پیش‌بینی‌های اقتصادی منطقه یورو نشان می‌دهد که یورو/دلار به زیر 1.0400 زیر 1.0400 سقوط می‌کند

EUR/USD عقب نشینی اصلاحی روز جمعه را از پایین ترین سطح پنج ساله خود معکوس می کند. پس از گزارش چین از وضعیت بد اقتصادی و ایجاد ترس از کووید، ریسک گریزی به جدول بازگشت. Fedspeak مختلط، داده‌های نرم‌تر ایالات متحده آمریکا اخیراً گاوهای دلار را آزمایش نمی‌کنند. پیش‌بینی‌های اقتصادی فصلی منطقه یورو در بحبوحه

کد خبر : 207545
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۵۹
پیش‌بینی‌های اقتصادی منطقه یورو نشان می‌دهد که یورو/دلار به زیر 1.0400 زیر 1.0400 سقوط می‌کند


  • EUR/USD عقب نشینی اصلاحی روز جمعه را از پایین ترین سطح پنج ساله خود معکوس می کند.
  • پس از گزارش چین از وضعیت بد اقتصادی و ایجاد ترس از کووید، ریسک گریزی به جدول بازگشت.
  • Fedspeak مختلط، داده‌های نرم‌تر ایالات متحده آمریکا اخیراً گاوهای دلار را آزمایش نمی‌کنند.
  • پیش‌بینی‌های اقتصادی فصلی منطقه یورو در بحبوحه بحران روسیه و اوکراین و نگرانی‌های مربوط به افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در جولای جالب می‌شود.

EUR/USD نتوانست بهبود روز قبل را از بالاترین سطح پنج ساله خود افزایش دهد، و پیشنهاداتی را برای تجدید پایین‌ترین سطح روزانه در حدود 1.0390 در اوایل صبح دوشنبه در اروپا دریافت کرد.

جفت ارز اصلی روز قبل از پایین‌ترین میزان خود در سال گذشته چرخش کرد زیرا شاخص دلار آمریکا (DXY) با پشتوانه داده‌های ضعیف ایالات متحده و Fedspeak، سودهایی را در حدود بالاترین سطح 20 سال اخیر تثبیت کرد. با این حال، موج اخیر ریسک گریزی، خرید دلار را تجدید می کند و بر قیمت یورو/دلار پیش از پیش بینی های اقتصادی سه ماهه کمیسیون اروپا تاثیر می گذارد.

پس از اینکه چین ارقام پایین‌تری را برای خرده‌فروشی و تولید صنعتی ماه آوریل گزارش کرد، احساسات بازار کاهش یافت، که با ابراز نگرانی‌های تازه در مورد ظهور مجدد ویروس کرونا حمایت می‌شود. گفته می‌شود، نظرات و به‌روزرسانی‌های آخر هفته مقامات شهر شانگهای از پکن، کاتالیزورهای اصلی برای تجدید ترس از COVID-19 بودند. در حالی که مسئول شهر شانگهای در ابتدا اشاره کرد که اپیدمی شهر تحت کنترل است، او همچنین اظهار داشت: “با این حال خطرات بازگشت همچنان وجود دارد و ما باید به کنترل ها ادامه دهیم” که به نوبه خود ریسک ریسک بازار را خفه کرد. در همین راستا، اخبار آخر هفته حاکی از دستورالعمل‌های پکن برای کار از خانه برای چهار منطقه، از جمله چائویانگ سنگین‌وزن بود.

علاوه بر این، ترس از اینکه آلمان به فشار مجارستان برای عدم ممنوعیت کامل واردات انرژی روسیه احترام نمی گذارد، خطر قبلی را به چالش می کشد. علاوه بر این، اخباری مبنی بر تسریع تسریع اقدامات نظامی در دونباس، روحیه خطرپذیری را تقویت می کند و همچنین به نفع تقاضای امن دلار آمریکا است.

در میان این بازی‌ها، S&P 500 Futures 0.80% حتی پس از افزایش شاخص‌های وال استریت در روز قبل، افت کرد. علاوه بر این، بازدهی خزانه داری 10 ساله ایالات متحده برای تمدید حرکت های بهبود روز جمعه در تلاش است زیرا کوپن اوراق قرضه 3.6 واحد پایه (bps) کاهش می یابد و در زمان انتشار به حدود 2.95 درصد می رسد.

پیش‌بینی‌های اقتصادی منطقه یورو در بحبوحه نگرانی‌ها از رکود اقتصادی و صحبت‌های پیرامون افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا (ECB) در ماه جولای بسیار مهم خواهد بود. اگر پیش‌بینی‌های EC با پیش‌بینی‌های نزولی بازار مطابقت نداشته باشد، EUR/USD ممکن است دلیلی برای کاهش ضررهای اخیر داشته باشد، در حالی که دستورالعمل‌های اصلی ایالات متحده وجود ندارد.

بخوانید: EUR/USD پیش بینی هفتگی: دلار تا کجا می تواند پیش برود؟

تحلیل تکنیکال

عدم نزدیک شدن به خط مقاومت سه هفته ای، نزدیک به 1.0500، قیمت یورو/دلار آمریکا را به سمت جنوب هدایت می کند. همچنین به عنوان مانع کلیدی، پیک ماهانه 1.0641 است.

در همین حال، منطقه حمایتی 1.0350-40، که پایین ترین سطح اخیر و پایین ترین سطح سال 2017 را تشکیل می دهد، کف قوی زیر قیمت یورو/دلار آمریکا قرار می دهد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.