سطح پایین پذیرش کریپتو و بلاک چین در آفریقا مرا وادار به نوشتن کتاب کرد – مصاحبه با بیت کوین نیوز

[ad_1] علاقه مندان به بلاک چین و کریپتو سال ها در مورد پذیرش گسترده این فین تک و اینکه چرا این یک هدف مهم است که باید زودتر به دست آید، موعظه کرده اند. با این حال، عوامل بسیاری مانند ناآگاهی، کمبود اطلاعات و زیرساخت‌های ضعیف مخابراتی، دستیابی به این هدف را با مشکل مواجه

کد خبر : 218690
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
سطح پایین پذیرش کریپتو و بلاک چین در آفریقا مرا وادار به نوشتن کتاب کرد – مصاحبه با بیت کوین نیوز

[ad_1]

علاقه مندان به بلاک چین و کریپتو سال ها در مورد پذیرش گسترده این فین تک و اینکه چرا این یک هدف مهم است که باید زودتر به دست آید، موعظه کرده اند. با این حال، عوامل بسیاری مانند ناآگاهی، کمبود اطلاعات و زیرساخت‌های ضعیف مخابراتی، دستیابی به این هدف را با مشکل مواجه کرده است.

کتابی با اهمیت “بی اندازه”.

در آفریقا، جایی که طرفداران ارزهای دیجیتال معتقدند این فناوری شانس بیشتری برای موفقیت دارد، کار متقاعد کردن شهروندان این قاره توسط کلاهبرداران دشوارتر می شود. تعداد افرادی که به دلیل کلاهبرداری های رمزنگاری پول از دست می دهند بسیار زیاد است و این بر خلاف تلاش های پذیرش است.

برای غلبه بر این چالش، یکی از مربیان و نویسنده نامیبیا، گوروی کاوی، تصمیم گرفت کتابی منتشر کند که آموخته های خود را به اشتراک بگذارد. کاوی، که معلم خصوصی در دانشگاه نامیبیا نیز هست، به Bitcoin.com News گفت که انتظار دارد این کتاب به پزشکان، سیاستگذاران و همچنین مربیانی مانند خودش کمک کند تا با مبانی این فناوری آشنا شوند.

کاوه ای علاوه بر به اشتراک گذاشتن دلایل خود برای انتشار این کتاب، در پاسخ های کتبی به بیت کوین نیوز توضیح داد که چرا آموزش را کلید می داند. در زیر پاسخ های کاوی به سوالاتی که از طریق واتس اپ برای وی ارسال شده است.

Bitcoin.com News (BCN): چه چیزی باعث شد تصمیم به نوشتن این کتاب بگیرید؟

گوروی کاوی (GK): من یک کارشناس آموزش هستم. با سطح پایین پذیرش کریپتو و بلاک چین به ویژه در آفریقا و نامیبیا، ایجاد و به اشتراک گذاری دانش با نسل های آینده بسیاری از امیدواران اقتصاد دیجیتال به وظیفه ای تبدیل می شود. بنابراین این برای کمک به کسانی است که می خواهند در فضای رمزنگاری/بلاک چین به خود کمک کنند. اقتصاد نو دیگر انباشت ثروت انحصاری نیست، بلکه رفاه مشترک است. بنابراین تصمیم گرفتم این کتاب را بنویسم تا در رفاه و ثروت و دانش سهیم باشم.

BCN: این کتاب یا هر کتاب دیگری که به دنبال افزایش آگاهی مردم در مورد بیت کوین و بلاک چین است چقدر اهمیت دارد؟

GK: اهمیت این کتاب بی اندازه است. تقریباً 360 درجه از کل اکولوژی کریپتو را پوشش می دهد. محدوده چهارمین انقلاب صنعتی و نحوه اتصال آن به فناوری بلاک چین را تشریح می کند. این کتاب بیشتر به بررسی استخراج ارز دیجیتال و تجارت کریپتو می پردازد. سومین و مهم‌ترین جنبه‌ای که کتاب پوشش می‌دهد، ردپای جغرافیایی، جابجایی‌های نظارتی و توانمندسازهای فین‌تک است که به پزشکان و کارآفرینان امکان می‌دهد تا دست محکمی بر اقتصاد دیجیتال جدید بگذارند. بنابراین این کتاب برای پزشکان، سیاست گذاران و همچنین مربیان مفید است.

BCN: ارزیابی شما از میزان علاقه به ارزهای دیجیتال در نامیبیا چیست؟

GK: سطح علاقه به تدریج و تقریباً در همه جا بزرگتر می شود. پنج سال پیش، فضای کریپتو را تنها می‌توان با جیب‌های مجزای شبکه‌های استخراج بیت‌کوین بازاریابی چند سطحی در هر زمان مشخص کرد. اگرچه بسیاری از این موارد مانند شبکه Bitclub، شهر ماینینگ یا Crowd1 شکست‌های ساختاری ذاتی خود را داشته‌اند، اما کارآفرینی ارزهای دیجیتال با ورود تازه واردان به اکولوژی کریپتو به روش‌های مختلف و به دلایل مختلف، همچنان سرزنده است.

با ورود تعداد زیادی از کارآفرینان جوان به این فضا، تجارت کریپتو یک جایگاه ویژه است که در آن جوانان در حال یافتن پاسخ هایی برای بیکاری خارج از کنترل (30٪) و راه حلی برای بهبود معیشت خود هستند. سایرین مانند اقتصاد ثروت دیجیتال نامیبیا اکنون ماشین‌های خودکار رمزنگاری (ATM) را راه‌اندازی می‌کنند که در آن می‌توان کریپتو را در ویندهوک خرید یا فروخت.

این روند با گذشت زمان از نظر اندازه و فضا در حال افزایش است. با افزایش آموزش در استفاده از Web3، AI و سایر شیوه های کدنویسی، جوانان اکنون به شدت در حال کشف راه حل های جدید در فضای فین تک هستند. راه حل های دیگر مشتقات بلاک چین در حال ظهور هستند. من و دیگر علاقه مندان به بلاک چین راه حل های بلاک چین را برای شرکت های دولتی و خصوصی برای حل بسیاری از مشکلات از جمله ثبت زمین و املاک، مدیریت هویت طراحی کرده ایم. در بخش آکادمیک و پژوهشی، کتاب جدید من و کتاب‌های دیگری که برای آینده در نظر گرفته شده‌اند، نشانه‌هایی از تغییر علاقه نامیبیا به رمزارزها هستند.

در نهایت، بانک نامیبیا رسماً ابراز علاقه کرده است که قصد دارد احتمالات راه اندازی یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را به زودی بررسی کند. همه این موارد باعث شده است که دانشگاه نامیبیا اولین مؤسسه آموزشی عالی باشد که به معرفی برنامه های آکادمیک در فناوری بلاک چین فکر می کند.

BCN: آیا می‌توانید نتایج اولیه یا بازخوردی درباره کتابتان از زمان عرضه آن به ما بدهید؟

GK: از زمان راه اندازی، برخی از فرصت های جدید شروع به نشان دادن کرده اند. ابتدا تعداد سفارشات افراد شروع به دریافت کرده است. همچنین سه موسسه آموزش عالی استفاده از این کتاب را در آموزش خود در زمینه بلاک چین در نظر گرفته اند. اینها شامل دانشگاه نامیبیا و آکادمی ثروت دیجیتال است، در حالی که دیگران در افق هستند.

در حالی که تعداد فروش کتاب در توزیع‌کنندگان بین‌المللی مانند Grin Verlag، Lehmanns Media، Barnes and Noble Store، و Amazon Books در حال افزایش است، تلاش‌هایی برای تضمین حقوق توزیع محلی در نامیبیا و چند کشور آفریقایی دیگر وجود دارد که نیاز به رمزارز / آموزش بلاک چین به سرعت در حال رشد است. دو پروژه در زمینه توسعه راه‌حل‌های بلاک چین در بیمه و ثبت ملک به طور کامل از زمان عرضه کتاب در نامیبیا آغاز شده است. یکی معتقد است این پایان کار نیست. موارد بیشتری برای دنبال کردن وجود خواهد داشت.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.