به سرعت ذوب به پایین سال 2016

نکات فنی EUR/USD: EUR/USD به سمت پایین ترین سطح سال 2016 در 10342 می رود آیا به زودی شاهد مهلت حمایت یا برابری در کارت ها خواهیم بود؟ EUR/USD در بدترین سطح از سال 2016 معامله می شود، سطح 10342 به سرعت در حال نزدیک شدن است. بدیهی است که با توجه به پایین بودن

کد خبر : 205973
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
به سرعت ذوب به پایین سال 2016


نکات فنی EUR/USD:

  • EUR/USD به سمت پایین ترین سطح سال 2016 در 10342 می رود
  • آیا به زودی شاهد مهلت حمایت یا برابری در کارت ها خواهیم بود؟

EUR/USD در بدترین سطح از سال 2016 معامله می شود، سطح 10342 به سرعت در حال نزدیک شدن است. بدیهی است که با توجه به پایین بودن آخرین چرخه مهم USD، این یک سطح عظیم است. آیا از آن سطح مهلتی خواهیم دید یا نیروهای دلار بسیار قوی هستند؟

در حال حاضر به نظر می‌رسد که یورو/دلار آمریکا می‌تواند مستقیماً از طریق پشتیبانی منفجر شود، اما معمولاً در چنین فضای بازاری چنین است. با این حال، می‌توانیم شاهد برخی حرکت‌های نوسان قیمت در اطراف آن پایین باشیم که نشان می‌دهد ممکن است پایین‌ترین قیمت شکل بگیرد. از اهمیت کمتری برخوردار است یک خط کانال پایین تر که تقریباً با پایین ترین سطح سال 2016 تلاقی دارد و می تواند به یک عامل تبدیل شود.

انتظار نمی‌رود که در این مقطع به پایین‌ترین حد خود برسد، اگرچه می‌تواند، اما حداقل یک پایین‌ترین حد قابل معامله باشد که شاهد بهبودی یورو در روزها/هفته‌های آینده باشد. تلاش برای پخش آن از سمت بلند می تواند در ابتدا دشوار باشد. تفکر در این زمینه، اگر به دنبال جهش بازی هستید، رویکردی انتظار و دید را در پیش بگیرید.

اجازه دهید EUR/USD نشان دهد که می‌خواهد ابتدا با قرار دادن یک جهش، و سپس احتمالاً به دنبال ورود به یک اصلاح باشد. اما در حال حاضر فقط یک سناریو برای تماشا است. قیمت ممکن است به تدریج ذوب شود، در این صورت ضربان درام برابری احتمالاً بسیار بلند خواهد شد.

در حال حاضر، فضای کمی برای کاهش EUR/USD قبل از شروع 10342 وجود دارد که در آن زمان به نحوه واکنش بازار توجه زیادی خواهیم داشت. شورت‌های موجود ممکن است بخواهند توقف‌های انتهایی را محکم‌تر کنند، در حالی که شورت‌های بالقوه ممکن است بخواهند رویکرد ذکر شده در بالا را اتخاذ کنند و صبور باشند.

نمودار روزانه EUR/USD

نمودارهای EUR/USD توسط TradingView

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما منابع متعددی برای کمک به شما داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و به طور خاص برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

— نوشته شده توسط پل رابینسون، تحلیلگر بازار

می توانید پل را در توییتر دنبال کنید @PaulRobinsonFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.