پاسخگویی به نیاز توسعه Metaverse با تجربه و تخصص آن – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. Mohali، هند، 21 آوریل 2022: در میان محبوبیت فزاینده متاورس، و غول‌های جهانی مانند فیس‌بوک، مایکروسافت، گوچی، لویی ویتون، و دیگر مواردی که به دنیای متاورس دست می‌یابند، Antier Solutions به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با سخت‌کوشی خود بر این موج سوار شوند. خدمات توسعه metaverse. متاورس در ماه اکتبر زمانی

کد خبر : 196272
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
پاسخگویی به نیاز توسعه Metaverse با تجربه و تخصص آن – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News


بیانیه مطبوعاتی. Mohali، هند، 21 آوریل 2022: در میان محبوبیت فزاینده متاورس، و غول‌های جهانی مانند فیس‌بوک، مایکروسافت، گوچی، لویی ویتون، و دیگر مواردی که به دنیای متاورس دست می‌یابند، Antier Solutions به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با سخت‌کوشی خود بر این موج سوار شوند. خدمات توسعه metaverse.

متاورس در ماه اکتبر زمانی که مارک زاکربرگ فیسبوک را به متا تغییر نام داد و دیدگاه خود را برای ایجاد یک دنیای مجازی فراگیر که در آن افراد می توانند به عنوان آواتار با هم تعامل داشته باشند به اشتراک گذاشت، در معرض دید و شتاب قرار گرفت.

به گفته Nishant، CTO Antier، «Web 3.0 و metaverse آماده تعریف مجدد اینترنت هستند. آنها مسیر را برای یک محیط سه بعدی پایدار هموار خواهند کرد که در آن جابجایی در مکان ها و تعامل با مردم به آسانی در دنیای واقعی خواهد بود.”

Antier Solutions مجموعه ای از پیشنهادات – از جمله خدمات مشاوره و توسعه – را برای کمک به کسب و کارها در استفاده از پتانسیل Web 3.0 و راه اندازی متاورس خود ارائه می دهد. تیم ماهر Antier توسعه دهندگان متاورس، هنرمندان سه بعدی و طراحان بازی یک نقشه راه منسجم را دنبال می کنند تا در مسیر توسعه متاورس حرکت کنند و در عین حال به نقاط عطف زیر در مسیر دست پیدا کنند:

  • انتخاب موضوع: هر پروژه متاورس مبتنی بر یک موضوع است، مانند بازی، EduTech، معنوی و موارد دیگر. کارشناسان موضوع در Antier کسب و کارها را راهنمایی می کنند تا بر اساس ایده های خود موضوع مناسب را انتخاب کنند.
  • NFT های زمین ساختمانی: با توجه به اینکه هر پروژه متاورس برای میزبانی ساختمان مجازی خود به Land NFT نیاز دارد، مهندسان باتجربه Antier برای تقویت اکوسیستم متاورس، Land NFT یا هر نوع NFT دیگری مورد نیاز را می سازند.
  • ساختن یک بازار NFT: یک بازار NFT جزء حیاتی متاورژن است. مهندسان Antier پلتفرم‌های بازار NFT در سطح جهانی را به عنوان بخشی از فرآیند توسعه متاورس می‌سازند تا کاربران بتوانند به طور یکپارچه انواع NFT‌ها را بخرند و بفروشند.
  • ساخت استوری بورد: ذهن خلاق Antier یک استوری‌بورد جامع و خود توضیحی ایجاد می‌کند که سفر کاربر و ناوبری آن‌ها در سراسر پلتفرم را توضیح می‌دهد. این به عنوان طرحی از عملکرد پلت فرم متاورس عمل می کند.
  • اقتصاد: برای کسانی که تازه وارد دنیای متاورس یا حتی تجارت شده‌اند، متخصصان Antier خدمات مشاوره و کمک کاملی را ارائه می‌کنند تا به آنها در درک و استفاده از فرصت‌های تولید درآمد کمک کنند.
  • ارائه MVP: تیم Antier حداقل محصول قابل دوام را ارائه می دهد که به طور مداوم بر اساس بازخورد کاربر و تکامل فناوری مقیاس بندی و بهبود می یابد.

اندازه بازار جهانی متاورس 47.48 میلیارد دلار است و انتظار می رود تا سال 2030 به 678.8 میلیارد دلار افزایش یابد. رشد متاورس رشد ارزهای دیجیتال را تسریع خواهد کرد. گواهی بر همین واقعیت این است که متا کوین ها در 31 اکتبر 2021، زمانی که فیس بوک خود را به Meta تغییر نام داد، مجموعاً به 164 درصد در تنها 12 ساعت افزایش یافت. در حالی که MANA، توکن بومی متاورس Decentraland، 400 درصد به بالاترین حد خود رسید، توکن بومی Sandbox، SAND، شاهد رشد قابل توجه 300 درصدی بود.

آنتییر معتقد است که شرکت ها باید به دعوت تغییر توجه کنند و کسانی که اکنون اقدام می کنند یک مزیت رقابتی اساسی به دست خواهند آورد.

20 سال پیش، بسیاری از سازمان‌ها به این فکر می‌کردند که آیا نیاز به ارائه خدمات آنلاین دارند یا خیر. به سرعت به امروز، این سوال عجیب به نظر می رسد زیرا هر شرکتی که دیجیتالی شد، عملیات، محصولات و فروش خود را افزایش داد. در مورد متاورس، سؤالات مشابهی در حال انجام است – آیا یک محیط فیزیکی باید هوشمند باشد؟ آیا شرکت ها باید به متاورس اهمیت دهند؟ پاسخ بله است. پتانسیل بسیار زیاد است و شرکت‌هایی که از فرصت‌های فراسویه سرمایه‌گذاری می‌کنند، خود را به عنوان رهبر قرار می‌دهند.»

انتها به انتها توسعه فراجهانی خدمات ارائه شده توسط Antier Solutions یک راه عالی برای مبتدیان و رهبران مبتکر است تا به بازار metaverse دسترسی پیدا کنند و سفری آرام را تضمین کنند – از توسعه و استقرار تا راه اندازی و بازاریابی پلت فرم متاورس.

درباره Antier Solutions

Antier Solutions یک شرکت پیشرو در توسعه بلاک چین است که هدف آن “تمرکززدایی جهان” است. این شرکت مجموعه ای از پیشنهادات، از مبادلات رمزنگاری و توسعه کیف پول به توسعه بلاک چین سفارشی، توکن سازی و توسعه پلتفرم بانکی دوستدار رمزنگاری.

Antier با شعار اتخاذ راه حل های فناوری مبتکرانه برای جلوتر از تغییر هدایت می شود. با این باور، Antier پیشنهادات خود را برای پاسخگویی به بازار در حال رشد NFT و بازار متاورس گسترش داده است. با توجه به تجربه و تخصص Antier در دنیای واقعی در ارائه پروژه های متاورس، Antier خود را به عنوان یک شرکت توسعه متاورس قابل اعتماد معرفی می کند.

مخاطبین رسانه:

دیوندر جوناس

ایمیل: [email protected]

وب سایت: https://www.antiersolutions.com/

تلگرام: https://t.me/antiersupport

فیس بوک: https://www.facebook.com/antiersolutions

لینکدین: https://www.linkedin.com/company/antiersolutions/

Clutch: Antier Solutions نظرات مشتریان | Clutch.co


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.