GoCrypto به عنوان شهر لیوبلیانا در رتبه‌بندی بهترین شهر ارز دیجیتال در اروپا جشن می‌گیرد – اخبار حمایت شده بیت کوین

[ad_1] حمایت شده است پذیرش دارایی های رمزنگاری شده در بین افراد و مشاغل به سرعت در چند سال اخیر گسترش یافته است. دیگر غیر معمول نیست که خودتان را با یک وعده غذایی خوشمزه پذیرایی کنید یا یک جفت کفش ورزشی جدید برای خود بخرید و هزینه آن را به صورت رمزنگاری بپردازید. فناوری

کد خبر : 197769
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
GoCrypto به عنوان شهر لیوبلیانا در رتبه‌بندی بهترین شهر ارز دیجیتال در اروپا جشن می‌گیرد – اخبار حمایت شده بیت کوین

[ad_1]

پذیرش دارایی های رمزنگاری شده در بین افراد و مشاغل به سرعت در چند سال اخیر گسترش یافته است. دیگر غیر معمول نیست که خودتان را با یک وعده غذایی خوشمزه پذیرایی کنید یا یک جفت کفش ورزشی جدید برای خود بخرید و هزینه آن را به صورت رمزنگاری بپردازید. فناوری پرداخت مبتنی بر بلاک چین به طرز باورنکردنی پیشرفت کرده است و سادگی آن شگفت انگیز است. این افزایش استفاده واقعی از پرداخت‌های رمزنگاری، گزینه پرداخت عصر جدید را یک قدم به جریان اصلی نزدیک‌تر کرده است.

شرکت هوانوردی معروف Fast Private Jet اخیراً یک مطالعه جالب از بهترین شهرهای دوستدار رمزنگاری جهان منتشر کرده است. با کمال تعجب، برترین مقاصد رمزنگاری دوستدار عمدتاً در اروپا قرار داشتند و رتبه اول بهترین شهر دوستدار رمزنگاری در اروپا به لیوبلیانا، پایتخت اسلوونی تعلق گرفت.

لیوبلیانا با پیشی گرفتن از سایر شهرهای رمزنگار مانند وین، رم، مادرید و پراگ، رتبه اول را به عنوان دوستدار ارز دیجیتال با بیش از 137 کسب و کار و 584 مکان مختلف که پرداخت با سکه ها و توکن های دیجیتال را می پذیرند، به دست آورد.

در واقع، اسلوونی دارای تعداد خیره کننده ای از 1333 بار و رستوران، فروشگاه، و مکان ورزشی است که پرداخت رمزنگاری را پذیرفته است. ستون فقرات این روش پرداخت آینده نگرانه، شبکه GoCrypto است که در سال 2018 توسط شرکت اسلوونیایی Eligma توسعه یافته است.

تنها در 4 سال، GoCrypto وضعیت سریع‌ترین رشد شبکه پرداخت کریپتو در جهان را به دست آورده است. GoCrypto که در 69 کشور در سراسر جهان وجود دارد و با حداقل یک مکان فعال در 32 کشور از این کشورها، در بیش از 80000 مکان (فروشگاه فیزیکی و آنلاین) توسط بیش از 150 میلیون کاربر در دسترس است. شبکه کریپتو همچنین به عنوان یکی از روش‌های پرداخت بی‌شمار آن، در راه‌حل پرداخت کلی Eligma، پایانه Elly POS، ادغام شده است.

شبکه GoCrypto که دوستدار ارز دیجیتال اروپا است در فهرست متنوعی از بخش‌ها، از خودرو، ورزش، و الکترونیک گرفته تا سرگرمی، خرده‌فروشی، مهمان‌نوازی و مسافرت در دسترس است.

داستان پرداخت کریپتو اسلوونی در بزرگترین منطقه خرید لیوبلیانا، که به راحتی شهر BTC نامیده می شود، آغاز شد. BTC به نیروهای تیم GoCrypto پیوست و به بازرگانان خود یک محیط آزمایشی جامع برای پذیرش پرداخت در ارزهای رمزپایه ارائه کرد. خرده فروشان علاقه زیادی به رویکرد پرداخت مبتکرانه نشان دادند که اکنون در بیش از 100 مکان بیت کوین در دسترس است. اولین پرداخت کریپتو در آوریل 2018 در شهر آتلانتیس واتر سیتی انجام شد. استفاده از پرداخت های رمزنگاری تا به امروز تقریباً 900 درصد رشد داشته است. BTC City با سیستم پرداخت GoCrypto، دستگاه های خودپرداز برای مبادله فیات (یورو) و ارزهای دیجیتال، و جامعه بلاک چین و استارت آپ خود، کسب و کار خود را به اولین شهر بیت کوین در نوع خود در جهان تبدیل می کند.

صاحبان مشاغل می توانند شبکه پرداخت GoCrypto را در سیستم صندوق خود ادغام کنند و بلافاصله بدون نیاز به دانش رمزنگاری اضافی، پرداخت های رمزنگاری را بپذیرند. مشتریان آن‌ها می‌توانند تصمیم بگیرند از یکی از دو بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده کیف پول‌های رمزنگاری بایننس پی و کیف پول بیت‌کوین دات‌کام یا کیف‌پول‌های الیگما که مخصوصاً برای پشتیبانی از هر جنبه‌ای از شبکه GoCrypto طراحی شده است، استفاده کنند. هر سه در مجموع از بیش از 50 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می کنند.

و بهترین بخش در مورد آن این است که بازرگانان می توانند در صورت انتخاب تسویه حساب های خود با ارز محلی خود از تمام خطرات نوسانات ارزهای دیجیتال جلوگیری کنند. این بدان معنی است که آنها می توانند ارزهای دیجیتال را بپذیرند و در صورت تمایل به یورو تسویه حساب کنند.

مقاصد مسافرتی دوستدار رمزنگاری به یک موفقیت بزرگ در بین مسافران جهانی تبدیل شده است. در حالی که لیوبلیانا عنوان بهترین مقصد اروپا در سال 2022 را به خود اختصاص داده است و اکنون به عنوان بهترین شهر دوستدار رمزنگاری در اروپا نیز شناخته شده است، پایتخت اسلوونی مطمئناً یکی از پربازدیدترین شهرها در سال های آینده خواهد بود.


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.