پذیرش در آرژانتین با سرمایه گذاری 12 نفر از 100 بزرگسال در رمزارز رشد می کند – اخبار بیت کوین

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط Americas Markets Intelligence، آرژانتینی ها علاقه زیادی به ارزهای دیجیتال دارند. بر اساس داده‌های به دست آمده از این مطالعه، بیش از یک نفر از هر ده آرژانتینی نوعی سرمایه‌گذاری در حوزه رمزنگاری انجام داده‌اند. علاوه بر این، 18 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی اظهار داشتند که علاقه

کد خبر : 195423
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
پذیرش در آرژانتین با سرمایه گذاری 12 نفر از 100 بزرگسال در رمزارز رشد می کند – اخبار بیت کوین


بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط Americas Markets Intelligence، آرژانتینی ها علاقه زیادی به ارزهای دیجیتال دارند. بر اساس داده‌های به دست آمده از این مطالعه، بیش از یک نفر از هر ده آرژانتینی نوعی سرمایه‌گذاری در حوزه رمزنگاری انجام داده‌اند. علاوه بر این، 18 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی اظهار داشتند که علاقه مند به خرید ارزهای دیجیتال در آینده هستند.

رونق پذیرش کریپتو در آرژانتین

گزارشی که اخیرا توسط Americas Markets Intelligence به اشتراک گذاشته شده است، رشد قابل توجهی را در مورد پذیرش ارزهای دیجیتال در آرژانتین نشان داده است. این نظرسنجی که سال گذشته با نظرسنجی از 400 کاربر مختلف از طریق تلفن هوشمند انجام شد، نشان داد که از هر 100 آرژانتینی 12 نفر در سال گذشته روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند. در حالی که این تعداد ممکن است کم به نظر برسد، اما در واقع بالاتر از آماری است که برای سایر کشورهای آمریکای جنوبی یافت شده است. برزیل به پذیرش 7 درصد رسید، در حالی که مکزیک 6 درصد بود.

این کشور همچنین بالاتر از میانگین نرخ پذیرش در لاتام بود که 8 درصد بود. این امر به دلایل متعددی برگرفته از ویژگی‌های اقتصادی کشور است، جایی که تورم و محدودیت‌های پولی سال‌ها بر جمعیت تأثیر گذاشته است. با این حال، درصد فرزندخواندگی در آرژانتین کمتر از 16 درصد است که در ایالات متحده وجود دارد


دلایل رشد

این مطالعه دلایل احتمالی این رشد در آرژانتین را بیش از رشد کل در آمریکای جنوبی تجزیه و تحلیل کرد و سه دلیل را یافت که در مجموع ممکن است رونق ارزهای دیجیتال در بازارهای آرژانتین و لاتام را توضیح دهد. اولین مورد به درجه بالای دیجیتالی شدن این جوامع در مقایسه با سطح پایین پذیرش بانکداری مربوط می شود. در این باره گزارش آمده است:

بی اعتمادی مداوم به بانک ها رشد دیجیتالی شدن را محدود کرده و استفاده از پول نقد را حتی با احساس راحتی مصرف کنندگان با ابزارهای دیجیتال حفظ کرده است.

عامل مهم دیگر مربوط به تورم و نوسانات پولی در کشور است که ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین و اتریوم را به انتخاب های جالبی برای سرمایه گذاری و پس انداز تبدیل می کند، حتی در صورت نوسانات شدید. دلیل سوم مربوط به حواله ها و درصدی است که آرژانتینی ها باید برای ارسال و دریافت حواله بپردازند که 5.5 درصد است. استفاده از ارزهای رمزنگاری شده این پلتفرم‌ها را کنار گذاشته و به کاربران امکان می‌دهد وجوه خود را تقریباً بدون هیچ هزینه‌ای جابجا کنند.

این مطالعه همچنین پتانسیل را در رشد آینده ارزهای دیجیتال به عنوان یک محصول سرمایه گذاری می بیند. 18 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی اظهار داشتند که علاقه مند به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در آینده هستند، در حالی که قبلاً هرگز این کار را انجام نداده اند. از این تعداد، 54 درصد اظهار داشتند که محافظت از پس انداز خود یکی از مزایای کلیدی ارزهای دیجیتال است.

نظر شما در مورد رونق علاقه به ارزهای دیجیتال در آرژانتین چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.