بهترین توصیه های شغلی از آغاز سال 2022

این نصیحت به مسائل بزرگ زندگی ضربه می زند: خانواده، دوستی ها، ایمان، هدف – و بله، کار و پول. چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​امور مالی و شغلی ما بخش عمده ای از زندگی ما را تشکیل می دهد و همه ما می توانیم از یک راهنمایی کوچک استفاده کنیم. بنابراین سخنرانان آغازین امسال

کد خبر : 213504
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۳
بهترین توصیه های شغلی از آغاز سال 2022


این نصیحت به مسائل بزرگ زندگی ضربه می زند: خانواده، دوستی ها، ایمان، هدف – و بله، کار و پول. چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​امور مالی و شغلی ما بخش عمده ای از زندگی ما را تشکیل می دهد و همه ما می توانیم از یک راهنمایی کوچک استفاده کنیم.

بنابراین سخنرانان آغازین امسال در مورد آینده مالی ما چه گفتند؟ یک انتخاب:

آلیسون فلیکس، پرافتخارترین ورزشکار رشته المپیک آمریکا

نصیحت: قدر خود را بدانید و به کسانی که بعد از آن خواهند آمد فکر کنید

ملکه اسطوره‌ای پیست و دارنده مدال طلای المپیک در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی صحبت کرد و به جزئیات بحث قرارداد معروف خود با غول کفش و پوشاک نایک پرداخت.

من در میانه مذاکرات قرارداد دو ساله با نایک بودم و پیشنهاد اولیه آنها 70 درصد کمتر از چیزی بود که قبلا ارائه کرده بودم – و این حتی قبل از اینکه آنها از بارداری من مطلع شوند بود. احساس بی ارزشی کردم…

«پول مثل یک سیلی بود، اما من می‌توانستم آن را تحمل کنم. چیزی که من درخواست کردم محافظت از زایمان بود… اما آنها حاضر نبودند آن را به همه ورزشکاران زن بدهند.

“بنابراین اینجاست که ما اینجا هستیم: من باردار بودم، ترسیده بودم، و به قراردادی خیره شده بودم که دقیقاً همان چیزی را که می خواستم برای من فراهم می کرد، اما به نحوی که فقط به نفع من باشد و نه همه زنان دنبال من آمد… من می دانستم که باید چه کار کنم… چیزی که کاملاً باورنکردنی است این است که سه هفته پس از نوشتن یک مقاله، نایک کار درست را انجام داد. آنها سیاست زایمان خود را تغییر دادند.»

کن جونگ، بازیگر و کمدین

توصیه: پافشاری کنید

بازیگر صحنه‌های دزدی از برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌هایی مانند «جامعه» و «خماری» در دانشگاه تولین در نیواورلئان صحبت کرد و اعتراف کرد که «هرگز چیزی را که الان می‌خواهم بگویم» درباره بازگشت از شکست نگفته است.

“مردم همیشه از من می پرسند، رمز موفقیت شما چیست؟ آیا استعداد است؟ خیر شانس است؟ نه. آیا حتی باهوش بودن؟ برای کلاس 2022، کلید موفقیت، پشتکار است…

من در آشفتگی شخصی به نیواورلئان آمدم. من در دانشکده پزشکی UNC (دانشگاه کارولینای شمالی) بودم و دلیل اینکه به تولین آمدم این بود که سوخته بودم. من در مدرسه پزشکی خوب کار نمی کردم و نزدیک بود که شکست بخورم. در واقع من شکست خوردم. من نه تنها در مرحله اول امتحان بورد پزشکی ام، بلکه در مرحله دوم نیز شکست خورده بودم. این اولین باری بود که واقعاً شکست خوردم. دو برابر…

من نمی دانستم که آیا دارو برای من مناسب است یا خیر. من بر سر دوراهی قرار داشتم و فکر می‌کردم آن چیزی که برای پزشک شدن لازم است ندارم، و واقعاً باید بفهمم کی هستم… خلاصه، می‌توانستم آنجا بمانم، و تا پایان سال ، من هر دو مرحله از امتحانات هیئت مدیره خود را اینجا در نیواورلئان دوباره گذراندم و قبول شدم و در نهایت توانستم از دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شوم. من یک شانس دوم در زندگی داشتم. من خودم را به مسیر برگشتم.»

پاتریک گلسینگر، مدیر عامل شرکت اینتل

توصیه: یک مربی پیدا کنید

مدیر عامل غول تولید تراشه در دانشگاه ایالتی اوهایو در مورد اهمیت داشتن یک نفر – یا حتی بهتر از آن، چند نفر – برای کمک به هدایت مسیر شغلی شما صحبت کرد.

«از اندی گروو که به زودی مدیرعامل شرکت، نابغه نیمه هادی، استاد مدیریت و مرد سال مجله تایم در آینده خواهد شد، تماس تلفنی گرفتم.

او گفت، “پت، از ارائه ای که شما ارائه کردید، تحت تاثیر قرار گرفتم.” چه می خوانید، چه مطالعه می کنید، روی چه چیزی کار می کنید، اهداف شغلی شما چیست؟ خب، من شوکه شدم و چند جواب لنگ زمزمه کردم.

“او به سرعت پاسخ داد، “اینها پاسخ های بدی هستند – یک هفته دیگر در دفتر من باشید با پاسخ های بهتر.” این یک رابطه مربیگری را آغاز کرد که به مدت 35 سال تا زمان مرگ اندی ادامه داشت.

مربیگری با اندی گروو مانند رفتن به دندانپزشک و عدم دریافت نووکائین بود. اما اینها افرادی هستند که در زندگی خود به آنها نیاز دارید: اگر قرار است بهتر شوید، آنها شما را بهتر خواهند کرد. ما الماس های خشن هستیم و به افرادی مانند اندی گرو نیاز داریم تا این لبه های خشن را از بین ببرند.

هر فرد موفق بزرگی که با او ملاقات کرده‌ام، می‌تواند درباره اندی گروو خودش فکر کند. من شما را به چالش می کشم: آیا چنین تأثیری در زندگی خود دارید؟

(گزارش توسط کریس تیلور در نیویورک؛ ویرایش توسط لورن یانگ و متیو لوئیس؛ ما را دنبال کنید @ReutersMoney یا در http://www.reuters.com/finance/personal-finance.)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.