باید پتانسیل فناوری‌های جدید را درک کرده و از آن استفاده کنیم، نه ترس و از قدرت مخرب آن‌ها اجتناب کنیم.»

این قانونگذار همچنین از انفجار اخیر ارزهای دیجیتال terra (LUNA) و stablecoin terrausd (UST) نگران نیست. او با اشاره به اینکه شکست Terra به عنوان نمونه ای از “بلوغ بازار” عمل می کند، اشاره کرد که استیبل کوین هایی با ریسک کمتر وجود دارد. هنکاک اظهار داشت: سقوط لونا و فشار بر سایر استیبل کوین ها به عنوان یادآوری این موضوع است که ارزهای دیجیتال همچنان ارز هستند و قوانین قدیمی مالی هنوز اعمال می شوند.

نماینده پارلمان بریتانیا در ادامه به این نشریه گفت:

فناوری زیربنایی بسیار قدرتمند است… فقط به این دلیل که حباب دات کام در سال 2001 سقوط کرد، ما اینترنت را به عنوان یک فناوری بی اعتبار نکردیم.

خود هنکاک روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکرده است. او توضیح داد که می‌خواهد بتواند آزادانه در مورد کریپتو بدون هیچ گونه تضاد منافع درک شده صحبت کند.

ماه گذشته، دولت بریتانیا از طرح هایی برای حمایت از پذیرش کریپتو رونمایی کرد. ریشی سوناک، وزیر خزانه‌داری بریتانیا نیز در ماه آوریل چندین ابتکار را برای تبدیل شدن به یک مرکز جهانی ارزهای دیجیتال، تنظیم استیبل کوین‌ها و ضرابخانه سلطنتی برای ایجاد یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) فاش کرد.

نظر شما در مورد اظهارات مت هنکوک، نماینده بریتانیا چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.