سایت های تحت مدیریت پارک های کانادا در کبک به طور رسمی فصل بازدیدکنندگان تابستانی 2022 را آغاز می کنند!

[ad_1] آماده شوید تا در حین کشف طبیعت و ارتباط با تاریخ، خاطراتی بسازید! 19 مه 2022 آژانس استان کبک پارکس کانادا شبکه مناطق حفاظت شده که توسط پارک های کانادا اداره می شود، دروازه ای به طبیعت، تاریخ و 450000 کیلومتر مربع خاطرات از ساحل به ساحل به ساحل است. 30 سایت میراث فرهنگی

کد خبر : 209129
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
سایت های تحت مدیریت پارک های کانادا در کبک به طور رسمی فصل بازدیدکنندگان تابستانی 2022 را آغاز می کنند!

[ad_1]

آماده شوید تا در حین کشف طبیعت و ارتباط با تاریخ، خاطراتی بسازید!

19 مه 2022 آژانس استان کبک پارکس کانادا

شبکه مناطق حفاظت شده که توسط پارک های کانادا اداره می شود، دروازه ای به طبیعت، تاریخ و 450000 کیلومتر مربع خاطرات از ساحل به ساحل به ساحل است.

30 سایت میراث فرهنگی و طبیعی که توسط پارک های کانادا در کبک اداره می شود، از پذیرایی از بازدیدکنندگان برای فصل بازدیدکنندگان تابستانی 2022 خوشحال هستند. امسال، سایت‌های خاصی فعالیت‌های جدیدی را ارائه خواهند کرد، از جمله:

· تجربیات جدید در دسترس و فراگیر در پارک ملی La Mauricie تا تنوع بیشتری از بازدیدکنندگان از آن لذت ببرند. ساحل دریاچه ادوارد اکنون به یک تشک حرکتی برای دسترسی با صندلی چرخدار به ساحل مجهز می شود و گزینه های حمل و نقل بدون وسیله نقلیه شخصی از طریق همکاری با آژانس مسافرتی Escapade Mauricie افزایش می یابد.

· راه های سازگار با محیط زیست برای پیمایش در زیستگاه نهنگ ها و شگفت زده شدن از مناظر عالی Saguenay-St. پارک دریایی لارنس قایق‌رانان و قایق‌رانان دعوت می‌شوند تا با کاپیتان‌ها و راهنماهای باتجربه حرکت کنند یا پارک را با هر دو پا روی زمین کشف کنند، به لطف شبکه Discovery که 21 مکان رصدی را در Lower St. -مناطق جین

· رویدادهای مختلف در مقیاس بزرگ در پارک ملی Forillon مانند رویداد Forillon Ultra-Trail توسط Événements Gaspesia و Festival de musique du Bout du Mondو با حضور Vieux Farka Touré در کنسرت طلوع آفتاب. این پارک همچنین دارای 10 تجربه به یاد ماندنی برای افراد کم تحرک مانند اقامت در oTENTik و مسیر ساحلی Penouille است که اکنون با گاری برقی مناسب قابل دسترسی است.

· گزینه های اقامتی اصلی جدید در منطقه حفاظت شده پارک ملی مجمع الجزایر مینگان. بازدیدکنندگانی که به Île du Havre و Grande Île سفر می کنند، اکنون می توانند در Ôasis اقامت کنند، یک اقامتگاه رویایی آماده برای کمپ به شکل یک قطره آب!

· چهار جشن مهم در سال 2022 برگزار می شود: 50هفتم سالگرد محوطه تاریخی ملی کارتیه بربوف، 150هفتم سالگرد ساخت قلعه های Lévis، 175هفتم سالگرد تراژدی ایرلندی در گروس ایل و سایت تاریخی ملی یادبود ایرلندی و پارک ملی فوریلون، و 20هفتم سالگرد بازگشایی کانال لاچین

· فعالیت‌های جدید در سراسر شبکه مکان‌های تاریخی ملی (NHS)، از جمله:

o مسیر صوتی Diabolus ex machina ایجاد شده توسط فرد پلرین و اثر هنری هنرمند Myriam Fauteux در Forges du Saint-Maurice NHS. در امتداد مسیری در فضای باز در سواحل رودخانه سنت موریس کشف شود.

o نمایشگاه جدیدی در قلعه سنت لوئیس و شاتو NHS با مشارکت ملت Huron-Wendat که بیش از 200 سال روابط دیپلماتیک و اتحاد با ملل اول را از دیدگاه ملت نشان می دهد.

o کارگاه‌های آموزشی در تمام طول تابستان در مورد تجارت گذشته و دانش بومی در Obadjiwan-Fort Témiscamingue NHS.

o فعالیت‌های تفسیر لباس، بازی‌ها و چشیدن چای در Manoir Papineau NHS به عنوان بخشی از سال باغ.

o بازگشت فعالیت های خانوادگی بسیار محبوب با سربازان و یک تور جدید برای قدردانی بهتر از قلعه چشمگیر NHS چامبلی در پای تپه ها.

o تجربیات خانواده “یادگیری برای کمپ” با همکاری MEC در مکان های تاریخی ملی مختلف در مناطق مونترال، شهر کبک و Chaudière-Appalaches.

پارک های کانادا محیطی عالی برای تجربه های به یاد ماندنی و ایمن فراهم می کند. خواه به دنبال ماجراجویی باشید، سرگرمی برای کل خانواده، فرصتی برای کشف طبیعت و تاریخ، یا استراحت از زندگی روزمره، تجربیات منحصر به فرد بی‌شماری متناسب با نیازهای هر بازدیدکننده وجود دارد.

وب‌سایت پارک‌های کانادا تاریخ افتتاح هر سایت و همچنین اطلاعات دقیقی در مورد انتظار بازدیدکنندگان، نحوه آماده شدن برای بازدید و خدماتی که ممکن است در دسترس باشد را ارائه می‌دهد. از بازدیدکنندگان خواسته می شود که از قبل برنامه ریزی کنند با بررسی وب سایت قبل از سفر، احترام به راهنمایی های کارشناسان بهداشت عمومی، و پیروی از تمام علائم و دستورالعمل های کارکنان پارک های کانادا.

سلامت و ایمنی بازدیدکنندگان و کارمندان از اهمیت بالایی برخوردار است و پارک های کانادا همچنان از توصیه ها، راهنمایی ها و الزامات مقامات بهداشت عمومی و کارشناسان برای محدود کردن شیوع COVID-19 پیروی می کند.

-30-

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.