وان‌کوین «ملکه رمزارز» روجا ایگناتوا در فهرست تحت تعقیب‌ترین‌های اروپا – اخبار بیت‌کوین قرار گرفت

[ad_1] روجا ایگناتوا، مغز متفکر هرم بدنام Onecoin، اکنون یکی از تحت تعقیب ترین فراریان اروپاست. او که با نام “ملکه رمزارز” نیز شناخته می شود، تقریباً پنج سال پیش، پس از طرح پونزی که میلیاردها دلار از سرمایه گذاران فریب خورده در سراسر جهان جمع آوری کرد، ناپدید شد. یوروپل به دنبال اطلاعاتی در

کد خبر : 206263
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
وان‌کوین «ملکه رمزارز» روجا ایگناتوا در فهرست تحت تعقیب‌ترین‌های اروپا – اخبار بیت‌کوین قرار گرفت

[ad_1]

روجا ایگناتوا، مغز متفکر هرم بدنام Onecoin، اکنون یکی از تحت تعقیب ترین فراریان اروپاست. او که با نام “ملکه رمزارز” نیز شناخته می شود، تقریباً پنج سال پیش، پس از طرح پونزی که میلیاردها دلار از سرمایه گذاران فریب خورده در سراسر جهان جمع آوری کرد، ناپدید شد.

یوروپل به دنبال اطلاعاتی در مورد مخترع Onecoin است

آژانس اتحادیه اروپا برای همکاری در اجرای قانون، یوروپل، اکنون برای هر اطلاعاتی که می تواند منجر به دستگیری روجا ایگناتوا، مظنون به طراح یکی از بزرگترین کلاهبرداری های تاریخ رمزنگاری، Onecoin، تا سقف 5000 یورو (5200 دلار) جایزه شود. .

روجا ایگناتوا، «ملکه رمزارز» وان‌کوین در فهرست تحت تعقیب‌ترین‌های اروپا قرار گرفت

در این اطلاعیه، ایگناتوا، دکترای حقوق، به عنوان «نیروی محرک و مخترع فکری ارز رمزنگاری شده Onecoin» توصیف شده است. یوروپل خاطرنشان می کند که او مظنون به ترغیب سرمایه گذاران در سراسر جهان است تا پول خود را در “این “ارز واقعاً بی ارزش” بگذارند.

این آژانس همچنین خاطرنشان می کند که خسارات ناشی از تقلب به طرح پونزی که تاکنون ایجاد شده است در محدوده دو رقمی بالای یک میلیون قرار دارد، در حالی که همچنین اذعان می کند که کل خسارت وارد شده در مقیاس جهانی احتمالاً به چندین میلیارد می رسد. دلار آمریکا. یوروپل توضیح می دهد:

محل اختفای فرد تحت تعقیب از 25 اکتبر 2017 نامعلوم بوده و از این تاریخ نه در ارتباط با OneCoin و نه در موارد دیگر، در انظار عمومی ظاهر نشده است.

ایگناتوا متهم به «تقلب، از جمله تأثیرگذاری بر منافع مالی جوامع اروپایی به مفهوم کنوانسیون 26 ژوئیه 1995» شده است. پاداش وعده داده شده فقط برای افراد خصوصی در نظر گرفته شده است که اطلاعات مهمی در مورد موقعیت مکانی او ارائه می دهند و نه برای مقاماتی که جرایم جنایی را تعقیب می کنند.

ملکه کریپتو به ابتکار مقامات مجری قانون آلمان به فهرست افراد تحت تعقیب اروپا اضافه شد. بر اساس اطلاعیه ای که توسط پلیس در استان نوردراین-وستفالن در غرب آلمان منتشر شده است، جایزه 5000 یورویی توسط دادستانی عمومی در بیله فلد ارائه شده است.

وان‌کوین توسط روجا ایگناتوا، تبعه آلمانی بلغاری‌تبار در سال 2014 راه‌اندازی شد. ارز دیجیتال این پروژه به‌عنوان «قاتل بیت‌کوین» تبلیغ شد و از طریق نهادهای فراساحلی مستقر در بلغارستان، Onecoin Ltd.، ثبت‌شده در دبی، و Onelife Network Ltd که در بلیز شرکت دارد، تبلیغ شد. هر دو توسط ایگناتوا و شریک زندگی اش سباستین گرین وود که اکنون در ایالات متحده زندانی است، تأسیس شده اند.

برادر روجا، کنستانتین ایگناتوف، که یکی از بنیانگذاران Onecoin است، در سال 2019 در لس آنجلس دستگیر شد و به ارتکاب جرایم مالی متهم شد. او از آن زمان با بازرسانی که روی این پرونده کار می کنند شروع به همکاری کرده است، در مورد ارتباط Onecoin با جرایم سازمان یافته شهادت داده، به گناه خود اعتراف کرده و به دنبال حمایت از شاهد بوده است.

در ماه نوامبر، یک وکیل به نمایندگی از سرمایه گذاران از بلغارستان خواست تا در مورد این پرونده اقدام کند و ادعا کرد که این کلاهبرداری همچنان از این کشور عمل می کند. جاناتان لوی در طوماری با بازرس بلغارستان، مقامات را به عدم ارائه عدالت به قربانیان متهم کرد. او همچنین ادعا کرد که نهادهای Ignatovs و Onecoin همچنان کنترل اموال، دارایی های رمزنگاری و وجوه فیات بیش از 12.5 میلیارد یورو (بیش از 13 میلیارد دلار) را در دست دارند.

برچسب ها در این داستان

دستگیری، بیت کوین، بلغارستان، بلغارستان، هم بنیانگذار، کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، یوروپل، هرم مالی، موسس، کلاهبرداری، آلمان، آلمان، ایگناتوا، تحقیق، سرمایه گذاران، فهرست، مغز متفکر، بیشتر تحت تعقیب، وان کوین، پلیس، طرح پونزی , هرم, پاداش, روجا ایگناتوا, کلاهبرداری

آیا فکر می کنید مقامات مجری قانون اروپا موفق خواهند شد تا بنیانگذار Onecoin روجا ایگناتوا را پیدا کنند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین تک، سیاست بین‌الملل و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.