سوئیفت در حال آزمایش با فناوری های غیرمتمرکز است تا امکان اتصال CBDC را فراهم کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] سوئیفت، پروتکل پرداخت بین بانکی و سیستم پیام رسانی، اعلام کرده است که در حال کار برای اتصال پروتکل های مختلف ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) در حال توسعه است. این شرکت با Capgemini، ارائه‌دهنده خدمات دیجیتال، یک سری آزمایش‌ها را انجام داده است تا اطمینان حاصل کند که مجموعه جدید CBDC‌ها دارای قابلیت‌های

کد خبر : 210237
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
سوئیفت در حال آزمایش با فناوری های غیرمتمرکز است تا امکان اتصال CBDC را فراهم کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

سوئیفت، پروتکل پرداخت بین بانکی و سیستم پیام رسانی، اعلام کرده است که در حال کار برای اتصال پروتکل های مختلف ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) در حال توسعه است. این شرکت با Capgemini، ارائه‌دهنده خدمات دیجیتال، یک سری آزمایش‌ها را انجام داده است تا اطمینان حاصل کند که مجموعه جدید CBDC‌ها دارای قابلیت‌های پرداخت برون مرزی و حواله هستند.

SWIFT برای مدرنیزه کردن سیستم های اتصال تنظیم شده است

سوئیفت، پروتکل اتصال بانک و پرداخت، در تلاش است تا خدمات خود را به گروه آتی ارزهای دیجیتال بانک مرکزی ارائه دهد. این تعاونی متعلق به اعضا اعلام کرده است که در حال انجام آزمایش‌هایی با پلتفرم‌های غیرمتمرکز است تا اطمینان حاصل کند که حواله‌ها و پرداخت‌های مرزی برای کاربران این ارزها در آینده در دسترس خواهد بود.

برای سوئیفت، اتصال این نوع جدید ارز برای موفقیت آن بسیار مهم خواهد بود. در حالی که در حال حاضر تعداد زیادی CBDC وجود ندارد، طبق گزارش های بانک تسویه بین المللی، نه بانک مرکزی از هر ده بانک مرکزی اکنون در حال بررسی امکانات CBDC هستند، به این معنی که علاقه به این موضوع وجود دارد.

نیک کریگان، رئیس بخش نوآوری سوئیفت، در مورد اهمیت این اتصال متقابل اظهار داشت:

سیستم‌های مختلف و CBDC‌های مختلف باید بتوانند به طور مؤثر با هم کار کنند، در غیر این صورت توانایی کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان را برای انجام پرداخت‌های بین‌مرزی بدون اصطکاک با استفاده از CBDC‌ها مختل می‌کند.


آزمایشات CBDC

آزمایش‌هایی که سوئیفت با مشارکت Capgemini، یک شرکت خدمات دیجیتال انجام می‌دهد، در حال آزمایش توانایی این ارزهای جدید برای مبادله در میان سیستم‌های مختلفی است که برای انجام چنین عملکردهایی طراحی نشده‌اند.

در حالی که عملکرد داخلی سیستم موجود برای عموم توضیح داده نشده است، سوئیفت تصریح می‌کند که بخشی از زیرساخت‌های پرداخت موجود، از جمله استانداردهای پیام‌رسان بانکی موجود و مدل‌های احراز هویت، ISO 20022 و زیرساخت کلید خصوصی سوئیفت در حال استفاده مجدد است.

تاکنون، آزمایش‌هایی که از چندین پلتفرم دفتر کل غیرمتمرکز مانند Corda و Quorum استفاده می‌کنند، نشان می‌دهند که می‌توان به اهداف پیشنهادی دست یافت. این بدان معنی است که CBDCها می توانند با ارزهای سنتی فیات با استفاده از سیستم های سوئیفت، در مرحله انتقالی به دیجیتالی شدن کامل، همزیستی کنند.

سوئیفت همچنین به امکان گنجاندن انواع دیگر دارایی های رمزنگاری شده در شبکه خود اشاره کرد، زیرا آنها در سطح جهانی تنظیم می شوند.

نظر شما در مورد آزمایش های CBDC که توسط سوئیفت انجام می شود چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.