اهم دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات بانک رفاه کارگران اعلام شد

به گزارش اقتصادآنلاین، دستاورد های بانک رفاه در زمینه فناوری اطلاعات به این شرح است:  1- طراحی پلت فرم ویژه ارایه خدمات بانکداری باز 2- توسعه خدمات اپلیکیشن های موبایلی همراه کارت 3- طراحی اپلیکیشن موبایلی دستیار صوتی 4- طراحی سامانه انباره داده 5- طراحی سامانه ویژه مدیریت ریسک نقدینگی مبتنی بر انباره داده 6- طراحی سامانه مدیریت

کد خبر : 20828
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۵:۴۷
اهم دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات بانک رفاه کارگران اعلام شد


به گزارش اقتصادآنلاین، دستاورد های بانک رفاه در زمینه فناوری اطلاعات به این شرح است: 

1- طراحی پلت فرم ویژه ارایه خدمات بانکداری باز

2- توسعه خدمات اپلیکیشن های موبایلی همراه کارت

3- طراحی اپلیکیشن موبایلی دستیار صوتی

4- طراحی سامانه انباره داده

5- طراحی سامانه ویژه مدیریت ریسک نقدینگی مبتنی بر انباره داده

6- طراحی سامانه مدیریت ریسک عملیاتی

7- طراحی باشگاه ارایه خدمات اختصاصی به مشتریان

8- باز طراحی سامانه نظام پیشنهادات کارکنان و مشتریان 

9- توسعه خدمات موبایل بانک

10- توسعه خدمات اینترنت بانک

11- امکان فعال سازی غیر حضوری موبایل بانک و اینترنت بانک 

12-  امکان افتتاح حساب غیر حضوری ویژه مشتریان موجود

13- طراحی سامانه ویژه پرداخت غیر حضوری تسهیلات مستمری بگیران

14- طراحی سامانه درخواست انسداد غیر حضوری حساب های مازاد  

15- پایدار سازی سامانه متمرکز ریالی و افزایش TPS سامانه 

16- افزایش TPS سامانه کارت پرداخت

17- ارایه خدمات بدون کارت از طریق دستگاه های خودپرداز

18-طراحی و پیاده سازی مرکز عملیات امنیت (SOC) و سامانه مدیریت مخاطرات و رویدادهای امنیتی (SIEM)

19- اجرای پروژه رمزنگاری انتها به انتهای سامانه حساب همراه در لایه انتقال

20- توسعه و پایداری زیرساخت های سایبری و کلیدی بانک از طریق زیرساخت اکتیو دایرکتوری در شبکه اینترنت ساختمان های ستادی

21- راه اندازی سامانه مدیریت امور مشتریان بانکداری جامع

22- اعمال تغییرات نرم افزاری و ایجاد صف و تعریف کلید بر روی استند دستگاه های نوبت دهی منصوب در شعب بانک جهت تفکیک باجه های خدمت رسانی 

23- راه اندازی خدمت ارسال اسم به جای شماره  (MASK)برای پیامک های ارسالی از سمت بانک

24- راه اندازی سامانه مدیریت امور مشتریان بانکداری جامع واجرای آزمایشی در مدیریت منطقه یک

25- راه اندازی و بهره برداری از زیر ساخت خدمات ابری(CDN)  در بستر اینترنت جهت افزایش سرعت و دسترس پذیری دانلود نرم افزارهای موبایلی بانک توسط مشتریان

26- راه اندازی زیر ساخت ارتباطی با سازمان تامین اجتماعی جهت بهره برداری در طرح تسهیلات مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی

27- راه اندازی زیر ساخت  Gmail Markting جهت ایجاد امکان ارسال ایمیل گروهی به مشتریان ویژه بانک



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.