شرکت خدمات اینترنتی Cloudflare نودهای اعتبارسنجی اتریوم را به عنوان بخشی از تمرکز وب 3 خود اجرا می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] Cloudflare، یک شرکت خدمات اینترنتی و حفاظت از DDoS، استراتژی جدیدی را در رابطه با آزمایش‌های Web3 خود اعلام کرده است. این شرکت فاش کرد که گره‌های اعتبارسنجی اتریوم را به عنوان بخشی از تعهد خود برای کمک به گسترش اینترنت با استفاده از فناوری‌های اجماع اثبات سهام (PoS) اجرا خواهد کرد. این ظاهرا

کد خبر : 208494
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
شرکت خدمات اینترنتی Cloudflare نودهای اعتبارسنجی اتریوم را به عنوان بخشی از تمرکز وب 3 خود اجرا می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

Cloudflare، یک شرکت خدمات اینترنتی و حفاظت از DDoS، استراتژی جدیدی را در رابطه با آزمایش‌های Web3 خود اعلام کرده است. این شرکت فاش کرد که گره‌های اعتبارسنجی اتریوم را به عنوان بخشی از تعهد خود برای کمک به گسترش اینترنت با استفاده از فناوری‌های اجماع اثبات سهام (PoS) اجرا خواهد کرد. این ظاهرا به شرکت اجازه می دهد تا به بهره وری انرژی و ثبات این فناوری دسترسی داشته باشد.

Cloudflare برای ورود به Crypto از طریق اتریوم

Cloudflare، یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه محتوا و کاهش DDoS، یک فشار جدید Web3 را اعلام کرد که از شبکه اثبات سهام آتی اتریوم استفاده می‌کند. این شرکت اعلام کرده است که گره‌های اعتبارسنجی اتریوم را به عنوان بخشی از آزمایش خود به منظور ارزیابی قابلیت استفاده از فناوری مقیاس‌پذیری در آینده اجرا خواهد کرد.

Cloudflare اظهار داشت که فناوری‌های بلاک چین می‌توانند در درازمدت بخشی از داستان اینترنت باشند و این تجربیات ممکن است به تمرکززدایی چنین شبکه‌هایی کمک کند. در این باره این شرکت اعلام کرد:

برای اکوسیستم اتریوم، اجرای گره‌های اعتبارسنجی در شبکه به ما امکان می‌دهد تمرکززدایی جغرافیایی بیشتری را در مکان‌هایی مانند EMEA، LATAM و APJC ارائه دهیم و در عین حال غیرمتمرکز زیرساخت را به شبکه اضافه کنیم.

Cloudflare مشخص کرده است که این اقدامات در ماه‌های آینده قبل از The Merge، تغییر مکانیسم توافقی که شبکه اتریوم قصد دارد در اواخر امسال اجرا کند، انجام خواهد شد.


اولویت اثبات سهام

Cloudflare تصریح کرد که به دلیل مصرف انرژی کم در مقایسه با همتایان مبتنی بر اثبات کار، از شبکه‌های اثبات سهام پشتیبانی می‌کند و اعلام کرد که «انرژی مورد نیاز برای کارکردن گره تأییدکننده اثبات سهام، بزرگی کمتر از اثبات است. ماینر کار کن.» Cloudflare درباره شبکه های مبتنی بر اثبات کار، مانند بیت کوین، اظهار داشت:

شبکه های اثبات کار بیهوده هستند. این ضایعات ناشی از این واقعیت است که مکانیسم‌های اجماع اثبات کار مستلزم مصرف برق هستند.

این شرکت همچنین اعلام کرد که به عنوان بخشی از تعهد خود به پایداری، “Cloudflare زیرساخت اثبات کار خود را در شبکه خود اجرا نکرده و نخواهد کرد.” در حالی که Cloudflare ابتدا آزمایش اتریوم را آغاز خواهد کرد، مکانیسم اجماع دیگری را نیز در بیانیه مطبوعاتی خود به نام “اثبات فضازمان” ذکر کرد.

این مکانیزم اجماع، مکانیزمی است که Filecoin، یک شبکه ذخیره سازی غیرمتمرکز استفاده می کند که از مشوق ها برای نگهداری پرونده های شرکت کنندگان استفاده می کند. این امر ممکن است به احتمال گنجاندن این شبکه در مجموعه آزمایشاتی که شرکت اینترنتی در آینده انجام خواهد داد اشاره کند.

نظر شما در مورد تصمیم Cloudflare برای اجرای گره های اعتبارسنجی اتریوم چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.