بلاتکلیفی مسی، نیمار و راموس در پی اس جی/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درحالی‌که منصوب شدن کریستوف گالتیه به‌عنوان سرمربی فصل آینده پاری‌سن ژرمن تقریبا قطعی به نظر می‌رسد؛ انتظار این است که او از سیستم ۳-۵-۲ استفاده کند. این تغییر تاکتیک می‌تواند روی ستاره‌های بزرگ تیم، لیونل مسی، نیمار، و سرخیو راموس تاثیر قابل توجهی بگذارد. گالتیه که در باشگاه لیل سابقه همکاری

کد خبر : 219281
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
بلاتکلیفی مسی، نیمار و راموس در پی اس جی/عکس


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درحالی‌که منصوب شدن کریستوف گالتیه به‌عنوان سرمربی فصل آینده پاری‌سن ژرمن تقریبا قطعی به نظر می‌رسد؛ انتظار این است که او از سیستم ۳-۵-۲ استفاده کند. این تغییر تاکتیک می‌تواند روی ستاره‌های بزرگ تیم، لیونل مسی، نیمار، و سرخیو راموس تاثیر قابل توجهی بگذارد.

گالتیه که در باشگاه لیل سابقه همکاری با لوئیس کامپوس، مشاور فوتبال فعلی PSG را دارد در حال حاضر از بیشترین بخت برای جانشینی پوچتینو و هدایت پاری‌سن ژرمن در فصل آینده برخوردار است. کامپوس این روزها در واقع نقش مدیر فوتبال باشگاه پاریسی را بازی می‌کند. درحالی‌که گالتیه تا سال ۲۰۲۴ با نیس قرارداد دارد ولی PSG قصد دارد با پیشنهادی ۱۰ میلیون یورویی او را به پاریس منتقل کند.

در پاریس گفته می‌شود گالتیه در PSG از سیستم محبوبش، ۳-۵-۲، استفاده خواهد کرد. او در خط دفاعی به احتمال زیاد از راموس، کیمپمبه و میلان اشکرینیار اینتری استفاده خواهد کرد. مدافعی که احتمالا با قراردادی ۵۵ میلیون یورویی به پاریس خواهد رفت.


اما این سیستم جدید برای گالتیه بدون مشکل نخواهد بود. امباپه بدون‌شک یکی از دو مهاجم سیستم ۳-۵-۲ خواهد بود اما مشکل اینجا است که گالتیه باید تصمیم بگیرد مهاجم دوم او در کنار امباپه، مسی خواهد بود یا نیمار.

بلاتکلیفی مسی، نیمار و راموس در پی اس جی/عکس

مسی و نیمار زمانی که در بارسلونا همبازی بودند در خط حمله بازی می‌کردند. مسی در سمت راست خط حمله سه نفره و نیمار در سمت راست خط حمله بازی می‌کرد. گالتیه احتمالا مجبور است یا مسی یا نیمار را در نوک پیکان حمله، کنار امباپه قرار دهد و نفر دیگر را کمی عقب‌تر به عنوان شماره ۱۰ به کار بگیرد.

بلاتکلیفی مسی، نیمار و راموس در پی اس جی/عکس

بیشتر بخوانید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.