بهبود قیمت طلا در آستانه گزارش NFP ایالات متحده تحقق می یابد

[ad_1] بحث قیمت طلا قیمت طلا به بالاترین سطح هفتگی (1910 دلار) رسید فدرال رزرو یک دوره از پیش تعیین شده برای سیاست های پولی تعیین می کند و این فلز گرانبها ممکن است در روزهای آینده پیشرفت بزرگ تری داشته باشد زیرا در آستانه SMA 200 روزه (1835 دلار) قرار دارد. بهبود قیمت طلا

کد خبر : 202971
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۲۵
بهبود قیمت طلا در آستانه گزارش NFP ایالات متحده تحقق می یابد

[ad_1]

بحث قیمت طلا

قیمت طلا به بالاترین سطح هفتگی (1910 دلار) رسید فدرال رزرو یک دوره از پیش تعیین شده برای سیاست های پولی تعیین می کند و این فلز گرانبها ممکن است در روزهای آینده پیشرفت بزرگ تری داشته باشد زیرا در آستانه SMA 200 روزه (1835 دلار) قرار دارد.

بهبود قیمت طلا در آستانه گزارش NFP ایالات متحده تحقق می یابد

قیمت طلا در حالی که کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در نظر دارد سیاست پولی خود را عادی کند، سری بالاتر و پایین‌ترین قیمت‌ها را نسبت به اوایل این هفته افزایش داد.روشی قابل پیش بینیو به نظر می رسد که بانک مرکزی عجله ای ندارد تا ترازنامه خود را به سمت سطوح قبل از همه گیری به عنوان «C» سوق دهد.کمیته در نظر دارد کاهش اندازه ترازنامه را کاهش داده و سپس متوقف کند، زمانی که موجودی ذخیره تا حدودی بالاتر از سطحی است که به نظر می رسد با ذخایر فراوان سازگار است.

در نتیجه، پیشرفت پس از تصمیم نرخ FOMC، زمینه را برای بهبود بیشتر قیمت طلا به عنوان رئیس هیئت مدیره افزایش می‌دهد. جروم پاول هشدار می دهد “عدم تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار کارو گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) ممکن است فدرال رزرو را در مسیر فعلی خود نگه دارد زیرا پیش بینی می شود که این به روز رسانی کاهش رشد شغل را نشان دهد.

تصویر تقویم اقتصادی DailyFX برای ایالات متحده

انتظار می رود گزارش NFP نشان دهد که اقتصاد در ماه آوریل به دنبال رشد 431 هزار شغلی در ماه قبل، 391 هزار شغل اضافه کرده است، در حالی که نرخ بیکاری از 3.6 درصد در مدت مشابه به 3.5 درصد کاهش یافته است. به روز رسانی ممکن است کمک چندانی به پیشرفت اخیر در قیمت طلا کند زیرا فدرال رزرو اذعان می کند که “عرضه نیروی کار کمرنگ استاما شواهدی از انقباض بازار کار ممکن است پاول و شرکت را در مسیر افزایش 50 واحدی دیگر در تصمیم بعدی نرخ بهره در 15 ژوئن نگه دارد، زیرا FOMC تلاش های خود را برای مهار تورم افزایش می دهد.

تا آن زمان، قیمت طلا ممکن است بهبود بیشتری داشته باشد زیرا به نظر می‌رسد در آستانه SMA 200 روزه (1835 دلار) در حال تغییر مسیر است، اما این فلز گرانبها ممکن است در طول سال 2022 با باد مخالف روبرو شود زیرا تغییر در سیاست فدرال رزرو احتمالاً تقویت می‌شود. بازدهی آمریکا در ماه های آینده

با توجه به آنچه گفته شد، قیمت طلا ممکن است یک روند نزولی ایجاد کند زیرا FOMC سیاست پولی را با سرعت بیشتری عادی می کند، و پیشرفت از پایین ترین سطح ماهانه (1938 دلار) ممکن است اصلاحی باشد زیرا شمش زیر SMA 50 روزه معامله می شود. (1937 دلار) برای اولین بار از فوریه.

نمودار روزانه قیمت طلا

تصویر نمودار قیمت روزانه طلا

منبع: نمای معاملاتی

  • قیمت طلا را در نظر داشته باشید پایین ترین سطح ماه مارس (1890 دلار) را در همان زمان کاهش داد رانده شد زیر SMA 50 روزه (19 دلار37) برای اولین بار از فوریه، اما به نظر می رسد این فلز گرانبها در حال تغییر مسیر پیش از SMA 200 روزه (1835 دلار) است زیرا یک سری از اوج و فرودهای بالاتر را ایجاد می کند.
  • تلاش های ناموفق برای بستن زیر منطقه 1859 دلاری (23.6% اصلاح). قیمت طلا را به بالای منطقه 1876 دلاری (50% اصلاحی) رسانده است، اما نیاز به یک شکست/بستن به بالاتر از قیمت دارد. فیبوناچی حدود 1916 دلار (38.2٪ گسترش) تا 1929 دلار (23.6٪ اصلاح) همپوشانی دارد. برای بازگرداندن SMA 50 روزه (1937 دلار) به رادار.
  • با این حال، فقدان حرکت برای فشار بالاتر از فیبوناچی حدود 1916 دلار (38.2٪ گسترش) تا 1929 دلار (23.6٪ اصلاح) همپوشانی دارد. ممکن است بازگشت اخیر قیمت طلا را با بسته شدن به زیر سطح کاهش دهد منطقه 1859 دلاری (23.6% اصلاح). باز کردن منطقه 1837 دلار (38.2٪ اصلاح) تا 1847 دلار (100٪ گسترش).

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.