یک شرکت معتبر در زمینه تولید و پخش صنایع غذایی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.
مسئول دفتر مدیر عامل
شرایط احراز
- پاسخگویی به تلفن ها و مراجعین
- دریافت، ثبت و تحویل کلیه نامهها، مستندات و مکاتبات داخلی و خارجی
- تنظیم برنامههای روزانه، جلسات، ملاقات ها، سفرها و بازدیدها
- تهیه صورت جلسات از کلیه جلسات و پیگیری امور مربوط به هر صورت جلسه از مسئول مربوطه
- جمع آوری اطلاعات و نتایج اقدامات انجام شده در خصوص موارد ارجاعی
- نگهداری و بایگانی کلیه اسناد و مدارک بر اساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه
- تهیه گزارش های مورد نیاز مدیریت
- توانایی برقراری ارتباط موثر
- توانایی حل تعارضات درون فردی و میان فردی
- سن : 35 الی 45
- تحصیلات: حداقل مدرک کارشناسی در کلیه رشته های مرتبط
- اولویت جذب با کارجویانی است که در محدوده غرب تهران سکونت دارند
- مدیریت زمان
- توانایی تایپ ده انگشتی
تسهیلات و مزایا
سایر مزایا
- عیدی
- سنوات
- حقوق توافقی
ارسال رزومه
ارسال رزومه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰