دوره تحلیل بازار و رقابت پذیری – دوره | مدرک معتبر

دوره تحلیل بازار و رقابت پذیری ،برای آشنایی با مفاهیم بازار ورقابت می باشد. تجزیه‌وتحلیل فرصت‌های بازار یکی از برنامه‌ریزی‌های بازاریابی کسب‌وکار است که روی کشف فرصت‌های آینده و ارزیابی روندهای تکنولوژیکی، مالی و رقابتی شرکت تمرکز دارد. این تحلیل شامل شناسایی نیازهای برآورده نشده‌ی مشتریان، شناسایی بازارهای هدف، ارزیابی مزایای رقابتی و همچنین ظرفیت

کد خبر : 201528
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
دوره تحلیل بازار و رقابت پذیری – دوره | مدرک معتبر


دوره تحلیل بازار و رقابت پذیری ،برای آشنایی با مفاهیم بازار ورقابت می باشد. تجزیه‌وتحلیل فرصت‌های بازار یکی از برنامه‌ریزی‌های بازاریابی کسب‌وکار است که روی کشف فرصت‌های آینده و ارزیابی روندهای تکنولوژیکی، مالی و رقابتی شرکت تمرکز دارد. این تحلیل شامل شناسایی نیازهای برآورده نشده‌ی مشتریان، شناسایی بازارهای هدف، ارزیابی مزایای رقابتی و همچنین ظرفیت منابع شرکت برای رفع نیازهای بازار است.

در اصل، یک آنالیز فرصت‌های بازاریابی، باید بر اساس قابلیت‌های مالی، تکنولوژی‌های در دسترس و آمادگی رقابتی شما تنظیم‌ شده باشد. نتایج این تحلیل‌ها به شما امکان می‌دهد بازارهای جدید هدف را شناسایی کنید، نیازهای مشتریانتان را درست تشخیص بدهید و مزیت‌های رقابتی خود را به مرحله‌ی عمل برسانید. به‌ویژه اگر کسب‌وکارهای نوپایی دارید و مراحل اولیه مسیرتان را می‌گذرانید، بهتر است بجای حدس زدن خواسته‌های بعدی مشتریان، این تجزیه‌وتحلیل را به‌دقت انجام دهید.

مزایای دوره تحلیل بازار و رقابت پذیری:

دوره ما با آموزش اصول استراتژی های بازاریابی کمی و کیفی آغاز می شود ، سپس راهنمای کامل من درباره تحقیقات مشتری و تحقیقات بازار را دریافت خواهید کرد که تجزیه و تحلیل بازاریابی را به شما معرفی می کند. سپس ده ها ابزار و استراتژی نرم افزاری برای تجزیه و تحلیل و بهبود استراتژی های بازاریابی موجود برای مارک ها ، پروژه ها و شرکت های انفرادی را پوشش خواهیم داد .

الزامات:

  • شما باید یک رایانه با دسترسی مناسب به اینترنت داشته باشید.
  • شما باید برای ایده ها و مفاهیم جدید ذهن باز داشته باشید.

سر فصل های  دوره دوره تحلیل بازار و رقابت پذیری عبارت است از:

  • بدانید که چگونه تحقیق کیفی و کمی را با موفقیت آماده ، انجام و تجزیه و تحلیل کنید.

  • فروش مبتنی بر احساسات را از طریق تئوری هدف و هدف و مفهومی به نام “نردبان” درک نکنید.

  • استراتژی های بازاریابی مبتنی بر احساسات و راهکارهای خود را تنظیم کنید.

  • برای انجام تحقیقات بازار مبتنی بر داده از ابزارهای Google مانند: Google Trends ،  و Barometer مصرف کننده استفاده کنید.

  • مهارت رفتار بازاریابی مهندسی معکوس توسط موسسات ، برند و شرکت های انفرادی را تسلط دهید.

  • بدانید که چگونه استراتژی های بازاریابی رقیب / هر کس را تجزیه و تحلیل کنید.

این دوره برای چه کسانی است:

  • افرادی که می خواهند متخصص تجزیه و تحلیل بازاریابی شوند.
  • کارآفرینانی که می خواهند در بازاریابی آنلاین و آفلاین موفق شوند.
  • بازاریابان آنلاین که می خواهند استراتژی های بازاریابی خود را درک کنند و بهبود ببخشند.
  • کارشناسان تجزیه و تحلیل بازاریابی که می خواهند مهارت های خود را بهبود بخشیده و گسترش دهند.

پیش نیاز دوره آموزشی تحلیل بازار و رقابت پذیری :

این دوره به پیش نیاز خاصی نیاز ندارد و دوره از پایه آموزش داده می شود.



لینک ثبت نام : دوره تحلیل بازار و رقابت پذیری – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.