دلار پس از CPI تقویت شد. انتشار استرلینگ توسط تولید ناخالص داخلی توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز پنجشنبه تقویت شد و به بالاترین حد دو دهه اخیر رسید، پس از اینکه تورم آمریکا سرسختانه بالا ماند، در حالی که استرلینگ به دلیل داده‌های ناامیدکننده رشد بریتانیا تضعیف شد. در ساعت 3:10 صبح به وقت شرقی (0710

کد خبر : 207376
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
دلار پس از CPI تقویت شد.  انتشار استرلینگ توسط تولید ناخالص داخلی توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز پنجشنبه تقویت شد و به بالاترین حد دو دهه اخیر رسید، پس از اینکه تورم آمریکا سرسختانه بالا ماند، در حالی که استرلینگ به دلیل داده‌های ناامیدکننده رشد بریتانیا تضعیف شد.

در ساعت 3:10 صبح به وقت شرقی (0710 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، 0.3 درصد افزایش یافت و به 104.162 رسید، که قبلاً به 104.243 صعود کرده بود که بالاترین سطح از دسامبر 2002 بود.

داده های منتشر شده در روز چهارشنبه نشان داد که ایالات متحده در ماه آوریل به صورت سالانه 8.3 درصد رشد کرد که از 8.5 درصد در ماه مارس کاهش یافت اما همچنان بالاتر از 8.1 درصدی است که به طور کلی انتظار می رفت.

در حالی که این عدد نشان می‌دهد که تورم ممکن است در ایالات متحده به اوج خود رسیده باشد، به طور مداوم بالا باقی مانده است، به این معنی که برنامه‌های سیاست پولی فعلی فدرال رزرو برای افزایش شدید نرخ‌های بهره در ماه‌های آینده دست نخورده باقی می‌ماند.

در هر یک از دو تصمیم بعدی فدرال رزرو، در 15 ژوئن و 27 ژوئیه، بازار برای حداقل نیم درصد افزایش به نرخ سیاستی کاملاً قیمت گذاری شده است.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «لفاظی‌های فدرال‌رزرو همچنان بسیار تندخویانه است. به نظر می‌رسد پیام این است که نرخ بهره باید در سریع‌ترین زمان ممکن خنثی شود و سپس فدرال رزرو ببیند که آیا نیاز به انقباض بیشتر (نه کمتر) دارد یا خیر.

به 1.0514 رسید و بالاتر از پایین ترین سطح پنج ساله 1.0469 که در پایان ماه گذشته مشاهده شد، باقی ماند، که به دلیل افزایش انتظارات بانک مرکزی اروپا در تابستان امسال، برای اولین بار در بیش از یک دهه، کمک کرد.

ایزابل اشنابل، عضو هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا، آخرین سیاست گذار بود که نگرانی های خود را در مورد سطح بالای تورم در منطقه یورو بیان کرد و گفت: بانک مرکزی باید پاسخ دهد حتی اگر محرک های تورمی که آن را به سطوح بی سابقه سوق داده اند، ماهیت جهانی داشته باشند.

0.5% کاهش یافت و به 129.25 رسید، در حالی که ین از کاهش بازدهی بلندمدت خزانه‌داری سود می‌برد و بازدهی به پایین‌ترین سطح دو هفته‌ای 2.848% در روز پنج‌شنبه از اوج چند ساله بالای 3.2% در ابتدای هفته عقب‌نشینی کرد. .

علاوه بر این، پس از اینکه داده‌ها نشان داد اقتصاد بریتانیا در سه ماهه اول کمتر از حد انتظار رشد کرده است، به 1.2210 رسید و به پایین‌ترین حد نزدیک به 2 سال گذشته رسید که به دلیل تشدید بحران هزینه‌های زندگی آسیب دیده است.

تنها 0.8٪ در شرایط فصلی تعدیل شده از سه ماهه چهارم رشد داشته است، که نشان می دهد در مارس 0.1٪ کاهش یافته است. تحلیلگران رشد 1.0 درصدی برای سه ماهه و رکود در ماه مارس را انتظار داشتند.

پس از اینکه چن یولو، معاون رئیس‌جمهور چین در اوایل پنجشنبه گفت که بانک مرکزی چین تثبیت رشد اقتصادی را اولویت اصلی خود قرار داده است، 0.7 درصد افزایش یافت و به 6.7673 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.