بتای عمومی Shibarium SHIB برای استقرار در سه ماهه سوم برنامه ریزی شده است – Bitcoin News

[ad_1] پس از اینکه مشخص شد نسخه بتا عمومی در سه ماهه سوم راه اندازی می شود، جامعه کریپتو شیبا inu در حال پیش بینی راه اندازی راه حل مقیاس پذیر لایه دو (L2) Shibarium است. به گفته توسعه دهندگان Shiba inu Shytoshi Kusama و Ryoshi، راه حل لایه دو کارمزد تراکنش ها را به

کد خبر : 220842
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
بتای عمومی Shibarium SHIB برای استقرار در سه ماهه سوم برنامه ریزی شده است – Bitcoin News

[ad_1]

پس از اینکه مشخص شد نسخه بتا عمومی در سه ماهه سوم راه اندازی می شود، جامعه کریپتو شیبا inu در حال پیش بینی راه اندازی راه حل مقیاس پذیر لایه دو (L2) Shibarium است. به گفته توسعه دهندگان Shiba inu Shytoshi Kusama و Ryoshi، راه حل لایه دو کارمزد تراکنش ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و احتمالاً به صفر می رسد.

راه حل L2 شیبا اینو Shibarium در سه ماهه سوم عرضه می شود، نهنگ اتریوم 163.2 میلیارد SHIB را خریداری می کند.

نماد میم شیبا اینو (SHIB) طی هفت روز گذشته افزایش 33.6 درصدی را در برابر دلار آمریکا تجربه کرده است و بیشتر این افزایش حول محور اعلام Shibarium است. علاوه بر این، یک نهنگ اتریوم خریداری کرد 163.2 میلیارد SHIB در طول 24 ساعت گذشته به ارزش حدود 1.74 میلیون دلار با استفاده از نرخ ارز امروز SHIB. بحث های زیادی در مورد محلول مقیاس بندی L2 Shibarium در سرور Discord پروژه وجود دارد. و

علاوه بر این، بنیاد Unification، تیمی از توسعه دهندگان پشت Shibarium، چند به روز رسانی در مورد پروژه آینده را فاش کرد. طبق گفته بنیاد Unification، Shibarium در یک محیط خصوصی در مرحله آلفا تست شبکه راه اندازی شد. توسعه دهندگان توضیح دادند که نتایج موفقیت آمیز بود و “ابزار اصلی تحت توسعه سنگین برنامه کیف پول است.”

مازیار صدری از بنیاد وحدت افزود:

شبکه آزمایشی بتا عمومی Shibarium برای استقرار در سه ماهه سوم برنامه ریزی شده است، همزمان با ارتقاء FUND Testnet که شامل به روز رسانی های مورد انتظار IBC/Gravity/wFUND است. شبکه آزمایشی بتا عمومی به طرفین اجازه می دهد تا به طور کامل با شبکه تعامل داشته باشند، از جمله فرآیند اعتبار سنجی.

SHIB از سال تا به امروز 56 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است

در حالی که SHIB در هفته گذشته 33.6 درصد رشد داشته است، هنوز 87.6 درصد از بالاترین رکورد ثبت شده در اکتبر 2021 کاهش یافته است. دلار آمریکا. طبق آمار Into the Block، در زمان نگارش این مقاله، درآمد دارندگان SHIB با قیمت فعلی حدود 23٪ است. SHIB دارای غلظت زیادی از نهنگ ها است زیرا معیارهای Into the Block نشان می دهد که غلظت SHIB از نگهدارنده های بزرگ تقریباً 81٪ است.

SHIB همچنین یک استراتژی سوزاندن دارد که هدف آن این است که دارایی رمزنگاری شده را با اجازه دادن به افراد برای سوزاندن SHIB در پورتال رایت، کمیاب‌تر کند. در حالی که سوزاندن به کاهش عرضه SHIB کمک می کند، امروز 589,390,205,650,282 SHIB در گردش است. در حالی که shiba inu در هفته گذشته بیش از 33 درصد رشد داشته است، 10.1 درصد در 24 ساعت گذشته جمع آوری شده است.

برچسب ها در این داستان

Burn Portal، Burn SHIB، نهنگ اتریوم، Into the Block data، Ryoshi، shib، SHIB whales، shiba inu، Shibarium، Shibarium launch، Shytoshi Kusama، Unification Foundation

نظر شما در مورد راه اندازی شیباریوم آینده چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس ویژگی سرمقاله: دنیس دیاتل

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.