AUD/USD رالی ناشی از FOMC با سطوح فنی پیش از داده های تجارت استرالیا روبرو شد

[ad_1] دلار استرالیا، AUD/USD، فدرال رزرو، داده های تجاری، PMI چین – نکات صحبت رشد دلار استرالیا در آستانه رشد مورد انتظار مازاد تجاری استرالیا چاپ Caixin PMI که قرار است امروز منتشر شود، مشکلات رشد چین را بیشتر روشن خواهد کرد AUD/USD با حرکت صعودی MACD به میانگین متحرک 100 روزه خود رسید. چشم

کد خبر : 202638
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
AUD/USD رالی ناشی از FOMC با سطوح فنی پیش از داده های تجارت استرالیا روبرو شد

[ad_1]

دلار استرالیا، AUD/USD، فدرال رزرو، داده های تجاری، PMI چین – نکات صحبت

  • رشد دلار استرالیا در آستانه رشد مورد انتظار مازاد تجاری استرالیا
  • چاپ Caixin PMI که قرار است امروز منتشر شود، مشکلات رشد چین را بیشتر روشن خواهد کرد
  • AUD/USD با حرکت صعودی MACD به میانگین متحرک 100 روزه خود رسید.

چشم انداز پنج شنبه آسیا و اقیانوسیه

دلار استرالیا در مقایسه با دلار آمریکا و سایر ارزهای همتای اصلی بالاتر است. پس از آن که جروم پاول، رئیس جرومه پاول، مذاکرات را در مورد افزایش 75 واحدی نرخ بهره در آینده کاهش داد، اعلامیه نسبتاً نامطلوب فدرال رزرو باعث کاهش ارزش دلار شد. این زبان باعث واکنش ریسک در سراسر بازارهای سهام شد و معامله گران در بازارهای کوتاه مدت خزانه داری انباشته شدند و بازدهی را پایین آوردند.

حرکت فدرال رزرو به دنبال آن است تصمیم بانک مرکزی استرالیا در اوایل این هفته مبنی بر افزایش 35 واحدی نرخ پایه خود. معامله گران دلار استرالیا و بازار نرخ انتظار چنین حرکتی از فرماندار فیلیپ لو را نداشتند. این باعث شد تا دلار استرالیا با افت روبه رو شود. اکنون، با یک فدرال رزرو معتدل، دلار استرالیا ممکن است فضای بیشتری برای صعود داشته باشد. داده‌های معاملات امروز که در ساعت 01:30 به وقت گرینویچ منتشر می‌شود ممکن است باعث خرید بیشتر شود. تحلیلگران انتظار دارند مازاد تجاری استرالیا در ماه مارس از 7.46 میلیارد دلار استرالیا به 8.4 میلیارد دلار استرالیا برسد. بازگشت مجدد صادرات باعث رشد مازاد تجاری می شود.

بازارهای سهام آسیا و اقیانوسیه به دنبال انتقال حرکت صعودی از وال استریت خواهند بود. یک شبه، سهام ایالات متحده در بهترین عملکرد سال افزایش یافت. شاخص S&P 500 برای بزرگترین رالی یک روزه از ماه می 2020، 2.99 درصد افزایش یافت. معاملات آتی شاخص ارسال Hang هنگ کنگ در معاملات صبح زود پس از افت 1.10 درصدی روز چهارشنبه، بالاتر می رود. S&P قرار است شاخص مدیران خرید خود (PMI) را برای دوره آوریل هنگ کنگ گزارش کند، که ممکن است بر عملکرد قیمت امروز تأثیر بگذارد.

در جاهای دیگر، سنگاپور شاهد عبور داده های PMI ماه آوریل خود خواهد بود. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ، انتظار می‌رود نرخ تورم فیلیپین در آوریل به 4.6 درصد در مقایسه با سال گذشته کاهش یابد. داده‌های PMI چین از Caixin ممکن است بیشترین تأثیر را در منطقه APAC داشته باشد. شاخص PMI آوریل برای بخش خدمات چین از 40.0 عبور می کند که از 42.0 در ماه مارس کاهش می یابد. افزایش نرخ انقباض مورد انتظار احتمالاً ناشی از موجی از عفونت های کووید در سراسر کشور است که چندین شهر از جمله شانگهای را تعطیل کرده است. USD/CNH امروز صبح برای دومین روز کاهش یافته است.

پیش بینی فنی AUD/USD

AUD/USD درست زیر میانگین متحرک 100 روزه خود (SMA) معامله می شود، زیرا SMA کوتاه مدت 20 روزه از SMA 200 روزه درست بالاتر از قیمت های فعلی عبور می کند. این SMA ها ممکن است در روزهای آینده به عنوان مقاومت ظاهر شوند. فیبوناچی اصلاحی 38.2% نیز تقریباً با آن SMAها همسو است. با این حال، MACD در مسیر عبور از خط سیگنال خود به نظر می رسد در حالی که نوسانگر RSI به نقطه میانی خود نزدیک می شود.

نمودار روزانه AUD/USD

نمودار aud-usd

نمودار ایجاد شده با TradingView

{{خبرنامه}}

— نوشته شده توسط توماس وست واتر، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.