دادگاه استیناف روسیه تصمیم به مسدود کردن وب سایت Tor Project – Bitcoin News را لغو کرد

[ad_1] یک دادگاه استیناف در روسیه حکم یک دادگاه منطقه ای را که اجازه مسدود کردن وب سایت پروژه Tor در این کشور را می داد، لغو کرد. با توجه به تخلفات در جریان رسیدگی اولیه، پرونده برای رسیدگی مجدد به دادگاه بدوی اعاده شده است. Roskomsvoboda به لغو مسدود کردن وب سایت پروژه Tor

کد خبر : 210457
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
دادگاه استیناف روسیه تصمیم به مسدود کردن وب سایت Tor Project – Bitcoin News را لغو کرد

[ad_1]

یک دادگاه استیناف در روسیه حکم یک دادگاه منطقه ای را که اجازه مسدود کردن وب سایت پروژه Tor در این کشور را می داد، لغو کرد. با توجه به تخلفات در جریان رسیدگی اولیه، پرونده برای رسیدگی مجدد به دادگاه بدوی اعاده شده است.

Roskomsvoboda به لغو مسدود کردن وب سایت پروژه Tor در روسیه کمک می کند

Roskomsvoboda این هفته اعلام کرد، تخلفات رویه ای، عمدتاً عدم احضار مالک، منجر به لغو تصمیم دادگاه منطقه ای برای مسدود کردن torproject.org شده است. وکلای سازمان غیردولتی فعال در حمایت از حقوق کاربران اینترنت در روسیه در این پرونده نقش داشتند که به دادگاه بدوی در منطقه ساراتوف ارسال شده است.

وب سایت پروژه Tor در دسامبر سال گذشته بر اساس تصمیم دادگاه منطقه ساراتوف از 18 دسامبر 2017 مسدود شد. جلسه دادگاه استیناف که به صورت آنلاین برگزار شد، با حضور اکاترینا آباشینا از تیم حقوقی Roskomsvoboda برگزار شد. او گفت که از آنجایی که حکم دادگاه منطقه لغو شده است، torproject.org باید باز شود.

آباشینا توضیح داد که دفاع دو دلیل اصلی برای اعتراض به تصمیم اولیه داشت. اولاً عدم حضور نماینده تریبون در جلسات، حقوق و تعهدات مالک را تحت تأثیر قرار داد. سپس، قانون روسیه در حال حاضر انتشار اطلاعات مربوط به فناوری‌های VPN و ناشناس‌کننده‌ها را ممنوع نمی‌کند.

دادستان به شکایت وکلا پاسخ کتبی نداد و فقط اعتراض شفاهی داشت. آباشینا توضیح داد که Roskomnadzor، سازمان نظارت بر رسانه روسیه که این وب سایت را مسدود کرده بود، با ارسال یک پاسخ کتبی مدعی شد که دادگاه دارای اختیارات نامحدودی برای شناسایی هرگونه اطلاعات به عنوان ممنوع است. این کارشناس حقوقی به Forklog گفت که مقامات روسی می خواهند دسترسی به وب سایت را به دلیل دستورالعمل های منتشر شده در مورد نحوه دانلود مرورگر Tor مبتنی بر حریم خصوصی محدود کنند.

اکاترینا آباشینا انتظار دارد که رسیدگی جدید ظرف یک ماه آغاز شود و امیدوار است که دادگاه بدوی نکته دوم Roskomsvoboda را در نظر بگیرد، مبنی بر اینکه انتشار اطلاعات در مورد فناوری هایی مانند Tor در فدراسیون روسیه ممنوع نیست، و همچنین تلاش می کند تا وب سایت آسیب دیده را احضار کند. مالک طبق قانون

سایت‌هایی که اطلاعات مفیدی را منتشر می‌کنند و خدماتی را به جامعه کریپتو ارائه می‌کنند، در چند سال گذشته توسط مقامات روسی هدف قرار گرفته‌اند. ژوئن گذشته، دادگاهی در منطقه پرم روسیه تصمیم گرفت تعدادی از پلتفرم‌هایی را که نحوه مبادله ارز دیجیتال با پول نقد فیات را توضیح می‌دهند، مسدود کند. در دسامبر، Roskomnadzor اقداماتی را برای محدود کردن دسترسی به شش ارائه‌دهنده VPN برای کمک به روس‌ها برای دستیابی به اطلاعات «ممنوع‌شده» انجام داد. برخی از اپراتورها با موفقیت این اقدامات را در دادگاه های روسیه به چالش کشیده اند.

برچسب ها در این داستان

دادگاه استیناف، مرورگر، دادگاه، دادگاه تجدیدنظر، رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارز رمزنگاری شده، تصمیم، دادگاه منطقه، وکیل، مالک، دادستان، بررسی، Roskomnadzor، Roskomsvoboda، حکم، روسیه، روسی، سایت، سایت ها، Tor، پروژه Tor، وب سایت ، وب سایت ها

نظر شما در مورد مسدود شدن وب سایت Tor Project در روسیه چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.