اسب کار جانسون و جانسون (JNJ Stock) رکوردهای جدید تمام دوران را شخم زد

جانسون و جانسون بر اساس نتایج متفاوت حرکت می کند جانسون و جانسون (NYSE:JNJ)، اگر هیچ چیز دیگری، یک اسب کار در میان سهام است و هر سرمایه‌گذاری می‌تواند مالک آن باشد. کسب‌وکار این شرکت بیش از حد ریشه‌دار است، اغلب با تخفیف نسبت به S&P 500 معامله می‌کند، رشد ثابتی را ارائه می‌کند، و

کد خبر : 195815
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۵۴
اسب کار جانسون و جانسون (JNJ Stock) رکوردهای جدید تمام دوران را شخم زد


جانسون و جانسون بر اساس نتایج متفاوت حرکت می کند

جانسون و جانسون (NYSE:JNJ)، اگر هیچ چیز دیگری، یک اسب کار در میان سهام است و هر سرمایه‌گذاری می‌تواند مالک آن باشد. کسب‌وکار این شرکت بیش از حد ریشه‌دار است، اغلب با تخفیف نسبت به S&P 500 معامله می‌کند، رشد ثابتی را ارائه می‌کند، و سود خوبی را پرداخت می‌کند. به همین دلیل است که ما تعجب نمی‌کنیم که بعد از چیزی که می‌توان آن را گزارش مختلط نامید، آن را بالاتر می‌برد. با این حال، نکته مهم این گزارش این است که تجارت اصلی، تجارت سابق COVID، به همان اندازه سالم است. معنای این امر برای سرمایه گذاران، ثابت ماندن رشد آهسته، ترازنامه سالم، و چشم انداز رشد سود سهام است که در میان شرکت هایی با چنین سابقه طولانی و طولانی توزیع سالانه بی رقیب باشد.

جانسون و جانسون دستورالعمل سال 2022 را تغییر می دهد

جانسون و جانسون در مقایسه با برآوردهای تحلیلگران، سه ماهه خوبی داشت که نتایج متفاوتی داشت. اخطار این است که ضعف در خط بالا در درجه اول به دلیل کسادی در بازار COVID-19 است که ناشی از عرضه بیش از حد و کاهش تقاضا است. این درآمد 23.4 میلیارد دلار و حدود 90 واحد پایه کمتر از ارقام اجماع داشت اما همچنان 4.8 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

رشد درآمد ناشی از قدرت بخش داروسازی است که بیش از 50 درصد از درآمد را تشکیل می دهد. فروش داروها با افزایش 36 درصدی در فروش Darzalex با 6.3 درصد رشد به 12.87 میلیارد رسید. بخش Medtech 5.9٪ رشد کرد اما کوچکترین بخش است در حالی که بخش سلامت مصرف کننده 1.5٪ کاهش یافت. بر اساس منطقه ای، فروش در سطح بین المللی با 7.2% قوی ترین بود.

با حرکت به سمت حاشیه، حاشیه بر اساس GAAP مخلوط و منقبض شد در حالی که بر مبنای تعدیل گسترش یافت. تأثیرات بر حاشیه GAAP شامل هزینه های ورودی بالاتر، افزایش تحقیق و توسعه و افزایش هزینه های SG&A است. درآمد GAAP 16.8% کاهش یافت در حالی که تعدیل شده 3% رشد کرد تا 0.10 دلار از اجماع Marketbeat.com پیشی بگیرد و راهنمایی ها نیز به همان اندازه متفاوت است. این شرکت راهنمای کلی خود را برای EPS تنظیم‌شده به محدوده‌ای کمتر از محدوده قبلی کاهش داد، اما دستورالعمل اصلی «عملیاتی» سابق Covid را همانطور که قبلاً بیان شد حفظ کرد. برای ما، این بدان معنی است که بادهای دنباله دار COVID در حال کند شدن هستند و کسب و کار باید در آینده به شایستگی های خود متکی باشد.

جانسون و جانسون پادشاهی در میان پرداخت کنندگان سود سهام است

جانسون اند جانسون با 59 سال افزایش متوالی در کمربند خود یک پادشاه سود سهام است. از نظر ما، این به تنهایی برای علامت گذاری پرداخت به عنوان امن کافی است، اما این داستان چیزهای بیشتری دارد. این جوراب بازدهی بیش از 2.35 درصد دارد در حالی که کمتر از 17 برابر درآمد دارد که نسبت به بازار گسترده یک حق بیمه و تخفیف ارائه می دهد. نسبت کم پرداختی 42 درصدی و CAGR سود 6 درصدی را اضافه کنید و شانسی که شرکت به پرداخت ادامه خواهد داد و افزایش سود سهام افزایش می یابد.

چشم انداز فنی: جانسون و جانسون روند صعودی را تایید می کنند

جانسون و جانسون سال‌هاست در یک روند صعودی پایدار بوده است و اکنون در حال افزایش است. این حرکت توسط ارزش، بازده، و چشم انداز همراه با دوز احساسات مثبت تحلیلگر پشتیبانی می شود. حرکت به سمت اوج های جدید نیز روند صعودی را تایید می کند و اندیکاتورها با اوج های جدید همخوانی دارند. نکته مهم این است که در این سطح مقداری مقاومت وجود دارد، اگر بازار نتواند روند صعودی را حفظ کند، ممکن است با تثبیت یا حتی عقب نشینی مواجه شود. هدف ما برای حمایت 180 دلار و 175 دلار است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.