بیانیه وزیر گیلبولت در مورد گزارش سازمان جهانی هواشناسی در مورد وضعیت آب و هوای جهانی

18 مه 2022 – گتینو، کبک امروز در حالی که سازمان جهانی هواشناسی گزارش خود را در مورد وضعیت آب و هوای جهانی منتشر کرد، محترم استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا بیانیه زیر را صادر کرد. «از آتش‌سوزی‌های ویرانگر تا سیل، آب و هوای شدید در سال 2021 فوریت اقدامات

کد خبر : 208721
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
بیانیه وزیر گیلبولت در مورد گزارش سازمان جهانی هواشناسی در مورد وضعیت آب و هوای جهانی


18 مه 2022 – گتینو، کبک

امروز در حالی که سازمان جهانی هواشناسی گزارش خود را در مورد وضعیت آب و هوای جهانی منتشر کرد، محترم استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا بیانیه زیر را صادر کرد.

«از آتش‌سوزی‌های ویرانگر تا سیل، آب و هوای شدید در سال 2021 فوریت اقدامات و جاه‌طلبی‌های اقلیمی را به دنبال داشت. ما نه تنها نیاز به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای که باعث تغییرات آب و هوایی می شود، نداریم، بلکه باید اطمینان حاصل کنیم که جوامع و اقتصاد ما برای این واقعیت جدید آماده هستند. این دقیقاً همان چیزی است که دولت ما روی ارائه آن متمرکز است.

ما اخیراً برنامه کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای 2030 خود را منتشر کردیم: گام‌های بعدی کانادا برای هوای پاک و اقتصاد قوی. برنامه ما یک رویکرد بخش به بخش برای کانادا است تا به هدف سال 2030 خود برای کاهش انتشار حداقل 40 درصد کمتر از سطح 2005 دست یابد و ما را در مسیر رسیدن به هدف خود برای دستیابی به انتشار خالص صفر تا سال 2050 قرار دهد.

«برنامه ما روی کانادایی ها راحت تر و مقرون به صرفه تر می شود تا به وسایل نقلیه الکتریکی روی بیاورند. این به کاهش هزینه های انرژی برای خانه ها و ساختمان های ما با استراتژی جدید ساختمان های سبز کانادا و بودجه جدید برای گسترش برنامه وام خانه های سبز کانادا کمک می کند. در طبیعت و راه حل های آب و هوایی طبیعی سرمایه گذاری می کند. و یک نقشه راه برای گذار به انرژی های تجدیدپذیر تعیین می کند.

همانطور که به عوامل انسانی در آب و هوای شدید می پردازیم، گزارش امروز سازمان جهانی هواشناسی همچنین به ما یادآوری می کند که ایجاد جوامع و اقتصاد انعطاف پذیر بسیار مهم است. همانطور که به مکان هایی مانند لیتون در بریتیش کلمبیا برای بازسازی کمک می کنیم، بر حمایت از جوامع در سراسر کشور متمرکز شده ایم. کانادا در حال حاضر در حال توسعه اولین استراتژی ملی سازگاری خود است که با دولت های استانی، منطقه ای و شهری کار می کند. مردم بومی؛ و سایر شرکای کلیدی برای توسعه یک رویکرد کل جامعه برای ایمن تر کردن جوامع و انعطاف پذیرتر کردن آنها در برابر اثرات آب و هوایی.

همانطور که گزارش سازمان جهانی هواشناسی به وضوح نشان می دهد، ایستادن یک گزینه نیست. اقدامات اقلیمی هوشمند مشاغل طبقه متوسط ​​را ایجاد کرده و از آنها حمایت می‌کند، از خانه‌ها و جوامع ما محافظت می‌کند و کارگران کانادایی را در لبه پیشرو در انتشار گازهای گلخانه‌ای خالص و اقتصاد مقاومتی حفظ می‌کند.»



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.