DAX، DJI و FTSE به‌عنوان دارایی‌های ریسکی که نفس می‌کشند، فشار بیشتری می‌دهند

DAX 40، FTSE 100، تحلیل داو جونز DAX 40: DAX در حالی که بازارها در انتظار هستند معلق است بانک مرکزی اروپا شهادت لاگارد. FTSE 100: با توجه به اینکه اقتصاد بریتانیا همچنان تحت فشار است، رشد متوسطی داشته است. داو جونز: سهام آمریکا بالاتر بزن همانطور که بازارها در انتظار هستند فدرال پاول‘s شهادت.

کد خبر : 219165
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
DAX، DJI و FTSE به‌عنوان دارایی‌های ریسکی که نفس می‌کشند، فشار بیشتری می‌دهند


DAX 40، FTSE 100، تحلیل داو جونز

  • DAX 40: DAX در حالی که بازارها در انتظار هستند معلق است بانک مرکزی اروپا شهادت لاگارد.
  • FTSE 100: با توجه به اینکه اقتصاد بریتانیا همچنان تحت فشار است، رشد متوسطی داشته است.
  • داو جونز: سهام آمریکا بالاتر بزن همانطور که بازارها در انتظار هستند فدرال پاول‘s شهادت.

DAX 40: DAX در حالی که بازارها در انتظار شهادت لاگارد بانک مرکزی اروپا هستند در نوسان است.

معاملات پرتلاطم روز دوشنبه در حالی که سرمایه گذاران بررسی می کردند که آیا فروش هفته گذشته به اندازه ای پیش رفته است که نگرانی ها در مورد افزایش نرخ و کاهش رشد قیمت داشته باشد.

با توجه به اینکه سرمایه گذاران به دنبال یک نقطه ورود به بازارهای سهام هستند که به دلیل افزایش قیمت ها و نگرانی ها مبنی بر اینکه انقباض سیاست پولی اقتصادهای بزرگ را وارد رکود می کند، اقدامات نوسان همچنان بالاست. تحلیلگران همچنان در جبهه تورم اختلاف نظر دارند و برخی معتقدند که در سه ماهه دوم به دلیل تعدیل شدن تورم، شاهد فشار بر سهام در سه ماهه دوم هستیم. دیدگاه جایگزین این است که زیان های بیشتری در انتظار است زیرا تورم طولانی مدت و افزایش نرخ ها تأثیر عمیقی بر رشد خواهد داشت.

افزودن سوخت بیشتر، بانک مرکزی اروپا مارتین کازاکس عضو شورای (ECB) که یک شاهین است، اعلام کرد که در صورت نیاز بانک مرکزی قبل از 21 جولای اقدام خواهد کرد. وی اظهار داشت: طبیعی است که شاهد افزایش نااطمینانی و نوسان باشیم. ما باید با خونسردی و دستی ثابت از این وضعیت عبور کنیم تا به بازار نشان دهیم که جهت ما چیست.» این هفته گذشته دنبال می شودنشست اضطراری بانک مرکزی اروپا برای دفاع از یکپارچگی منطقه یورو. سیاست گذاران مجبور شدند به عنوان خطر عمل کنند تکه تکه شدن در منطقه یورو رشد کرد.

داده ها در اروپا تیرادینگ جلسه نشان داد که قیمت تولیدکننده آلمان (PPI) در ماه مه بیش از حد انتظار 33.6 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت. پس از اینکه کینگ اسپن، متخصص ایرلندی عایق کاری ساختمان، اعلام کرد، شاخص ساخت و ساز و مصالح اروپا 2.1 درصد کاهش یافت. سبا وجود اینکه روحیه در اکثر بازارهای پایانی طی 2 ماه گذشته بدتر شده است. بعداً در روز ما کریستین لاگارد را داریم که صحبت می کند که می تواند نوساناتی را در جلسه ایالات متحده ایجاد کند.

با مشاهده قیمت‌های نسبتاً متزلزل امروز صبح، اکثر بخش‌ها در DAX نسبتاً ثابت باقی می‌مانند و شرکت‌های خدماتی سود متوسط ​​1.3 درصدی را ثبت کردند. در میان محرک‌های قابل توجه Beiersdorf AG و Deutsche Bank AG بودند که به ترتیب حدود 3.8% و 2.8% سود را ثبت کردند و زیمنس از سوی دیگر در هر دو فهرست خود 1% عقب بود.

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

نمودار روزانه DAX 40 – 20 ژوئن 2022

DAX، DJI و FTSE به‌عنوان دارایی‌های ریسکی که نفس می‌کشند، فشار بیشتری می‌دهند

منبع: Tradingview

از منظر فنی، هفته گذشته یک کندل نزولی بسته شد (شمع هفتگی) که زیر حمایت کلیدی بسته شد و مقاومت را در منطقه 13270 تبدیل کرد. شمع روزانه جمعه همانطور که از نمودار بالا می بینیم به عنوان یک بسته شد چکش معکوس و ایجاد شد یک الگوی نوار داخل. الگوی Inside Bar یک الگوی شمعدانی ادامه/ معکوس محبوب است.

با این حال، قیمت همچنان تحت فشار است و بدون شک اولین نقطه مورد علاقه ما منطقه مقاومت ما در حدود سال 13270 خواهد بود. شکستن بالاتر از این سطح می تواند عقب نشینی عمیق تر را تسهیل کند، در حالی که هر گونه رد می تواند نزولی بیشتر به پایین تر از سطح روانشناختی کلیدی 13000 داشته باشد. .

سطوح کلیدی روزانه که ممکن است ارزش تماشا را داشته باشند:

پشتیبانی مناطق

مناطق مقاومت

FTSE 100: با توجه به اینکه اقتصاد بریتانیا تحت فشار باقی می‌ماند، رشد متوسطی دارد

شاخص FTSE 100 با وجود اینکه نگرانی ها در مورد اقتصاد بریتانیا همچنان ادامه دارد، در جلسه تجارت اروپا افزایش متوسطی را ثبت کرد. بریتانیا به طور بالقوه به سمت رکود اقتصادی دست و پا می زند زیرا تورم مارپیچی می شود در حالی که پوند انگلیس دوباره پایین ترین سطح تاریخی خود را آزمایش می کند.

با این حال، پوشش نقره ای برای بریتانیا در سال جاری عملکرد سهام بریتانیا بوده است، که تا کنون در مقایسه با همتایان عمده بازارهای توسعه یافته حفظ شده است. شاخص FTSE 100 امسال در مقایسه با شاخص جهانی ام‌اس‌سی‌آی با زیان 23 درصدی تنها 4 درصد کاهش یافته است. طبق نظرسنجی بلومبرگ که در 13 تا 17 ژوئن انجام شد، اکثر تحلیلگران انتظار دارند که بازار سهام بریتانیا در باقیمانده سال 2022 عملکرد کمتری از معیار جهانی داشته باشد.

این عوامل همراه با خطرات سیاسی مانند پروتکل ایرلند شمالی و آنچه که هر تغییری ممکن است برای روابط اتحادیه اروپا و بریتانیا به همراه داشته باشد، به آتش می افزاید. در تقویم، تورم بریتانیا را در اواخر این هفته اعلام کرده ایم که می تواند راهنمایی های بیشتری در مورد سیاست بانک انگلستان (BOE) در حرکت رو به جلو با احتمال افزایش نرخ های تهاجمی تر ارائه دهد.

افزایش قیمت FTSE در صبح امروز بیشتر مربوط به بخش انرژی بود و پس از آن بخش مالی با افزایش 3.56 درصدی و 2.4 درصدی همراه بود، در حالی که همه بخش ها به استثنای املاک و مستغلات که 0.9 درصد کاهش داشتند، مثبت بودند. از جمله محرک های قابل توجه در FTSE 100، Carnival PLC بود که HSBC به ترتیب با 7.7% و 6.2% پس از آن قرار گرفت.

نمودارهای روزانه FTSE 100 – 20 ژوئن 2022

DAX، DJI و FTSE به‌عنوان دارایی‌های ریسکی که نفس می‌کشند، فشار بیشتری می‌دهند

منبع: Tradingview

FTSE امروز صبح یک جهش متوسط ​​را تجربه کرد و قیمت را اندکی بالاتر از سطح کلیدی 7000 روانی قرار داد. قیمت در پشت یک هفته نزولی تحت فشار باقی می‌ماند، در حالی که فاندامنتال هنوز هیچ اصلاحی معنی‌داری را پشتیبانی نکرده است.

اگر قیمت بالاتر از دسته 7000 باقی بماند، می‌توانیم شاهد افزایش مقاومت در ناحیه 7120 باشیم، در حالی که یک شکست به زیر دسته 7000 می‌تواند باعث کاهش قیمت شود.

سطوح کلیدی روزانه که ممکن است ارزش تماشا را داشته باشند:

پشتیبانی مناطق

مناطق مقاومت

داو جونز: در حالی که بازارها در انتظار شهادت فدرال‌رزرو پاول هستند، سهام ایالات متحده ثابت ماند

سهام آمریکادر جلسه اروپا ثابت بودند و DOW در تلاش برای دستیابی به هر گونه سود قابل توجهی پس از سقوط بازار هفته گذشته بود. معاملات آتی خزانه داری ایالات متحده متفاوت بود، در حالی که امروز در ایالات متحده به دلیل تعطیلات که می تواند به کمبود نقدینگی کمک کند، معامله نقدی وجود ندارد.

پس از اظهارات جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، بازارها همچنان منتظر جهت گیری هستند فدرال رزرو فرماندار رسمی کریستوفر والر در آخر هفته. فرماندار والر اشاره کرد که او می‌خواهد اقتصاد را کند کند و در عین حال نشان می‌دهد که نرخ بیکاری ممکن است برای کنترل تورم نیاز به افزایش داشته باشد.

در جبهه تقویم شاهد حضور چندین مقام فدرال رزرو و همچنین شهادت مورد انتظار جروم پاول، رئیس فدرال رزرو هستیم. پاول قرار است روز چهارشنبه در مقابل هیئت بانکی سنا و روز پنجشنبه در کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان شهادت دهد. همچنین خدمات S&P Global و PMIهای تولیدی و همچنین احساسات نهایی مصرف کننده میشیگان مورد توجه خواهد بود.

DOW امروز صبح با کاهش 4.57 درصدی در بخش انرژی در حالی که فناوری حدود 1 درصد افزایش یافته بود، ثابت و اندکی بالاتر رفت. در میان جابجایی‌های قابل‌توجه، شرکت‌های امریکن اکسپرس و بوئینگ به ترتیب 4.8 درصد و 2.6 درصد افزایش داشتند.

نمودار روزانه داو جونز – 20 ژوئن 2022

DAX، DJI و FTSE به‌عنوان دارایی‌های ریسکی که نفس می‌کشند، فشار بیشتری می‌دهند

منبع: Tradingview

به دنبال سایر سهام عمده، DOW هفته گذشته قبل از ثبت کاهش بیشتر به سمت سطح روانشناختی 30000، منطقه حمایتی 30500 ما را شکست. روز جمعه ما یک کندل روزانه بسته شدیم به زیر سطح 30000 با پایین ترین سطح حدود 29576 قبل از یک جهش متوسط.

همانطور که در نمودار نشان داده شده است، قیمت در حال حاضر بین سطح روانی 30000 ما و همچنین اوج های قبل از کووید در حدود 29500 معامله می شود. شکستن زیر ناحیه 29500 می تواند با باقی ماندن فشار نزولی بیشتری داشته باشد. بازگشت به بالای سطح 30000 می تواند بهبود مختصری را شاهد باشد.

پشتیبانی مناطق

مناطق مقاومت

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده بازار برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.