پارک ملی دریاچه‌های واترتون انتظار فصل شلوغ بازدیدکنندگان تابستان 2022 را دارد

[ad_1] پارک های کانادا از بازدیدکنندگان می خواهد که قبل از بازدید از قبل برنامه ریزی کنند 12 مه 2022 پارک واترتون، آلبرتا پارکس آژانس کانادا شبکه مناطق حفاظت شده تحت مدیریت پارک های کانادا دروازه ای به طبیعت، تاریخ و 450000 کیلومتر مربع خاطرات از ساحل به ساحل به ساحل است. پارک ملی دریاچه‌های

کد خبر : 206244
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
پارک ملی دریاچه‌های واترتون انتظار فصل شلوغ بازدیدکنندگان تابستان 2022 را دارد

[ad_1]

پارک های کانادا از بازدیدکنندگان می خواهد که قبل از بازدید از قبل برنامه ریزی کنند

12 مه 2022 پارک واترتون، آلبرتا پارکس آژانس کانادا

شبکه مناطق حفاظت شده تحت مدیریت پارک های کانادا دروازه ای به طبیعت، تاریخ و 450000 کیلومتر مربع خاطرات از ساحل به ساحل به ساحل است. پارک ملی دریاچه‌های واترتون در حال برنامه‌ریزی برای تابستانی شلوغ است و از بازدیدکنندگان خواسته می‌شود همین کار را انجام دهند. در اینجا چند نکته برای استفاده بیشتر از بازدید بعدی خود از دریاچه های واترتون آورده شده است:

· از پیش برنامه ریزی. وب‌سایت پارک ملی دریاچه‌های واترتون اطلاعات دقیقی در مورد مکان‌های باز، انتظارات، نحوه آماده‌سازی و خدمات در دسترس ارائه می‌دهد. علاوه بر این، پروژه های ساخت و ساز در حال انجام است و ممکن است بازدید شما را تحت تاثیر قرار دهد. قبل از سفر حتما وب سایت را بررسی کنید.

· از پارکی که کمتر مسافرت شده است بازدید کنید. مناطق پرطرفدار استفاده روزانه در دوره های اوج در اواخر بهار، تابستان و اوایل پاییز شلوغ هستند. صفحه وب کمتر مسافرتی پارک مکان های ساکت تر پارک را برجسته می کند. این گزینه ها را در نظر بگیرید و در صورتی که مقصد انتخابی شما پر یا شلوغ است، برنامه B داشته باشید.

· جمعیت را شکست دهید. این پارک در روزهای آخر هفته در ماه های جولای و آگوست بین ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر شلوغ ترین است و به خصوص در تعطیلات آخر هفته طولانی شلوغ است. برای داشتن یک تجربه آرام‌تر، صبح‌ها، عصرها یا روزهای هفته از آن بازدید کنید.

· به حیات وحش احترام بگذارید مشاهده حیات وحش در زیستگاه طبیعی آنها یک امتیاز است که با مسئولیت رفتار با آنها با احترامی که شایسته و نیاز دارند همراه است. حداقل سه طول اتوبوس (30 متر / 100 فوت) را از گوزن، گوزن، گوزن و گوسفند شاخ و ده اتوبوس (100 متر / 325 فوت) از خرس، گرگ و گرگ دور نگه دارید. هرگز از حیات وحش پیروی نکنید، نزدیک نشوید، اغوا نکنید یا به آنها غذا دهید.

· حواستون باشه اسپری خرس را همیشه در مسیر همراه داشته باشید و بدانید که چگونه از آن استفاده کنید. بهترین کاری که بازدیدکنندگان می توانند برای خرس ها انجام دهند این است که قرار گرفتن آنها در معرض انسان ها را محدود کنند. بازدیدکنندگان باید سرعت خود را کم کنند و در صورت مشاهده خرس کنار جاده توقف نکنند، همه زباله ها را در سطل زباله های مقاوم در برابر خرس قرار دهند (یا آن ها را بسته بندی کنند) و مکان پیک نیک یا کمپینگ خود را مجذوب کننده نگه دارند. هرگز غذا را بدون مراقبت رها نکنید.

· کشتی خود را بازرسی کنید کلیه شناورهای غیر موتوری (کایاک، کانو، SUP و …) قبل از ورود به آب پارک ها مورد بازرسی اجباری قرار می گیرند. ایستگاه بازرسی در ضلع شمالی تقاطع بزرگراه 5/6 و راه ورودی قرار دارد.

پارک ملی دریاچه های واترتون محیطی عالی برای تجربه های به یاد ماندنی و ایمن فراهم می کند. خواه آنها به دنبال ماجراجویی باشند، سرگرمی برای کل خانواده، فرصتی برای کشف طبیعت و تاریخ، یا وقفه ای از زندگی روزمره، تجربیات منحصر به فرد بی شماری برای مطابقت با نیازهای هر بازدیدکننده وجود دارد.

· پارک وی راک قرمز اکنون پس از تعطیلی سالانه زمستانی، به روی تردد وسایل نقلیه باز شده است. پروژه های ساخت و ساز در اطراف رد راک کانیون و مناطق استفاده روزانه در اطراف پارک در حال انجام است. به همه هشدارها و تعطیلی ها احترام بگذارید.

· آکامینا پارک وی در حال حاضر تا منطقه استفاده از دشت کوچک در روز برای وسایل نقلیه باز است. دریاچه کامرون با پای پیاده قابل دسترسی است. در این زمان انتظار برف و شرایط زمستانی را در دریاچه کامرون و اطراف آن داشته باشید.

· محل کمپ تاونسایت اکنون برای فصل باز است رزرو تشویق می شود.

· اردوگاه رودخانه شکم در 13 می باز می شود. محل های کمپینگ بر اساس اولویت در دسترس هستند.

· جدید مرکز بازدیدکنندگان پارک های کانادا اکنون باز است این مرکز شامل نمایشگاه های تفسیری مدرن، برنامه ریزی تفسیری و خدمات اطلاعات بازدیدکنندگان است.

-30-

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.