ممنوعیت پیشنهادی استخراج کریپتو در نروژ نتوانست حمایت پارلمان را به دست آورد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] تلاش برای ممنوعیت استخراج انرژی بر اثبات کار ارزهای دیجیتال در نروژ توسط اکثر قانونگذاران رد شده است. این ممنوعیت توسط حزب چپ افراطی سرخ پیشنهاد شده بود که همچنین حمایتی را برای افزایش مالیات بر برق برای استخراج کنندگان کریپتو به دست نیاورد. نروژ استخراج بیت کوین را ممنوع نخواهد کرد پارلمان نروژ

کد خبر : 206816
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
ممنوعیت پیشنهادی استخراج کریپتو در نروژ نتوانست حمایت پارلمان را به دست آورد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

تلاش برای ممنوعیت استخراج انرژی بر اثبات کار ارزهای دیجیتال در نروژ توسط اکثر قانونگذاران رد شده است. این ممنوعیت توسط حزب چپ افراطی سرخ پیشنهاد شده بود که همچنین حمایتی را برای افزایش مالیات بر برق برای استخراج کنندگان کریپتو به دست نیاورد.

نروژ استخراج بیت کوین را ممنوع نخواهد کرد

پارلمان نروژ پیش نویس قانون ممنوعیت ضرب ارزهای دیجیتال بر اساس مفهوم اثبات کار را بررسی کرده و به آن رأی منفی داد. این قانون که توسط حزب کمونیست سرخ در ماه مارس پیشنهاد شد، تنها توسط دو حزب چپ دیگر، SV (حزب چپ سوسیالیست) و MdG (حزب سبز) حمایت شد.

سوفی مارهاگ، قانونگذار رد به پرتال خبری E24 گفت: «ما آشکارا از اکثریت در اینجا ناامید هستیم. او افزود که جامعه نروژی باید اولویت های خود را در مورد مصرف برق تعیین کند. حزب او می گوید استخراج بیت کوین بسیار انرژی بر است و اصرار دارد که بر نیازهای صنایع دیگر و اهداف تغییرات آب و هوایی تأکید کند.

با این حال، همانطور که Marhaug اشاره کرد، اکثریت در استورتینگ، مجلس قانونگذاری نروژ، می خواهند بازار را در اولویت قرار دهند و “قبض را به مصرف کنندگان برق نروژی بدهند.”

حزب قرمز همچنین نتوانست از پیشنهادی برای بازنگری در هزینه اضافی برق برای مراکز داده ماینینگ حمایت کند و حزب کارگر (Ap) و حزب مرکز (Sp) را به نقض وعده قبل از انتخابات متهم کرد. دو طرف اعلام کرده بودند که به دنبال دریافت هزینه برق کامل برای مزارع معدن هستند.

در حالی که خانوارها، بسیاری از مشاغل و بخش دولتی در حال حاضر 0.15 کرون (تقریبا 0.02 دلار) به ازای هر کیلووات ساعت برق مصرف شده می پردازند، صنعت، از جمله مراکز داده، از مالیات کاهش یافته فقط 0.0055 کرون در هر کیلووات ساعت برخوردار است.

در ماه فوریه، دولت نروژ اعلام کرد که تلاش خواهد کرد از اعمال ممنوعیت کریپتو جلوگیری کند، اما روشن کرد که در حال بررسی اقدامات مختلفی در رابطه با مصرف برق در این بخش است. در ماه نوامبر، نروژ اعتراف کرد که در حال بررسی راه‌هایی برای محدود کردن اثرات زیست‌محیطی استخراج بیت‌کوین است و ممکن است از پیشنهاد سوئد برای ممنوعیت اروپا برای استخراج اثبات کار حمایت کند.

این سه حزب چپ می‌گویند: «در زمان کمبود انرژی و چالش‌هایی با کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، به‌ویژه مضر است که قدرت صرفاً برای غنی‌سازی افراد به‌جای استفاده برای اهداف اجتماعی سودمند هدر رود». با این حال، اکثریت پارلمانی به تبعیض با انگیزه سیاسی علیه مراکز داده ماینینگ اعتراض کرده است.

برچسب ها در این داستان

ممنوعیت، بیت کوین، استخراج بیت کوین، رمزارز، ماینرهای رمزنگاری، استخراج کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، برق، انرژی، هزینه، قانون، قانون، نروژ، نروژ، پارلمان، قدرت، ممنوعیت، اثبات کار، اضافه هزینه، مالیات

نظر شما در مورد بحث در نروژ در مورد آینده صنعت استخراج کریپتو چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین تک، سیاست بین‌الملل و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.