بیانیه ثبت قفسه فایل های کوین بیس در SEC | توسط Coinbase | مه، 2022

[ad_1] Tl;dr: این قفسه ثبت نام، Coinbase را موقعیت می دهد تا در صورت نیاز یا زمانی که شرایط بازار بهینه است، به سرعت و کارآمد به بازارهای سرمایه دسترسی داشته باشد. امروز ما یک اظهارنامه ثبت قفسه را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (“SEC”) ارسال کردیم. این بیانیه ثبت قفسه در نظر گرفته

کد خبر : 205231
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۰۸
بیانیه ثبت قفسه فایل های کوین بیس در SEC |  توسط Coinbase |  مه، 2022

[ad_1]

Tl;dr: این قفسه ثبت نام، Coinbase را موقعیت می دهد تا در صورت نیاز یا زمانی که شرایط بازار بهینه است، به سرعت و کارآمد به بازارهای سرمایه دسترسی داشته باشد.

امروز ما یک اظهارنامه ثبت قفسه را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (“SEC”) ارسال کردیم. این بیانیه ثبت قفسه در نظر گرفته شده است که برای پیشنهادات بالقوه آینده نگر استفاده شود که ممکن است شامل فروش اوراق بهادار جدید برای اهداف عمومی شرکت باشد.

در حالی که ما در حال حاضر هیچ برنامه فوری برای ارائه اوراق بهادار نداریم، با ثبت اظهارنامه ثبت قفسه در حال حاضر، در صورت تمایل می‌توانیم در آینده اوراق بهادار را عرضه و بفروشیم. ما انتخاب کرده‌ایم که امروز آن را با فرم 10-Q خود ثبت کنیم، زیرا این اولین بار است که سه ماهه SEC پس از برآورده کردن شرایط واجد شرایط بودن برای طبقه‌بندی به‌عنوان صادرکننده باتجربه شناخته شده است.

ما در طول سالیان متمادی رویکردی مدبرانه به ساختار سرمایه خود داشته ایم. هدف ما افزایش سرمایه با کمترین هزینه ممکن برای سهامدارانمان بوده و هست. ما انتظار داریم که این بیانیه ثبت قفسه به ما امکان دهد که اوراق بهادار را در یک بازه زمانی بسیار کوتاه‌تر منتشر کنیم، به طور بالقوه در عرض چند روز، که ممکن است ما را قادر به زمان‌بندی بهتر بازار و استفاده از نوسانات یا پنجره‌های کوتاه شرایط بازار در صورت تمایل کند. این کار را انتخاب کنید

در پایان، ما معتقدیم که این بیانیه ثبت قفسه ابزار مهمی است که انعطاف‌پذیری را افزایش می‌دهد و Coinbase را بهتر قادر می‌سازد تا در صورت نیاز یا زمانی که شرایط بازار بهینه است، به سرعت و کارآمد به بازارهای سرمایه دسترسی داشته باشد.

بیانیه احتیاطی در مورد اظهارات آینده نگر

این پست وبلاگ حاوی “بیانیه های آینده نگر” از جمله، از جمله، اظهارات مربوط به پیشنهادات احتمالی آینده اوراق بهادار توسط Coinbase است. زمان و دلیل مورد انتظار برای چنین پیشنهادی؛ و مزایای پیش‌بینی‌شده برای Coinbase و سهامداران آن از تشکیل پرونده و استفاده آتی از بیانیه ثبت قفسه. عباراتی که حاوی کلماتی مانند «می‌توانم»، «باور»، «انتظار»، «نیت»، «اراده» یا عبارات مشابه هستند، بیانیه‌های آینده‌نگر را تشکیل می‌دهند. این اظهارات آینده نگر بر اساس مفاد بندر امن قانون اصلاحات دعوی حقوقی اوراق بهادار خصوصی در سال 1995 ارائه شده است. این اظهارات شامل خطرات و عدم قطعیت هایی است که می تواند باعث شود نتایج واقعی از نظر مادی متفاوت باشد، از جمله، اما نه محدود به، اینکه آیا اوراق بهاداری ارائه شده است یا خیر. بر اساس بیانیه ثبت قفسه؛ شرایط حاکم بر بازار در سراسر اقتصاد کریپتو؛ و تأثیر شرایط عمومی اقتصادی، صنعتی یا سیاسی در ایالات متحده یا در سطح بین المللی. برای کسب اطلاعات در مورد سایر عوامل بالقوه ای که می تواند باعث شود نتایج یا رویدادهای واقعی با مواردی که در اینجا توضیح داده شده متفاوت باشد، لطفاً “عوامل خطر” موجود در بیانیه ثبت نام Coinbase در فرم S-3 که در 10 می 2022 در SEC ثبت شده است را نیز مرور کنید. به عنوان گزارش فصلی آن در مورد فرم 10-Q برای دوره سه ماهه منتهی به 31 مارس 2022 و سایر پرونده های SEC. به جز مواردی که طبق قانون الزامی باشد، کوین بیس هیچ تعهدی ندارد و قصد ندارد این اظهارات آینده‌نگر را بعد از تاریخ این ارتباط به‌روزرسانی کند.

این پست وبلاگ نه پیشنهادی برای فروش است و نه درخواستی برای پیشنهاد خرید اوراق بهادار Coinbase که ممکن است بر اساس بیانیه ثبت قفسه صادر یا فروخته شود و در هر حوزه قضایی که چنین پیشنهادی در آن وجود دارد، پیشنهاد، درخواست یا فروش نیست. ، درخواست یا فروش غیرقانونی است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.