مجمع جهانی اقتصاد ویدئویی در مورد تغییر کد بیت کوین به اثبات سهام – اخبار بیت کوین به اشتراک می گذارد

طبق یک توییت مجمع جهانی اقتصاد (WEF)، “تغییر در نحوه رمزگذاری بیت کوین می تواند تقریباً تأثیرات زیست محیطی آن را از بین ببرد.” این بیانیه ناشی از توییتی است که WEF در 26 آوریل منتشر کرد، همراه با ویدئویی که ادعا می کند “ماینرها می توانند بیت کوین های خود را برای تأیید تراکنش

کد خبر : 200074
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مجمع جهانی اقتصاد ویدئویی در مورد تغییر کد بیت کوین به اثبات سهام – اخبار بیت کوین به اشتراک می گذارد


طبق یک توییت مجمع جهانی اقتصاد (WEF)، “تغییر در نحوه رمزگذاری بیت کوین می تواند تقریباً تأثیرات زیست محیطی آن را از بین ببرد.” این بیانیه ناشی از توییتی است که WEF در 26 آوریل منتشر کرد، همراه با ویدئویی که ادعا می کند “ماینرها می توانند بیت کوین های خود را برای تأیید تراکنش ها به اشتراک بگذارند.”

WEF در مورد اثبات کار بیت کوین: یک “تغییر اساسی در کدگذاری” می تواند “بیشتر نیازهای انرژی شبکه” را حذف کند.

در زمان‌های اخیر، بحث‌های زیادی در مورد مصرف انرژی مورد استفاده استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال و نحوه تأثیر آن بر محیط جهانی وجود داشته است. در زمان های اخیر، سیاستمداران و تنظیم کننده ها صنعت معدن را هدف قرار داده اند. علاوه بر این، شبکه جهانی کمپین زیست محیطی Greenpeace، با کمک کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه ریپل، کمپینی را برای تغییر کد بیت کوین آغاز کرد تا برای محیط زیست دوستانه تر باشد. پورتال وب cleanupbitcoin.com بیان می کند:

شنیده اید که بیت کوین به بحران آب و هوا دامن می زند، اما آیا می دانستید تغییر کد نرم افزاری می تواند آن را پاک کند.

مجمع جهانی اقتصاد (WEF) نشان داده است که با کمپین صلح سبز “تغییر کد، نه آب و هوا” موافق است. در 26 آوریل، WEF توییت کرد در مورد امکان تغییر بیت کوین به شبکه اثبات سهام (PoS) همان WEF که دستور کار «بازنشانی بزرگ» را تبلیغ می‌کرد، یک کلیپ ویدیویی به اشتراک گذاشت که ادعا می‌کند «ماینرها می‌توانند بیت‌کوین‌های خود را برای تأیید تراکنش‌ها به اشتراک بگذارند».

این ویدیو می‌گوید که یک «تغییر اساسی در کدگذاری» ساده می‌تواند «بیشتر نیازهای انرژی شبکه را در یک لحظه حذف کند». ویدئوی WEF به تلاش “تغییر کد” به رهبری صلح سبز و مبارزانی که معتقدند این ایده بحث برانگیز امکان پذیر است اشاره می کند.

مجمع جهانی اقتصاد ویدئویی درباره تغییر کد بیت کوین به اثبات سهام به اشتراک می گذارد
کلیپ هایی از آخرین ویدیوی WEF در مورد تغییر پایگاه کد بیت کوین.

ویدیو و پست وبلاگ WEF پس از انتشار با انتقادات زیادی از سوی حامیان ارزهای دیجیتال مواجه شد. تعدادی از افراد گفتند که نکات بحث WEF مستقر در سوئیس در مفروضات زیربنای کل تئوری این گروه اشکال دارد.

آدام بک، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Blockstream گفت: نویسندگان این مقاله واقعاً در مورد اصول اولیه گیج شده اند. در حال پاسخ دادن به توییت WEF. پاسخ دادن به نظرات یک فرد تاکید کرد:

آدام، فکر نمی کنم آنها گیج شوند. من فکر می کنم آنها دقیقا می دانند که چه کاری انجام می دهند. این یک حمله حساب شده و کاملا سازماندهی شده به بیت کوین است.

بک خاطرنشان کرد که در هر صورت استدلال‌های WEF “از نظر اقتصادی گیج‌شده” هستند و اظهارات “به این دلیل باید از نظر علمی رد شوند.”

بنیانگذار Blockstream گفت: “آنها باید از گفتن چنین مزخرفاتی خجالت بکشند تا حداقل بتوانند در عین منسجم بودن بحث کنند.” اصرار. علاوه بر نظرات بک، مدیر عامل Microstrategy، Michael Saylor نیز به توییت و ویدیوی WEF در مورد تغییر بیت کوین به PoS پاسخ داده بود.

Saylor: «اگر انرژی را از هر چیز مفیدی حذف کنید، تقریباً می توانید تأثیرات زیست محیطی آن را از بین ببرید گفت. این بیشتر در رمان های فانتزی و بازی های رایانه ای رایج است. هواپیماها، قطارها، خودروها، خانه ها، غذا، دارو، ماشین آلات و پول واقعی همگی از انرژی بهره می برند. افراد واقعی هم همینطور.»

طرح B می گوید اطلاعات نادرست در مورد بیت کوین با ماموریت WEF سازگار است

خالق مدل قیمت سهام به جریان بیت کوین (S2F)، طرح B، همچنین دستور کار “بازنشانی عالی” WEF را در گفتگو قرار داد. طرح B گفت: «حداقل این حمله WEF… [or] اطلاعات غلط در مورد بیت کوین با مأموریت WEF مطابقت دارد.

مجمع جهانی اقتصاد ویدئویی درباره تغییر کد بیت کوین به اثبات سهام به اشتراک می گذارد
توییت Plan B در پاسخ به توییت WEF در روز چهارشنبه 27 آوریل 2022.

متن پلان ب همراه عکسی از این بود توییت جنجالی WEF در مورد تنظیم مجدد بزرگ که می گوید: “شما صاحب هیچ چیز نخواهید شد و خوشحال خواهید شد. این گونه است که جهان ما تا سال 2030 می تواند تغییر کند. با این حال، توییت WEF توسط صاحب حساب توییتر حذف شده است و فقط در ماشین Wayback در archive.org وجود دارد.

برچسب ها در این داستان

آدام بک، کد بیت کوین، استخراج بیت کوین، مدیر عامل Blockstream، کریس لارسن، cleanupbitcoin.com، دستور کار آب و هوا، بحران آب و هوا، تغییر کد، محیط زیست، تاثیرات زیست محیطی، تنظیم مجدد بزرگ، صلح سبز، مایکل سایلور، مدیر عامل میکرواستراتژی، استخراج بیت کوین، طرح B، PoS، PoW، اثبات کار، اثبات سهام، مؤسس آزمایشگاه ریپل، WEF مستقر در سوئیس، WEF، دستور کار WEF، مأموریت WEF، توییت WEF، مجمع جهانی اقتصاد

نظر شما در مورد جدیدترین توییت مجمع جهانی اقتصاد در مورد تغییر پایگاه کد بیت کوین و ماینرهایی که بیت کوین ها را برای تأیید تراکنش ها قرار می دهند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.