اپلیکیشن دوستیابی همجنس گرایان Grindr با قرارداد 2.1 میلیارد دلاری SPAC عمومی می شود

[ad_1] گریندر گفت که سهامداران فعلی آن پس از ادغام، مالک 78 درصد از شرکت خواهند بود، که دو سال پس از آن رخ می دهد که شرکت چینی Kunlun Tech آن را به دلیل نگرانی های امنیت ملی ایالات متحده به مبلغ 620 میلیون دلار واگذار کرد. در حالی که Grindr هویت سهامداران فعلی

کد خبر : 204893
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
اپلیکیشن دوستیابی همجنس گرایان Grindr با قرارداد 2.1 میلیارد دلاری SPAC عمومی می شود

[ad_1]

گریندر گفت که سهامداران فعلی آن پس از ادغام، مالک 78 درصد از شرکت خواهند بود، که دو سال پس از آن رخ می دهد که شرکت چینی Kunlun Tech آن را به دلیل نگرانی های امنیت ملی ایالات متحده به مبلغ 620 میلیون دلار واگذار کرد.

در حالی که Grindr هویت سهامداران فعلی خود را فاش نکرد، رویترز قبلاً گزارش داده بود که Zage 41 درصد از سهام کنسرسیومی را که Grindr را خریداری کرده بود، دارد. یک منبع آگاه روز دوشنبه گفت که Zage همچنان یک سرمایه گذار در Grindr است.

Tiga Acquisition Corp، شرکت خرید با اهداف ویژه (SPAC) مستقر در سنگاپور که با Grindr ادغام خواهد شد، توسط Zage کنترل می شود.

بر اساس این قرارداد، گریندر 284 میلیون دلار پول نقد از تیگا و تا 100 میلیون دلار در قرارداد خرید آتی دریافت خواهد کرد.

گریندر و تیگا انتظار دارند که معامله آنها ممکن است به تأیید کمیته سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده (CFIUS) نیاز داشته باشد که معاملات را برای خطرات احتمالی امنیت ملی بررسی می کند، طبق رونوشتی از توافقنامه ادغام آنها که روز دوشنبه علنی شد.

CFIUS در سال 2019 به Kunlun دستور داد تا Grindr را به دلیل نگرانی از دسترسی یا سوء استفاده دولت چین به اطلاعات شخصی کاربران آمریکایی بفروشد.

نمی توان فهمید که آیا CFIUS در تصمیم Grindr برای بررسی فروش و ادغام با SPAC نقشی داشته است یا خیر. سخنگوی وزارت خزانه داری ایالات متحده، که ریاست CFIUS را بر عهده دارد، به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

رویترز سال گذشته گزارش داد که کونلون و گریندر اطلاعاتی در مورد این تراکنش به CFIUS داده اند که با افشای اطلاعات به سرمایه گذاران احتمالی و تنظیم کننده های چینی در تناقض است.

آنها به CFIUS گفتند که جیمز لو، یکی از مدیران سابق بایدو که بخشی از کنسرسیومی بود که Grindr را خریداری کرد و اکنون رئیس Grindr است، هیچ رابطه تجاری قبلی با مشاور کلیدی Kunlun نداشته است، حتی اگر افشای سرمایه‌گذاران و پرونده‌های نظارتی چین خلاف این را بیان کرده باشند. .

یک فرد مطلع روز دوشنبه گفت، جف بونفورته، مدیر اجرایی Grindr و ریک مارینی، مدیر عملیات Grindr، از سمت خود کناره‌گیری می‌کنند و جستجو برای جانشین Bonforte در حال انجام است.

بونفورته و مارینی بخشی از شرکت سرمایه‌گذاری Catapult Capital بودند که با لو و زاگ برای خرید Grindr رقابت کردند، قبل از اینکه آنها برای همکاری با یکدیگر توافق کنند.

به گفته این منبع، مایکل گیرون، مالک مشترک آتلانتا هاکس، یکی دیگر از سهامداران عمده که بخشی از کنسرسیومی بود که دو سال پیش Grindr را خریداری کرد، به سرمایه گذاری در این شرکت ادامه خواهد داد.

Grindr در یک ارائه سرمایه گذار در روز دوشنبه گفت که ماهانه 11 میلیون کاربر فعال دارد و درآمد آن در سال گذشته 30 درصد رشد کرده است.

ارزش این معامله ۲۷ برابر سود تعدیل شده ۲۰۲۱ گریندر قبل از بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک ۷۷ میلیون دلاری است. طبق گزارش Refinitiv، در مقایسه، سهام همتایان اپلیکیشن دوستیابی Match Group Inc و Bumble Inc به ترتیب 22 برابر و 25 برابر EBITDA 2021 معامله می شوند.

(گزارش توسط اکو وانگ در نیویورک؛ ویرایش توسط گرگ روملیوتیس و ادوینا گیبس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.