آریوا اولین سالگرد خود را با دستاوردهای چشمگیر در صنعت بلاک چین جشن می گیرد – بیانیه مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. Ariva، نسل بعدی پروتکل بلاک چین گردشگری و سفر، اولین سالگرد راه اندازی خود را در 25 مه 2022 جشن گرفت. این توسعه نقطه عطفی چشمگیر برای پروژه بلاک چین است که بخش گردشگری را در ماه های اخیر طوفانی کرده است. Ariva برنامه پاداش را برای جشن 1 سالگی

کد خبر : 211188
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
آریوا اولین سالگرد خود را با دستاوردهای چشمگیر در صنعت بلاک چین جشن می گیرد – بیانیه مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. Ariva، نسل بعدی پروتکل بلاک چین گردشگری و سفر، اولین سالگرد راه اندازی خود را در 25 مه 2022 جشن گرفت. این توسعه نقطه عطفی چشمگیر برای پروژه بلاک چین است که بخش گردشگری را در ماه های اخیر طوفانی کرده است.

Ariva برنامه پاداش را برای جشن 1 سالگی راه اندازی می کند

آریوا یک کمپین هدایایی را برای جشن اولین تولد اعلام کرده است که به کاربران جوایز مختلفی را اهدا می کند. این شامل مجموعه محدودی از Arivaman NFT برای 6 برنده، 30 میلیون دلار توکن ARV برای 30 شرکت کننده و 6000 دلار BUSD برای شش برنده است.

Ariva همچنین فاش کرده است که شرکت‌کنندگان باید مجموعه‌ای از رویدادها را تکمیل کنند، از جمله دنبال کردن Ariva در شبکه‌های اجتماعی مختلف، رای دادن به Coinmarketcap و پر کردن یک فرم پاداش با آدرس BSC خود.

بدون شک یکی از مهم ترین رویدادهای هفته تولد آریوا، راه اندازی تست آلفای پروژه Ariva Wonderland Metaverse خواهد بود. در کمال تعجب، تیم اعلام کرد که این تست در قالب تست آلفای باز انجام خواهد شد و تعداد محدودی از گیمرها از کمیته برای این تجربه منحصر به فرد انتخاب خواهند شد.

دستاوردهای عمده ای که در 12 ماه به دست آمد

آریوا به دلیل مفهوم چشمگیر و محصولات نوآورانه خود، از زمان عرضه خود به دستاوردهای قابل توجهی دست یافته است. این انجمن دارای بیش از 200000 عضو در رسانه های اجتماعی است و در بیش از 100 روزنامه در سراسر جهان به نمایش در می آید.

Ariva همچنین با بیش از 220000 دارنده از توکن ARV خود بهره مند شده است. ARV همچنین در 32+ صرافی و 10+ کیف پول فهرست شده است که نشان دهنده رشد سریع توکن ابزار است.

آریوا همچنین میزبان چندین رویداد برای تقویت توسعه و پذیرش فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری بوده است. در ماه‌های اخیر، این شرکت همچنین مشارکت‌های برجسته‌ای را با مؤسسه مجمع جهانی گردشگری و مجمع جهانی گردشگری آغاز کرده است.

شریک Ariva، رئیس WTFi Bulut Bagci نیز سخنران اصلی رویداد FIS دبی در ماه مه 2022 بود. علاوه بر این، Ariva توانسته است سیاست گذاری را با اعضای پارلمان اروپا در مورد اینکه چگونه می تواند صنعت سفر و گردشگری را با فناوری بلاک چین متحول کند.

یک اکوسیستم کامل گردشگری مبتنی بر بلاک چین

همانطور که وعده داده بود، تیم همچنین پیش از تولد او، پورتال سفر رمزنگاری Ariva.World و درگاه پرداخت Ariva.Finance را راه اندازی کرد. آنها همچنین اعلام کردند که توزیع دستگاه های آریوا پو به هتل ها و آژانس های مسافرتی در مدت زمان کوتاهی آغاز خواهد شد.

بازرگانان همچنین می‌توانند APIهای Ariva.finance را در فروشگاه‌های خود برای ادغام سیستم‌های پرداخت کریپتو مستقر کنند. علاوه بر این، Ariva.Finance در اولین دسته از دستگاه های POS Ariva که هتل ها و مراکز توریستی پذیرفته اند، مستقر شده است. Ariva.World یک مرکز غیر متمرکز است که گردشگران را قادر می سازد با ارائه دهندگان خدمات گردشگری محلی و جهانی ارتباط برقرار کنند.

Ariva اخیراً Ariva Wonderland را راه اندازی کرده است، پروژه ای متاورس که هدف آن معرفی گردشگران به دنیایی با تجربه های بی حد و حصر سفر است.

پیشرفت های بیشتری در آینده انتظار می رود

تیم Ariva روی موفقیت‌های خود استراحت نمی‌کند و پیش از اجلاس رهبر خود که قرار است در 24 ژوئن در واشنگتن دی سی برگزار شود، با انجمن جهانی گردشگری همکاری کرده است. همچنین برنامه‌هایی برای گسترش ویژگی‌های بیشتر برای متاورلند Ariva Wonderland و فهرست کردن ARV در مبادلات بیشتر در ماه‌های آینده نشان داده است.

برای یادگیری با مراجعه به وب سایت https://ariva.digital/


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.