ارائه دهندگان اینترنت به چالش قانون بی طرفی شبکه کالیفرنیا پایان می دهند

[ad_1] گروهی از انجمن های صنعتی که ارائه دهندگان بزرگ اینترنت را نمایندگی می کنند، مانند AT&T Inc، Verizon Communications، Comcast Corp و دیگران، چالش قانونی 2018 خود را رد کردند. نهمین دادگاه استیناف ایالات متحده ماه گذشته از تجدیدنظر در حکمی مبنی بر تایید قانون ایالتی 2018، که ارائه دهندگان خدمات اینترنتی را از

کد خبر : 202647
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
ارائه دهندگان اینترنت به چالش قانون بی طرفی شبکه کالیفرنیا پایان می دهند

[ad_1]

گروهی از انجمن های صنعتی که ارائه دهندگان بزرگ اینترنت را نمایندگی می کنند، مانند AT&T Inc، Verizon Communications، Comcast Corp و دیگران، چالش قانونی 2018 خود را رد کردند.

نهمین دادگاه استیناف ایالات متحده ماه گذشته از تجدیدنظر در حکمی مبنی بر تایید قانون ایالتی 2018، که ارائه دهندگان خدمات اینترنتی را از مسدود کردن یا سرکوب ترافیک یا ارائه خطوط سریع پولی منع می کند، خودداری کرده بود.

راب بونتا، دادستان کل کالیفرنیا روز چهارشنبه گفت: «به دنبال شکست‌های متعدد در دادگاه، ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی از این تلاش برای جلوگیری از اجرای قانون بی‌طرفی شبکه کالیفرنیا صرف نظر کردند.

انجمن‌های صنعتی که این قانون را به چالش کشیده بودند، در بیانیه‌ای مشترک گفتند که «ارائه‌دهندگان پهنای باند در حمایت از اینترنت باز متحد هستند». آنها خود را متعهد به همکاری با کنگره و کمیسیون فدرال ارتباطات برای توسعه یک رویکرد فدرال برای حل و فصل مسائل کردند.

در ژانویه، دادگاه تجدیدنظر 3-0 رای داد که تصمیم FCC در سال 2017 برای معکوس کردن حمایت های اینترنتی فدرال نمی تواند مانع از اقدام ایالتی شود و چالش صنعت را رد کرد.

اندرو جی شوارتزمن، مشاور ارشد موسسه بنتون برای پهنای باند و جامعه گفت: “پایان این دعوای حقوقی موهبتی برای آزادی بیان، رقابت و نوآوری در اینترنت است.”

دادگاه استیناف گفت که از آنجایی که FCC خدمات اینترنتی را در سال 2017 به عنوان خدمات اطلاعاتی با نظارت ساده‌تر طبقه‌بندی کرد، کمیسیون «دیگر صلاحیت تنظیم مقررات را به همان شیوه‌ای که در زمان طبقه‌بندی این سرویس‌ها به عنوان خدمات مخابراتی داشت، ندارد».

پس از اینکه وزارت دادگستری در فوریه 2021 – تنها چند روز پس از روی کار آمدن جو بایدن – از چالش قانونی جداگانه خود در برابر قانون ایالتی کالیفرنیا خارج شد، یک قاضی دادگاه بدوی از اجرای قانون بی طرفی شبکه کالیفرنیا خودداری کرد.

FCC در زمان رئیس جمهور سابق باراک اوباما قوانین بی طرفی شبکه را در سال 2015 به تصویب رساند. این قوانین در سال 2017 توسط FCC در زمان رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ لغو شد. قانونگذار کالیفرنیا با تصویب قانون ایالتی مبنی بر بی طرفی شبکه در آگوست 2018 پاسخ داد.

FCC همچنان 2-2 تقسیم شده است، زیرا نامزد جو بایدن برای کرسی نهایی کمیسیون، جیجی سون، تایید نشده است.

حامیان قوانین بی طرفی شبکه استدلال می کنند که این حمایت ها یک اینترنت رایگان و باز را تضمین می کند. گروه‌های پهنای باند معتقدند که مبنای قانونی قوانین مربوط به دوران قبل از اینترنت قدیمی است و سرمایه‌گذاری را منع می‌کند.

(گزارش توسط دیوید شپردسون؛ ویرایش توسط ژاکلین وانگ و بردلی پرت)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.