پیام وزیر بهداشت و وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت – روز جهانی مبارزه با همجنس‌گرا هراسی، ترنس‌فوبیا و دوجنس‌هراسی، 17 می 2022

[ad_1] بیانیه پیام وزیر بهداشت و وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت – روز جهانی مبارزه با همجنس‌گرا هراسی، ترنس‌فوبیا و دوجنس‌هراسی، 17 می 2022 17 مه 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا امروز، در روز جهانی مبارزه با همجنس‌گرا هراسی، ترنس‌هراسی و دوجنس‌هراسی، ما آگاهی را در مورد

کد خبر : 208413
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۵۹
پیام وزیر بهداشت و وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت – روز جهانی مبارزه با همجنس‌گرا هراسی، ترنس‌فوبیا و دوجنس‌هراسی، 17 می 2022

[ad_1]

بیانیه

17 مه 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

امروز، در روز جهانی مبارزه با همجنس‌گرا هراسی، ترنس‌هراسی و دوجنس‌هراسی، ما آگاهی را در مورد خشونت و تبعیض تجربه شده توسط لزبین‌ها، همجنس‌گرایان، دوجنس‌گرایان، تراجنسیتی‌ها، بین‌جنس‌گرایان، افراد دو روحیه و افراد با هر گونه تنوع جنسی و جنسیتی افزایش می‌دهیم.

شعار امسال، “در هر ثانیه، عدم تحمل عمر را کوتاه می کند” فراتر از مداخلات قانونی و قانونی و ارائه خدمات است. این از حق زندگی عاری از خشونت فیزیکی، روانی و ساختاری صحبت می کند.

به طور کلی، جوامع LGBTQ2 تبعیض هدفمند و سطوح بالاتری از خشونت را نسبت به افراد غیر LGBTQ2 تجربه می کنند و با موانع سیستماتیک برای منابع مهم اجتماعی و مادی مانند دسترسی به مراقبت های بهداشتی ایمن و مناسب، حمایت خانواده، مسکن، اشتغال و امنیت غذایی روبرو هستند. دیگران. اشکال مختلف تبعیض علیه این جوامع همچنین می تواند منجر به شیوع بیشتر مسائل مربوط به سلامت روان و مصرف مواد، از جمله افسردگی، اضطراب، خودکشی، و وابستگی به الکل و دخانیات شود.

در این روز، یادآوری چندین دهه آسیب ناشی از قوانین، سیاست‌ها و اقدامات فدرال که منجر به سرکوب و تبعیض علیه افراد LGBTQ2 شد، مهم است. دولت ما با پشتکار تلاش کرده است تا آسیب های ناشی از این سیاست ها را ترمیم کند.

در سال 2017، نخست وزیر جاستین ترودو در مجلس عوام به دلیل رفتار ناعادلانه ای که بسیاری از کارمندان دولت فدرال در نتیجه پاکسازی LGBT متحمل شدند، عذرخواهی رسمی کرد. از آن زمان، ما شاهد تصویب لایحه C-16 بودیم که این لایحه را اصلاح کرد قانون حقوق بشر کانادا برای منع تبعیض بر اساس “هویت یا بیان جنسیت”، برای حمایت صریح از حقوق ترنس کانادایی ها. در سال 2020، ما روند توسعه اولین برنامه اقدام فدرال LGBTQ2 را برای درک و بهبود تجربیات زیسته جوامع LGBTQ2 آغاز کردیم. در ژانویه 2022، اصلاحاتی در این قانون ایجاد شد کد جنایی برای ریشه‌کن کردن عمل مضر «تبدیل درمانی» و اخیراً، Health Canada مجوز ارائه خدمات خون کانادا را برای اجرای معیارهای غربالگری اهداکنندگان مبتنی بر رفتار جنسی را صادر کرد که جنسیت خنثی است و بیشتر شامل مردان همجنس‌گرا، دوجنس‌گرا و سایر مردانی است که با مردان رابطه جنسی دارند.

در حالی که پیشرفت هایی حاصل شده است، کار بیشتری باقی مانده است تا اطمینان حاصل شود که همه افراد در کانادا، بدون توجه به شرایطشان، به منابع و خدمات بهداشتی ایمن و عاری از انگ و تبعیض دسترسی دارند. دولت ما می داند که هر فردی حق دارد در مورد بدن خود تصمیمات آگاهانه بگیرد و به خدماتی که از این حق حمایت می کند دسترسی داشته باشد. همچنین ضروری است اطمینان حاصل شود که همه در سراسر کشور به مراقبت‌های سلامت جسمی و روانی از نظر فرهنگی ایمن و فراگیر دسترسی دارند که تجارب و نیازهای گوناگون را تشخیص می‌دهد.

با مبارزه با نابرابری‌های سیستمی، می‌توانیم جامعه‌ای واقعاً فراگیر ایجاد کنیم که همه بتوانند در آن مشارکت کامل داشته باشند، و احساس امنیت، حمایت و قدرت کنند تا اصیل‌ترین خود باشند.

ارجمند ژان ایو دوکلوس، PC، MP

کارولین بنت محترم، PC، MP

مخاطب

ماری-فرانس پرولکس
دبیر مطبوعاتی
دفتر ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت
613-957-0200

ماجا استاکا
دفتر کارولین بنت محترم
وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت
343-552-5568

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.