USD/CAD با قدرت گسترده USD به بالاترین سطح YTD در حدود 1.3070 صعود کرد.

Loonie ضرر هفتگی قابل توجهی 2.04٪ را تحمل می کند. جو خوش‌بینانه بازار و قدرت گسترده دلار آمریکا، USD/CAD را بالا می‌برد. پیش بینی قیمت USD/CAD: بسته شدن بالای 1.3078 راه را برای رسیدن به اوج های اکتبر 2020 در حدود 1.3389 هموار می کند. USD/CAD برای اولین بار از 12 مه به بالای 1.3000

کد خبر : 217942
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
USD/CAD با قدرت گسترده USD به بالاترین سطح YTD در حدود 1.3070 صعود کرد.


  • Loonie ضرر هفتگی قابل توجهی 2.04٪ را تحمل می کند.
  • جو خوش‌بینانه بازار و قدرت گسترده دلار آمریکا، USD/CAD را بالا می‌برد.
  • پیش بینی قیمت USD/CAD: بسته شدن بالای 1.3078 راه را برای رسیدن به اوج های اکتبر 2020 در حدود 1.3389 هموار می کند.

USD/CAD برای اولین بار از 12 مه به بالای 1.3000 صعود کرد و پس از افزایش نرخ 75 bps در روز چهارشنبه فدرال رزرو ایالات متحده، که به دلیل مقاله ای در WSJ در WSJ، معامله گران را غافلگیر نکرد، بالاترین سطح YTD را در حدود 1.3078 ثبت کرد. دوشنبه که افزایش آن اندازه را پیش بینی کرد. USD/CAD در ابتدا تا 1.2880 به سمت پایین واکنش نشان داد، اما به عنوان یک فرصت برای خریداران USD/CAD تلقی شد که این جفت ارز را بالاتر برد. در زمان نگارش این مقاله، USD/CAD با 0.81% افزایش در 1.3045 معامله می شود.

قدرت کلی دلار آمریکا، یک باد پشت سر برای USD/CAD

با کاهش زیان های هفتگی سهام جهانی، جو بازار همچنان خوشبین است. در فضای FX، حال و هوای متفاوتی دارد و ارزهای بتا بالا به جز NZD و GBP پایین هستند. در مورد همتایان امن، ین پس از متعهد شدن BoJ به مواضع بسیار سست خود در حال شکست است.

در همین حال، دلار آمریکا روند صعودی خود را از سر گرفت و 1.04 درصد افزایش یافت و در 104.877 معامله شد. بازدهی خزانه داری ایالات متحده، به ویژه شاخص 10 ساله ایالات متحده، 8 واحد پایه کاهش یافت و 3.224 درصد بازده داشت.

از نظر داده ها، Docket Canadian شاخص قیمت تولید کننده ماه می (PPI) را گزارش کرد که 15 درصد افزایش یافت، کمتر از 16.4 درصد افزایش یافت، اما همچنان بالاتر است. قیمت مواد خام 37.4% سالانه افزایش یافت، هرچند در آوریل کمتر از 38.3% بود.

بعداً، شاخص ایالات متحده تولید صنعتی ماه می را نشان داد که 5.8 درصد نسبت به ماه آوریل افزایش یافت و به نشانه‌هایی از کاهش رشد اقتصادی افزود.

منابع به نقل از WSJ گفتند: “سرعت تغییر همه چیز بسیار نگران کننده است.” منابع افزودند که اقتصاد همچنان روی زمین نسبتاً محکمی برای مقاومت در برابر تورم، مشکلات زنجیره تامین و افزایش نرخ بهره ایستاده است.

در همین حال، فدرال رزرو مینیاپولیس، نیل کشکاری، گفت که او در ماه ژوئن از 75 بیت بر ثانیه پشتیبانی کرد و می تواند در ماه جولای از نرخ دیگر پشتیبانی کند. او افزود که یک استراتژی محتاطانه ممکن است ادامه دادن با افزایش 50 bps باشد. جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، گفت اگر تغییر پس از همه گیری به خوبی انجام شود، فرود نرم امکان پذیر است.

پیش بینی قیمت USD/CAD: چشم انداز فنی

با معامله USD/CAD در بالاترین سطح YTD، تغییر به نمودار هفتگی لازم است تا مشخص شود چه چیزی در آینده برای بازار اصلی وجود دارد. شایان ذکر است که USD/CAD بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 هفته ای (SMA) معامله می شود، یک سیگنال صعودی قوی که می تواند این جفت ارز را به سمت بالاترین قیمت اکتبر 2020 در حدود 1.3390 برساند. با این وجود، USD/CAD در حال عقب نشینی به زیر بالاترین سطح 12 می در 1.3076 است.

بسته شدن روزانه به زیر 1.3078 در را برای ضررهای بیشتر باز می کند. همانطور که گفته شد، اولین حمایت USD/CAD علامت 1.3000 خواهد بود. پس از پاک شدن، پشتیبانی زیر پایین ترین چرخه 1.2860 16 ژوئن و به دنبال آن 1.2800 خواهد بود.

سطوح فنی کلیدی



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.