اسکوئر انیکس، شرکت بازی سازی ژاپنی، چشم انداز خود را برای ادغام عناصر بلاک چین در بازی های خود ادامه می دهد. در مصاحبه اخیر، یوسوکه ماتسودا، رئیس جمهور، در مورد اهمیت محتوای تولید شده توسط کاربر و مزایایی که اجازه دادن به این نوع توسعه، و همچنین معرفی اقتصادهای خودپایدار مبتنی بر بلاک چین،
کد خبر : 196232
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
اسکوئر انیکس، شرکت بازی سازی ژاپنی، چشم انداز خود را برای ادغام عناصر بلاک چین در بازی های خود ادامه می دهد. در مصاحبه اخیر، یوسوکه ماتسودا، رئیس جمهور، در مورد اهمیت محتوای تولید شده توسط کاربر و مزایایی که اجازه دادن به این نوع توسعه، و همچنین معرفی اقتصادهای خودپایدار مبتنی بر بلاک چین، ممکن است برای آینده صنعت بازی به همراه داشته باشد، صحبت کرد.
اسکوئر انیکس در بلاک چین و محتوای مستقل دو برابر می شود
اسکوئر انیکس در آینده ای نه چندان دور برنامه تجاری خود را برای گنجاندن عناصر بلاک چین در بازی های خود دوچندان می کند. این شرکت که قبلاً برنامههایی برای ورود قوی به دنیای بازیهای بلاک چین انجام داده بود، به نظر میرسد اکنون علاقهمند به استفاده از این ابزارها برای ایجاد اقتصادهای خودپایدار در دنیای بازی است.
یوسوکه ماتسودا، رئیس اسکوئر انیکس، در مصاحبه اخیر با یاهو نیوز، توافقی را که او و شرکت باید برخی از این تجربیات را در آینده ارائه دهند، تکرار کرد. برای ماتسودا، محتوای تولید شده توسط کاربر بسیار مهم است و او اصرار دارد که به سازندگان این محتوا به طور مستقیم با نوعی ارز بازی پاداش دهد. او بیان کرد:
با استفاده از فناوری هایی مانند بلاک چین به جای تکیه بر نیت خوب، اگر مشوق هایی برای کسانی که در توسعه مشارکت داشته اند در نظر گرفته شود، این احتمال وجود دارد که محتوای سرگرم کننده نوآورانه از ایده های کاربر متولد شود.
این گنجاندن محتوای تولید شده توسط کاربر همچنین ظاهراً به ایجاد بازیهایی کمک میکند که بتوانند خارج از دست توسعهدهندگان اصلی حتی پس از پایان پشتیبانی اصلی، در صورتی که علاقه کافی از سوی سازندگان شخص ثالث وجود داشته باشد، رشد کنند.
نه اولین بار
این اولین بار نیست که ماتسودا دیدگاه خود را در مورد آینده عناصر بازی و ارزهای دیجیتال بیان می کند. ماتسودا در نامه ای برای سال جدید در ژانویه نشان داد که چگونه فکر می کند بلاک چین می تواند نحوه حضور بازیکنان و سازندگان را به شیوه ای فراگیرتر از تجربیات بازی تغییر دهد.
ماتسودا در مورد چگونگی دستیابی به این تعامل همهجانبه اظهار داشت:
این توکن های مبتنی بر بلاک چین هستند که این کار را فعال می کنند. با طراحی اقتصادهای توکن قابل دوام در بازیهایمان، رشد بازی خودپایه را ممکن میکنیم.
با این حال، اسکوئر انیکس نسبتاً محافظه کارانه در طراحی یک بازی با فرنچایزهایی مانند Final Fantasy یا Kingdom Hearts در زمینه بلاک چین و مکانیک توکن عمل کرده است. در واقع، نائوکی یوشیدا، کارگردان و تهیه کننده Final Fantasy XIV، در ماه فوریه هر گونه امکان گنجاندن NFT در بازی را رد کرد.
سایر شرکت های ژاپنی مانند سگا نیز در مورد NFT ها دوسوگرا هستند. در حالی که این شرکت در ژانویه اعلام کرد که ممکن است آزمایشهای NFT را در صورتی که توسط بازیکنان به عنوان یک برداشت پول تلقی شود کنار بگذارد، همچنین به احتمال گنجاندن آنها به عنوان بخشی از چارچوب “Super Game” خود اشاره کرد.
نظر شما در مورد برداشت Square Enix در مورد بلاک چین در کسب درآمد از محتوای تولید شده توسط کاربر چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.
سرجیو گوشنکو
سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی میکند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه میکند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.
اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons
سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰