بازیکن استقلالم، منتظر تصمیم باشگاه هستم

[ad_1] آرش رضاوند هافبک باتجربه فوتبال ایران در نیم فصل گذشته به‌عنوان یار قرضی از استقلال به فولاد رفت. حالا قرارداد او با فولاد تمام شده و عملا بازیکن استقلال محسوب می‌شود.در چنین شرایطی این بازیکن در تورنمنت تنیس فوتبال حضور یافته و درباره وضعیتش به گفت‌وگو پرداخت.رضاوند در ابتدا درباره حضورش در جام تنیس

کد خبر : 220039
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
بازیکن استقلالم، منتظر تصمیم باشگاه هستم

[ad_1]

آرش رضاوند هافبک باتجربه فوتبال ایران در نیم فصل گذشته به‌عنوان یار قرضی از استقلال به فولاد رفت. حالا قرارداد او با فولاد تمام شده و عملا بازیکن استقلال محسوب می‌شود.
در چنین شرایطی این بازیکن در تورنمنت تنیس فوتبال حضور یافته و درباره وضعیتش به گفت‌وگو پرداخت.
رضاوند در ابتدا درباره حضورش در جام تنیس فوتبال با حضور ستاره‌های مطرح فوتبال گفت:‌ مسابقات دورهمی است؛ بچه‌های قدیمی و هم‌تیمی‌های سابق را دیدیم. جو خوبی بود.
او درباره شرایط خودش بیان کرد: فصل خوبی را داشتم. من تحت قرارداد استقلال هستم و همه چیز به باشگاه مربوط می‌شود. هر تصمیمی بگیرند من تابع هستم.
هافبک استقلال درباره اینکه اگر به این تیم برگردد باید با مربی خارجی کار کند، تاکید کرد: دفعه قبل هم با استراماچونی کار کردم و تجربه کار با مربی خارجی را دارم. باید به تمرینات بروم و ببینیم چه پیش می‌آید.
رضاوند درباره اینکه خودش دوست دارد کجا بازی کند، گفت: من بازیکن استقلال هستم و بازیکن آزاد نیستم. همان‌طور که گفتم تحت قرارداد هستم و باشگاه باید برایم تصمیم بگیرد.
او درباره بحث معاوضه‌اش با علیرضا کوشکی خاطرنشان کرد: من این را از 3ماه پیش شنیدم. در جریان این موضوع نیستم. هر تصمیمی می‌خواهند بگیرند، من نمی‌دانم.
رضاوند درباره کار کردن با جواد نکونام گفت: آقاجواد یکی از مربیان خوب و با تجربه کشورمان است. کار کردن با او سخت است اما پیشرفت دارد و لذت‌بخش است.
او درباره شانس صعود فولاد به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا افزود: قطعا همینطور است. فعلا بازیکن استقلال هستم اما فولاد نظم خاصی در تیمش دارد. سازماندهی خوبی دارد و الفیصلی هم مثل الدحیل یا الهلال خیلی قوی نیست که بخواهد فولاد را اذیت کند. به همین خاطر شانس خوبی دارند که از این مرحله بالا بروند.

بیشتر بخوانید:

254 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.