پیش بینی فنی پوند بریتانیا: GBP/USD، GBP/JPY، EUR/GBP

[ad_1] پیش بینی فنی پوند انگلیس: نزولی این یک هفته بی رحمانه برای پوند انگلیس با شتاب در فروش حول تصمیم بانک مرکزی انگلیس برای نرخ روز پنجشنبه بود. آن تصمیم BoE برای نرخ گذاری جالب بود. این بانک در مورد تورم بالقوه 10% در سه ماهه سوم هشدار داد که می تواند منجر به

کد خبر : 203864
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۰۳
پیش بینی فنی پوند بریتانیا: GBP/USD، GBP/JPY، EUR/GBP

[ad_1]

پیش بینی فنی پوند انگلیس: نزولی

  • این یک هفته بی رحمانه برای پوند انگلیس با شتاب در فروش حول تصمیم بانک مرکزی انگلیس برای نرخ روز پنجشنبه بود.
  • آن تصمیم BoE برای نرخ گذاری جالب بود. این بانک در مورد تورم بالقوه 10% در سه ماهه سوم هشدار داد که می تواند منجر به “رکود شدید اقتصادی” شود و به نظر می رسد که واقعاً بازارهای کلان جهانی را در دست گرفته است. آقای نیک کاولی در پیش بینی بنیادی خود با عنوان جنبه اساسی موضوع را پوشش داد “استرلینگ هفته تکان دهنده ای دارد.”
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

ما در تعدادی از بازارهای کلان به سرعت به نقطه ای نزدیک می شویم که رویدادهای فنی به زودی به مشکلات اساسی تبدیل می شوند. هنگامی که قیمت ها به سرعت کاهش می یابد و به ویژه زمانی که اهرمی در میان باشد، همه چیز شروع به شکستن می کند. و سپس، مشکلات جدیدی وجود دارد که باید در جنبه اساسی موضوع به عنوان مکانیک بازار معمولی گنجانده شود – معمولی بودن را متوقف کنید.

ما هنوز به پوند بریتانیا نرسیده‌ایم، اما با توجه به هشدارهایی که از تصمیم این هفته بانک مرکزی انگلیس برای نرخ‌گذاری داده شده است، ممکن است دور از انتظار نباشیم. کاهش سریع پوند، خطری را برای پیش بینی تورم به همراه دارد، به ویژه زمانی که چیزهای مهمی مانند انرژی نیاز به واردات دارند. سقوط پوند آن اقلام وارداتی را بسیار گران‌تر می‌کند و پس از آن اقتصاد در آن نقطه بسیار غبطه‌انگیز قرار می‌گیرد که تورم در حال افزایش است، ارز در حال کاهش است و رشد می‌کند، خوب رشد باید عقب‌نشینی کند، زیرا بانک‌های مرکزی به سرعت در حالت تدافعی قرار می‌گیرند. .

از جنبه اساسی موضوع، من شما را به همکارم نیک کاولی و پیش بینی بنیادی که قبلاً منتشر شده در مورد پوند بریتانیا ارجاع می دهم. او این را در عنوان بهترین گفت، با “استرلینگ یک هفته تکان دهنده دارد.”

از نظر فنی موضوع، این کاهش چند هفته است که ادامه دارد…

GBP/USD

اگر به 20 آوریل برگردیمهفتم، این جفت ارز همچنان در سطح 1.3000 حمایت می کرد. روز قبل زمان زیادی را در یک وبینار صرف نگاه کردن به هر دو طرف تنظیمات کردم. در حالی که پتانسیل نزولی وجود داشت، پس زمینه صعودی احتمالی نیز وجود داشت. این موضوع کاملاً بر اساس نحوه برخورد با سطح 1.3000 بود (شروع در 36:15) در وبیناری که در پخش کننده در صفحه پیوند داده شده است.

شکست در 22 آوریل شروع شد، که یک جمعه بود، زیرا رقم بزرگ 1.3000 به عنوان یک نشان داده شد. افزایش ارزش دلار آمریکا تعدادی از جفت ارزهای اصلی را کاهش داد به پایین ترین سطح. از آن زمان، فروشندگان تهاجمی باقی مانده اند. کمی پشتیبان بالاتر از دستگیره 1.2400 وجود داشت و حدود یک هفته ادامه داشت – تا زمانی که تصمیم بانک انگلستان در مورد نرخ روز پنجشنبه، که یک ضربه قوی دیگر به خرس ها داد. و جمعه پس از آن تصمیم نرخ، برخی از فروش‌های متعاقب را به همراه داشت، زیرا پایین‌ترین قیمت سالانه دیگری وارد بازی شد.

ترس در اینجا این است که این حرکت چقدر بیش از حد فروش رفته است همراه با سرعت قیمت گذاری آن. نقطه حمایت احتمالی در اطراف 1.2250 وجود دارد. سطح روانی که می تواند حرکت را کند کند، و این را با این واقعیت ترکیب کند که دلار آمریکا با مقاومت خودش سروکار دارد، و دلیلی برای احتیاط در اینجا وجود دارد. این می تواند حرکت نزولی را خفه کند، اما ممکن است مراتع مطبوع بیشتری در جاهای دیگر وجود داشته باشد که در نمودار بعدی به آنها نگاه خواهم کرد.

برای مقاومت – نقطه ای از 1.2450-1.2500 وجود دارد که همچنان مورد توجه است. یک وجود دارد سطح فیبوناچی در آن منطقه، همراه با یک سری نوسانات پایین، زیرا بازار تلاش می کرد تا قبل از اینکه BoE ارزش ارز را پایین بیاورد، حمایت خود را حفظ کند.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

پیش بینی فنی پوند بریتانیا: GBP/USD، GBP/JPY، EUR/GBP

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

GBP/JPY

اگر شاهد ادامه ریسک گریزی باشیم، ممکن است پتانسیل نزولی بیشتری در پوند/ین وجود داشته باشد. روند صعودی ین اخیراً اندکی کاهش یافته است زیرا USD/JPY اصلی شروع به درگیر شدن با سطح روانی 130.00 کرده است.

آیتم مورد علاقه در GBP/JPY این هفته، ادامه رشد مقاومت از حدود 163.20 تا حدود 164.20 بود. از نمودار روزانه زیر، می توانید ببینید که این منطقه برای شش روز متوالی واکنش فروشنده در این منطقه را نشان می دهد که منجر به آن می شود. BoE تصمیم نرخ در روز پنجشنبه، زمانی که ضعف پوند شروع به افزایش کرد، فروش شروع شد و قیمت ها به سمت سطح روانی 160.00 کاهش یافت. این پایین از آن زمان حفظ شده است، اما با این تغییر اساسی اخیر، ممکن است پتانسیل بیشتری در اینجا وجود داشته باشد، به خصوص اگر فروشندگان بتوانند به زیر 159.48 پایین بیایند.

نمودار قیمت روزانه GBP/JPY

پیش بینی فنی پوند بریتانیا: GBP/USD، GBP/JPY، EUR/GBP

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPJPY در Tradingview

EUR/GBP

EUR/GBP می‌تواند برای کسانی که به دنبال محو کردن این ضعف پوند هستند، جالب باشد، اما تنظیم در نمودار نیاز به توجه برای چنین مواردی دارد.

این جفت در حال حاضر بیش از یک سال است که با گسترش دامنه در یک الگوی گسترش یافته است. اما در بیشتر این مدت یک سوگیری کلی نزولی وجود داشته است. فروش این هفته در پوند به این جفت کمک کرد تا برای تست بالاترین سطح هفت ماهه خود تلاش کنند. این سطح تا کنون گاو نر را در خلیج نگه داشته است. و سطح علاقه فیبوناچی وجود دارد که به حفظ پشتیبانی در 0.8521 کمک می کند.

اگر خرس‌ها بتوانند در هفته آینده به زیر سطح روانی 0.8500 بروند، درها می‌توانند به سمت معکوس شدن باز شوند. اما – اگر این ارتفاع فقط در داخل دستگیره 0.8600 خارج شود، بریدگی سمت بالا فعال می شود، و این شکستگی است که با توجه به شرایط سال گذشته می تواند جالب باشد. الگوهای گسترش یافته پتانسیل افزایش نوسانات را برای ادامه گسترش برجسته می کند، بنابراین، این حوزه ای است که معامله گران احتمالاً می خواهند در هر دو جهت در سمت اشتباه یک شکست فزاینده محتاط باشند.

نمودار قیمت روزانه EUR/GBP

پیش بینی فنی پوند بریتانیا: GBP/USD، GBP/JPY، EUR/GBP

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURGBP در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.